• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Neurální habituace statických reklam v homo- a heterogenním video-prostředí.

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (12.24Mb)
    Posudek vedoucího práce (1.542Mb)
    Posudek oponenta práce (526.1Kb)
    Průběh obhajoby práce (152.4Kb)
    Datum
    2022
    Autor
    Volchkov, Ivan
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Bakalářská práce se zaměřuje na teroretické rozpracování a empirický výzkum na téma habituace a percepce statických reklam v kyberprostředí během prohlížení videí. Teoretická část obsahuje souhrn teorie a výzkumu habituace, percepce reklam a vizuální percepce, také teoretický základ elektroencefalografie. Praktická část popisuje záměr, design, implementaci, výsledky výzkumu a jejich diskuzi. Mezisubjektový design výzkumu je vytvořen za účelem napodobit reálný kyberprostor, kde se reklamy se stávájí šumem a distrakcí pro uživatele internetu. Cílem výzkumu je na základě sledování biologických signálů (s použitím elektroencefalografie) změřit habituaci mozku na opakované objevení reklam během prohlížení edukačních videí čili určit, jak se mozek učí zvykat/reagovat na reklamní podněty během prohlížení edukačních videí a jestli existuje rozdíl v mozkové reakci na homo- a heterogenní reklamní podněty. Nové experimentální paradigma bylo vytvořeno pro tento výzkum. Výzkumu se zúčastnilo 18 participantů, náhodně rozdělených do tří skupin: dvou experimentálních a jedné kontrolní skupiny. Do závěrečné analýzy se dostalo 15 participantů, s ohledem na technické nedostatky. Analýza byla provedená pomocí evokovaných potecniálů a dvou druhů spektrální analýzy. Výsledky poukazují na to, že homogenní reklamy míň narušují plynulost percepce prohlížejícího videa, než heterogenní, ale můžou vyžadovat výraznější diferenciaci.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46743
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV