Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorRanftlová, Edita
dc.date.accessioned2021-11-24T14:07:44Z
dc.date.available2021-11-24T14:07:44Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5537
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá trhem reklamních agentur, odvětvím reklamy a propagace.Hlavním cílem této práce je zanalyzovat nabídky reklamních agentur a zmapovat vnímání nabídky těchto služeb spotřebiteli, se zaměřením na zlepšovací návrhy. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž první část je teoretická, která tvoří obecný základ pro zkoumané téma. Následně je řešená problematika vymezení analyzované oblasti a statistika počtu reklamních agentur v regionu. Poté jsou klasifikovány služby reklamních agentur. Na řešenou problematiku navazuje část analytická, ve které je zkoumáno vnější okolí a tržní prostředí pomocí STEP analýzy, dále je použit Porterův model pěti sil, který sleduje dlouhodobou atraktivitu tržního segmentu a pak ještě O-T analýza, která identifikuje možné příležitosti a určuje rizika v odvětví. Rozbor vnímání nabídky zákazníky je proveden pomocí terénního výzkumu, dotazníkového šetření.cze
dc.format49 s., 14 s. příloh
dc.format49 s., 14 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectanalýza trhucze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectreklamní agenturacze
dc.subjectnabídkacze
dc.subjectmarket analysiseng
dc.subjectadvertismenteng
dc.subjectadvertising agencyeng
dc.subjectsupplyeng
dc.titleAnalýza trhu reklamních agentur na Českobudějovickucze
dc.title.alternativeThe analysis of advertising agencies market in the region of České Budějoviceeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag19585
dc.description.abstract-translatedThis work is dealing with the market of advertising agencies, advertising and promotion industry. The main goal of my work is to analyze supplies of advertising agencies and to go over customer´s perception of advertising agencies offer. This work is divided into two parts. The first one is theoretical, which forms the base for researched topic. Then there is solved the definition of researched area and the number of advertising agencies in this region. Afterwards there is an assesement of services which provide advertising agencies. The second part of my work, the analytic part, contains an external enviroment and a market enviroment through the STEP analysis. There is also used the Porter's five forces model, which monitors long-term attractiveness of the market segment, and then another OT analysis which identifies potential opportunities and risks in the sector. The analysis how customers perceive the offer of advertising agencies is done through the questionnaire.eng
dc.date.accepted2012-05-29
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŽižková, Adéla


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam