Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaderná, Eva
dc.contributor.authorRandák, Lukáš
dc.date.accessioned2021-11-22T12:35:50Z
dc.date.available2021-11-22T12:35:50Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4720
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce je posouzení přínosů regionálního značení výrobků. V první části je rozebráno regionální značení tradičních výrobků na území České republiky. Následuje popis regionální značky Šumava - originální produkt\regm{}. Jádro práce tvoří popis přidělených producentů a rozbor jejich názorů a zkušeností s užíváním značky Šumava - originální produkt\regm{}. V předposlední části jsou zanalyzována všechna posbíraná data od držitelů značky Šumava - originální produkt\regm{}. V závěru práce jsou obsaženy vlastní návrhy změn v činnostech agentury udělující certifikát Šumava - originální produkt\regm{}, inspirované získanými informacemi.cze
dc.format53
dc.format53
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectmarketing služebcze
dc.subjectznačkacze
dc.subjectbrandingcze
dc.subjectregionální značkacze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectmarketing seviceseng
dc.subjectbrandeng
dc.subjectbrandingeng
dc.subjectregional brandeng
dc.titleAnalýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumavacze
dc.title.alternativeThe analyse of exploitation the regional brand by chosen producents in the region of Šumavaeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15110
dc.description.abstract-translatedThe subject of this thesis bases on the assessing of the regional labeled products´ benefits. The first part discusses the regional traditional products marking in the Czech Republic area.The following part refers the regional brand of The Šumava original product \regm{} The gist of the thesis consists in describtion of the assigned produsers description and in the analysis of their opinions and experiences in The Šumava original product\regm{} brand using. In the next part there are analyzed the complete data gotten from all The Šumava original product \regm{} brand holders.In the conclusion, there are encompassed the own proposals of the changes in the activities of the agency granting the certificate The Šumava original product.This part was created on the basis of the obtained informations.eng
dc.date.accepted2010-06-01
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam