Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoráková, Helena
dc.contributor.authorŠvecová, Iveta
dc.date.accessioned2021-11-24T14:27:14Z
dc.date.available2021-11-24T14:27:14Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6043
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je vysvětlit možné segmentování spotřebitelských trhů pro zvolenou firmy a navrhnout vhodnou nabídku zboží tak, aby vyhovovala potřebám vytypovaných segmentů. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část vysvětluje pojmy jako marketing, segmentace spotřebitelských trhů, spotřebitelský trh, tržní segment a další pojmy. V praktické části dochází k vyhodnocení dotazníkového šetření, odkrytí segmentů a navržení vhodné nabídky pro vytypované segmenty.cze
dc.format70
dc.format70
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectsegmantacecze
dc.subjectsegmentace spotřebitelských trhůcze
dc.subjectspotřebitelský trhcze
dc.subjecttržní segmentcze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectsegmentationeng
dc.subjectsegmentation of consumer's marketseng
dc.subjectconsumer's marketeng
dc.subjectmarket's segmenteng
dc.titleSegmentace spotřebitelských trhů a hodnocení tržních segmentůcze
dc.title.alternativeSegmentation of consumer's markets and evaluation of market's segmentseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag23794
dc.description.abstract-translatedThe goal of this bachelor thesis was to explain a possibly segmentation of consumer´s markets for a chosen company, and to present a suitable goods offer, so it would be suitable to the needs of selected segments. The work is divided into theoretical and practical part. First part describes marketing, segmentation, segmentation of consumer's markets, consumer's market, market's segments a other terms. Second part describes an evaluation of questionnaire survey, discovering of market's segments and presenting suitable goods offer for selected segments.eng
dc.date.accepted2013-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam