Uplatnění informačních technologií v obchodě
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá informačními technologiemi uplatňovanými v obchodě. Jejím cílem je rozebrat vybranou informační technologii ve vybrané obchodní jednotce a na základě výsledků dotazníkového šetření navrhnout doporučení a změny této technologie. Teoretická část vysvětluje pojmy jako je informační technologie, informační systém, hardware, software a marketingový výzkum a dále popisuje konkrétní druhy informačních systémů a technologií. Největší část je věnována právě informačním systémům a technologiím, jelikož tyto dva pojmy jsou nejdůležitějšími k pochopení problematiky zadaného tématu.
V praktické části je poté proveden výzkum týkající se technologie samoobslužných pokladen v obchodním řetězci Tesco. Na základě výsledků výzkumu jsou navržena různá doporučení a změny pro lepší efektivitu užívání samoobslužných pokladen. A větší uspokojení zákazníkových potřeb.