Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorJandová, Lucie
dc.date.accessioned2021-11-22T12:36:19Z
dc.date.available2021-11-22T12:36:19Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4746
dc.description.abstractTématem této práce je analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků v České republice. Zjišťuje míru informovanosti spotřebitelů o výrobcích Fair Trade a analyzuje nákupní chování v této oblasti nabídky, které je závislé na věku spotřebitelů. Mladší generace má takto označené produkty více v povědomí, ale nekupuje je v takové míře, jako ta starší. Dále se snaží poukázat také na to, že spotřebitelé nejsou dostatečně informováni o Fair Trade a o tom, co je jeho cílem. Proto výrobky nekupují v takové míře. Poskytuje současně i údaj o tom, že výrobky Fair Trade jsou nakupovány nejvíce kvůli pomoci druhým lidem. Řeší však i otázky typu: "Jaké výrobky se nejčastěji kupují?", "Kde jsou výrobky nejvíce kupovány?" či "Jsou s nimi spotřebitelé spokojeni?". Nakonec se zabývá návrhy na zlepšení současného stavu, který v České republice panuje.cze
dc.format67 s., od 58 s. přílohy
dc.format67 s., od 58 s. přílohy
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFair Tradecze
dc.subjectanalýza spotřebního chovánícze
dc.subjectznalost Fair Tradecze
dc.subjectinformovanost o výrobcích Fair Tradecze
dc.subjectFair Tradeeng
dc.subjectConsumer Behaviour Analysiseng
dc.subjectknowledge of Fair Tradeeng
dc.subjectawareness about Fair Trade productseng
dc.titleAnalýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobkůcze
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis in the field of Fair Trade productseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15173
dc.description.abstract-translatedThe topic of this bachelor thesis is analysis of consumer behaviour in the field of Fair Trade products in the Czech Republic. It investigates the extent of awareness of consumers about Fair Trade products and analyzes purchase behaviour in this area of Supply which is dependant on the age of consumers. Younger generation is more aware of such designated products, however, doesn’t buy them up to such extent like the elder generation. Further it strives to point at the fact that consumers are not sufficiently informed about Fair Trade and about its goals. Therefore products are not being bought in such extent. At the same time the thesis brings information that Fair Trade products are bought namely due to help to other people. It also solves type questions: "What products are bought the most?", "Where products are bought the most?" or "Are the consumers satisfied with them?". Finally the thesis deals with suggestions for improvement of current status which dominates in the Czech Republic.eng
dc.date.accepted2010-06-02
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam