Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorŽlůva, Ondřej
dc.date.accessioned2021-11-22T12:36:47Z
dc.date.available2021-11-22T12:36:47Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4770
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá využitím moderních informačních technologií v marketingu s následným navržení možné syntézy řešení pro malou lokální firmu prodávající keramické obklady a dlažby, která působí v Jihočeské kraji. Na základě získaných informacích byly provedeny jednotlivé analýzy vnitřního, vnějšího prostředí, finanční analýza, marketingových přístupů a posléze navrhnuta nová strategie propagace, která využívá jako komunikační nástroje informační technologie.cze
dc.format53 s.
dc.format53 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinternetový marketingcze
dc.subjectmobilní marketingcze
dc.subjectsociální marketingcze
dc.subjectsociální médiacze
dc.subjectinternetové vyhledávačecze
dc.subjectdirekt mailingcze
dc.subjectAdWordscze
dc.subjectwebové stránkycze
dc.subjectinternet marketingeng
dc.subjectmobile marketingeng
dc.subjectsocial marketingeng
dc.subjectsocial mediaeng
dc.subjectinternet search engineeng
dc.subjectdirect mailingeng
dc.subjectAdWordseng
dc.subjectweb siteseng
dc.titleVyužití moderních informačních technologií v marketingucze
dc.title.alternativeUsing modern information technology in marketingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15283
dc.description.abstract-translatedThis thesis deal with ?Using modern information technology in marketing?. It was main aim to make an analysis of small local firm selling ceramic tiles and suggest improvement in digital marketing area. By using the basic analysis of the outer, immer, financial analysis was described environment, affects and influences which surroundig choosen company the most. After that, new marketing strategy have been made for better propagation this small firm.eng
dc.date.accepted2010-06-10
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam