Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorGutwirthová, Renata
dc.date.accessioned2021-11-22T12:35:02Z
dc.date.available2021-11-22T12:35:02Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4667
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo zhodnocení marketingového mixu v cestovním ruchu pro oblast Českokrumlovsko. Pro tuto práci jsem si vybrala již zmiňovanou oblast z důvodu, že jsem rodačkou z Českého Krumlova. Bylo potřeba zjistit, jak je důležité využití marketingového mixu pro zlepšení kvality a množství nabízených služeb, získání inspiračních podnětů k jejich možnému zlepšení a navrhnout určitá doplnění marketingových nástrojů.Podkladem pro zpracování teoretické části tohoto tématu se stala odborná literatura. Jsou zde popsány 4P tzv. čtyři nástroje marketingového mixu, které tvoří produkt, cena, místo (distribuce) a propagace. Služby jsou zvláštní sektor díky svým vlastnostem jako je nehmotnost, nemožnost poskytování vzorků a vysoká citlivost na lidský faktor. Služby jsou velice snadno zranitelné. Region Českokrumlovsko patří mezi rozhodující regiony cestovního ruchu v Česku. V analytické části je vymezena pestrá produktová skupina, kterou region nabízí. Součástí této části je návrh na vytvoření pobytových balíčků na téma ‚qPřírodní krásy Českokrumlovska'' a ‚qArchitektonické skvosty Českokrumlovska''. Základ balíčku tvoří ubytování a stravování. Pobytové balíčky jsou určeny pro široký segment zákazníků a jsou koncipovány tak, aby nabízené služby mohly být využívány celoročně.cze
dc.format92 s., 8 s. obr. příloh
dc.format92 s., 8 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectsegmentace trhucze
dc.subject4 Pcze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectcenacze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectslužbycze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectpublic relationscze
dc.subjectdirect marketingcze
dc.subjectpropagační mixcze
dc.subjectpropagační prostředky.cze
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectproducteng
dc.subjectpriceeng
dc.subjectdistributioneng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjecttourismeng
dc.subjectpublic relationseng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectdirect marketingeng
dc.subjectpromotion mixeng
dc.subjectpackages.eng
dc.titleVyužití marketingového mixu v cestovním ruchu pro oblast Českokrumlovskocze
dc.title.alternativeUse of marketing mix in tourism for the region Český Krumloveng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag14965
dc.description.abstract-translatedMy bachelor thesis deals with ‚qUse of marketing mix in tourism for the region Český Krumlov''. First part consists of marketing theory, marketing mix - product, price, place, promotion and tourism. Second part is the analysis of marketing mix. I have decided to obtain informations about this region, because I was born in Český Krumlov. Also Infocentrum in Český Krumlov and Bohemia Properties a.s. are interested in the results of my bachelor. The region Český Krumlov is located in southern part of Bohemia. It's an area full of forests, streams and rivers, which are most popular in our country. Český Krumlov is from the perspective of tourism highly specific region with many sightseeing attractions and cultural events. The basic package would include accommodation and catering. Packages for couples with following themes: "Natural beauty of the region Český Krumlov" and "Architectural Treasures of the region Český Krumlov". In my opinion, this region offers numerous possibilities and options to create different products - packages such as: weekly holiday, weekends, school trips, stays for seniors, holidays for families with children, various thematic stays, etc. Prices of packages are set by season and category of accommodation. Whereas accommodation affects the total cost the most. The package includes accommodation with breakfast, transportation and guide services. It is also possible to use discount for early purchase. Means of transport can be different: bus, train, boat or car. Promotion of products is positive. I would recommend promoting packages to address travel agencies. In public relations I would suggest better cooperation with businessmen in the field of tourism in the region of Český Krumlov.eng
dc.date.accepted2010-06-03
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam