dc.contributor.advisor | Škodová Parmová, Dagmar | |
dc.contributor.author | Kovářová, Kamila | |
dc.date.accessioned | 2021-11-22T12:36:56Z | |
dc.date.available | 2021-11-22T12:36:56Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-05-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4777 | |
dc.description.abstract | Cílem práce bylo zanalyzování současné nabídky obstaravatelských služeb, poskytovaných Českou poštou. Po provedení jednotlivých analýz jsem došla k závěru, že nabídka služeb je dosti široká, ačkoli u většiny služeb je stále co vylepšovat.
Nejlépe bych hodnotila službu CzechPOINT. V současné době, kdy lidský čas je drahý a potřeba úředních listin stále větší, je tato služba zaměřena tím správným směrem. Možnost využití pouze jednoho úřadu na vyřízení množství záležitostí řeší dávné problémy se zaplněnými úřady s nekonečnými frontami.
Ke službám, u kterých by naopak změny byly žádoucí, patří dle mého názoru důchodová služba. Připadá mi, že směr, jakým je služba nastavena odpovídá tomu, jak byla nastavena kdysi v minulosti. Základní význam se samozřejmě nemění, ale do důchodového věku dnes již dozrávají lidé, kteří by jistě ocenili novelizace.
Inspiraci ze zahraničí využila služba SIPO. Využila světových zkušeností s ebillingovými řešeními při zakládání elektronické služby eSIPO. Tato služba nabízí zákazníkům elektronickou správu a také kontrolu u pravidelných i nepravidelných plateb.
Službou, která má také co zdokonalovat je i ČSOB penzijní fond Stabilita. Případná změna byla navržena v syntetické části této bakalářské práce. Touto změnou bylo snižování nákladů příštích období. V očích zákazníků by díky snížení této položky mohl penzijní fond Stabilita získat na oblíbenosti. Zvláště v dnešní době, kdy lidé s financemi neradi riskují, je stále častější přestupování od jednoho penzijního fondu k výhodnějšímu.
Mé tvrzení, že lidé v době hospodářské krize neradi riskují, neplatí pro sázkovou a loterní činnost. Jak bylo zjištěno z provedené analýzy, společnost Sazka a.s. naopak v této době zaznamenala nárůst zákazníků. | cze |
dc.format | 76 s., 10 s. obr. příloh | |
dc.format | 76 s., 10 s. obr. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | obstaravatelské služby | cze |
dc.subject | Česká pošta | cze |
dc.subject | analýza služeb | cze |
dc.subject | CzechPOINT | cze |
dc.subject | důchodová služba | cze |
dc.subject | SIPO | cze |
dc.subject | penzijní fond | cze |
dc.subject | náklady příštích období | cze |
dc.subject | analýza konkurence | cze |
dc.subject | provider services | eng |
dc.subject | Czech Postal Service | eng |
dc.subject | analysis of services | eng |
dc.subject | CzechPOINT | eng |
dc.subject | pension service | eng |
dc.subject | SIPO | eng |
dc.subject | pension fund | eng |
dc.subject | costs of next periods | eng |
dc.subject | analysis of competition | eng |
dc.title | Analýza obstaravatelských služeb poskytovaných Českou poštou | cze |
dc.title.alternative | Analysis of provider services offered by the Czech Postal Service | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 15309 | |
dc.description.abstract-translated | The goal of the Thesis was to analyze the present offer of provider services offered by the Czech Postal Service. After having performed individual analyses, I came to the conclusion that the offer of services is quite wide, although most services still have elements to improve.
I would asses the CzechPOINT service as the best. At present when people's time is expensive and the need of official documents grows, the service is correctly focused. The possibility to use only one office to settle a lot of affairs solves long-time problems with crowded offices with endless queues.
On the contrary, pension service is, in my opinion, one of the services requiring changes. The direction in which the service is set seems obsolete to me. The basic significance naturally does not change, but people who would appreciate revisions are reaching pension age already.
The SIPO service has used inspiration from abroad. It has made use of worldwide experience with ebilling solutions at establishing the eSIPO electronic service. The service offers the customers electronic administration and check of both regular and irregular payments.
ČSOB Stability Pension Fund is also one of the services that still have elements to improve. Possible change has been proposed in the synthetic part of this Bachelor Thesis. The change would consists in reduction of costs of next periods. Thanks to reduction of that item, the Stability Pension Fund could get more popularity among customers. Particularly at present, when people do not like running risks with finances, people pass more and more frequently from one pension fund to another, more advantageous.
My assertion that people do not like running risks in periods of economic crisis does not apply to betting and lottery activities. As the performed analysis has shown, Sazka a.s., a betting company, has experienced increase of the number of customers at this time. | eng |
dc.date.accepted | 2010-06-11 | |
dc.description.department | Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Řízení a ekonomika podniku | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |