Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaderná, Eva
dc.contributor.authorTošnarová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-11-22T12:41:26Z
dc.date.available2021-11-22T12:41:26Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-09-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5041
dc.description.abstractPro svou diplomovou práci jsem zvolila téma Marketingová strategie podniku cestovního ruchu. Jako podnik cestovního ruchu jsem zvolila cestovní kancelář Firotour. FIRO-tour je renomovaná česká cestovní kancelář, která působí na českém trhu 16 let. Je to třetí největší cestovní kancelář s celostátní působností a kompletním portfoliem produktů zohledňující rozsah cílových destinací, typy zájezdů a cenové kategorie. Cílem mé práce bylo vypracovat marketingovou studii pro podnik v oblasti cestovního ruchu jako podklad pro strategický marketing. Prvním krokem k vypracování této diplomové práce bylo studium odborné literatury pro orientaci v části literární přehled. Pro naplnění cíle byly uskutečněny řízené rozhovory se zaměstnanci cestovní kanceláře pro osvojení problematiky CK, seznámení se s provozem a nabídkou CK. Následně byl vyhotoven dotazník, který sloužil pro dotazníkové šetření. Výsledky z dotazníkového šetření posloužily pro analýzu poskytovaných služeb a pro návrh nových služeb.cze
dc.format83 s.
dc.format83 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingová strategiecze
dc.subjectcíle prácecze
dc.subjectmarketingový mix CK Firotourcze
dc.subjectřízené rozhovorycze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectnávrh marketingové strategiecze
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectthe target of the thesiseng
dc.subjectmarketing mix of the travel agency Firotoureng
dc.subjectconducted interviewseng
dc.subjectquestionnaire investigationeng
dc.subjectthe suggestion of marketing strategyeng
dc.titleMarketingová strategie podniku cestovního ruchucze
dc.title.alternativeMarketing strategy of tourism businesseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag18126
dc.description.abstract-translatedFor my thesis I have chosen the topic Marketing strategy of tourism business. I have chosen the travel agency Firotour as a tourism company. The target of my thesis was to elaborate the marketing study of a tourism business as a base for strategic marketing. Conducted interviews with employees of the travel agency were held to get to know the operation of Firotour. Further a questionnaire for questionnaire investigation was created.eng
dc.date.accepted2010-10-18
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam