Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorHanzalová, Dana
dc.date.accessioned2021-11-24T14:08:43Z
dc.date.available2021-11-24T14:08:43Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5638
dc.description.abstractHlavním cílem mé bakalářské práce na téma ?Analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků? je zjistit míru informovanosti spotřebitelů všech věkových kategorií v České republice a analyzovat nákupní chování v této oblasti nabídky. Vyšlo najevo, že většina dotázaných respondentů zatím nikdy neslyšela o Fair Trade a jeho výrobcích. Skupina respondentů, která má Fair Trade a jeho výrobky nejvíce v povědomí, je mladší věková generace. Většina z nich ví, co je podstatou Fair Trade. Samotná znalost podstaty Fair Trade však není zárukou pro to, aby spotřebitelé tyto výrobky kupovali. Dále tato práce informuje o tom, že nejčastějším důvodem spotřebitelů pro nákup Fair Trade výrobků je pomoc výrobcům ze třetích zemí a že spotřebitelé výrobky nejčastěji nakupují v maloobchodních řetězcích. V této práci se také dozvíte, jaké Fair Trade výrobky spotřebitelé nakupují nejčastěji, jak jsou s nimi spokojeni, kde se o Fair Trade dozvěděli, nebo zda neznají nějaké akce konané na podporu Fair Trade. V závěru práce se zabývám návrhy opatření, které by pomohly rozšířit myšlenku Fair Trade mezi co nejvíce občanů České republiky.cze
dc.format62 s.
dc.format62 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFair Tradecze
dc.subjectanalýza spotřebního chovánícze
dc.subjectznalost Fair Tradecze
dc.subjectinformovanost o výrobcích Fair Tradecze
dc.subjectpomoc výrobcům ze třetích zemícze
dc.subjectFair Tradeeng
dc.subjectconsumer behaviour analysiseng
dc.subjectknowledge of Fair Tradeeng
dc.subjectawareness about Fair Trade productseng
dc.subjecthelp producers from the third countrieseng
dc.titleAnalýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobkůcze
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis in the Field of Fair Trade productseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag23310
dc.description.abstract-translatedThe main aim of my bachelor thesis ?Consumer Behaviour Analysis in the Field of Fair Trade products? is to determine the level of awareness of consumers in particular categories in the Czech Republic and to analyze shopping behavior in this area of supply. It came out that the majority of the surveyed respondents has never heard of Fair Trade and its products. The group of respondents, which is the most aware of Fair Trade and its products, is younger generation. Most of them knows the essence of Fair Trade. The knowledge of Fair Trade is not a guarantee for consumers to buy these products. This thesis informs that the most common reason for consumers for buying Fair Trade products is to help producers from the third countries and that consumers often buy products in retailed chains. In this thesis you can also find out what Fair Trade products consumers buy the most often, how they are satisfied with them, where they learned about the Fair Trade from or if they know some held events in support of Fair Trade. In conclusion of my thesis I deal with some proposals of an action which would help to expand the idea of Fair Trade among the most citizens of the Czech Republic.eng
dc.date.accepted2012-05-29
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam