Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořák, Vladimír
dc.contributor.authorČerná, Aneta
dc.date.accessioned2021-11-22T12:56:25Z
dc.date.available2021-11-22T12:56:25Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-05-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5107
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo prostřednictvím analýzy cestovního ruchu na Havlíčkobrodsku vytipovat skrytý potenciál cestovního ruchu, a navrhnout nový produkt cestovního ruchu zaměřený na vybraný segment návštěvníků. První část práce byla zaměřena na teoretické vymezení marketingu, produktu, destinace a cestovního ruchu. Dále byla provedena základní charakteristika oblasti Havlíčkobrodska, kde jsou zmapovány hlavní atraktivity, které se v této oblasti nalézají. Druhá část práce se skládá z terénního šetření a návrhu nového produktu, což bylo situováno do Lipnice nad Sázavou, která má dobré předpoklady cestovního ruchu, ale potýká se s problémem sezónnosti, nedostatečnou sekundární nabídkou a informovaností návštěvníků, které by bylo vhodné řešit. Z informací získaných od pracovníků obecního úřadu byl nakonec navržen vánoční a velikonoční jarmark, který je nejvhodnějším způsobem jak rozvíjet zdejší cestovní ruch i v zimní sezóně z ekonomického hlediska.cze
dc.format78 s.
dc.format78 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectpředpoklady cestovního ruchucze
dc.subjectrozvoj cestovního ruchucze
dc.subjectsituační analýzacze
dc.subjectterénní šetřenícze
dc.subjectprodukt cestovního ruchucze
dc.subjectHavlíčkobrodskocze
dc.subjecttourismeng
dc.subjectpreconditions of tourismeng
dc.subjectdevelopment of tourismeng
dc.subjectsituation analysiseng
dc.subjectfield surveyeng
dc.subjectproduct of tourismeng
dc.subjectregion Havlíčkobrodskoeng
dc.titlePředpoklady rozvoje CR ve zvolené oblasti Havlíčkobrodskocze
dc.title.alternativePreconditions of development of tourism in select area Havlíčkobrodskoeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag18597
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis was to analyze tourism of the region Havlíčkobrodsko, identify the hidden potential of tourism and propose a new tourism product focused on selected segments of visitors. The first part was focused on the theoretical definition of marketing, product, destination and tourism. Moreover, a fundamental characteristics of Havlíčkobrodsko, which delineates the major attractions that are found in this area, is given. The second part consists of field survey and design of a new product. The survey was conducted in Lipnice nad Sázavou, which has good prospects of tourism. Here is the seasonality problem, the lack of secondary supply and information to visitors that could be addressed. According to the information obtained from local authority staff, Christmas and Easter Fair was designed. It is the best way to develop local tourism.eng
dc.date.accepted2011-05-30
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam