Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtensová, Antónia
dc.contributor.authorSolarová, Petra
dc.date.accessioned2021-11-24T14:11:58Z
dc.date.available2021-11-24T14:11:58Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5800
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou externí komunikace se zaměřením na vztahy s veřejností (public relations). Předkládaná práce je aplikována na českobudějovickou společnost Robert Bosch, spol. s r. o. Hlavním cílem bylo vytvoření vlastního návrhu externí komunikace pro rok 2012 se zaměřením na vybranou zájmovou skupinu společnosti, kterou se stali studenti vysokých škol technického a ekonomického zaměření jakožto potenciální budoucí zaměstnanci společnosti. Návrh obsahuje vybrané vhodné prvky z nových trendů v marketingové komunikaci (virální marketing, guerilla marketing, event marketing).cze
dc.format80 s. (116 705 znaků)
dc.format80 s. (116 705 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectexterní komunikacecze
dc.subjectvztahy s veřejností (public relations)cze
dc.subjectzájmové skupiny společnosticze
dc.subjectnové trendy v marketingové komunikaci (virální marketingcze
dc.subjectguerilla marketingcze
dc.subjectevent marketing)cze
dc.subjectexternal communicationeng
dc.subjectpublic relationseng
dc.subjectinterest groups of a companyeng
dc.subjectnew trends in marketing communication (viral marketingeng
dc.subjectguerilla marketingeng
dc.subjectevent marketing)eng
dc.titleNávrh externí komunikace pro Robert Bosch, spol. s r. o.cze
dc.title.alternativeProposal of external communication for the Robert Bosch company, spol. s r. o.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag22682
dc.description.abstract-translatedMy diploma thesis deals with external communication with a view to public relations. It´s applied on Robert Bosch company, spol. s r. o., Ceske Budejovice. The main objective was creating an own proposal of external communication for year 2012, aimed at one interest group of the company. This group includes university students with technical and economic specialization = potential future employees of the company. In my proposal there are some suitable elements from new trends in marketing communication (viral marketing, guerilla marketing, event marketing).eng
dc.date.accepted2012-06-11
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam