• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.551Mb)
    Posudek vedoucího práce (222.0Kb)
    Posudek oponenta práce (412.8Kb)
    Průběh obhajoby práce (96.44Kb)
    Datum
    2013
    Autor
    Šestáková, Denisa
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Hlavním cílem této bakalářské práce bylo analyzovat řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku a poskytnout návrhy na její zlepšení. Pro praktickou část byl zvolen podnik PORSCHE ČESKÉ BUDĚJOVICE, který se řadí k nejvýznamnějším prodejcům v oblasti automobilového průmyslu v jižních Čechách díky profesionálnímu postoji svých zaměstnanců k zákazníkům a modernímu zázemí. Vybraný podnik se orientuje na zákazníka ve všech ohledech. Proto byly zahrnuty důležité aspekty "péče o zákazníky" také do bakalářské práce. Čtenáři mohou z práce čerpat tipy na zlepšení každodenního kontaktu se zákazníky. V praktické části bylo provedeno vyhodnocení stávajícího CRM, dále analýza spokojenosti zákazníků za příslušné období. Z vyhodnocení vyplývá, že existence centrální databáze zákazníků je pro další práci v oblasti CRM přímo nezbytná. Nově vytvořená databáze by tak umožnila flexibilní kontakt se zákazníky, práce CRM personálu by se stala efektivnější a management by mohl lépe analyzovat strukturu zákazníků a provádět vyhodnocení kumulativních nákupů s následným stanovením bonusů pro klíčové zákazníky. Během dotazníkového šetření vybraný vzorek zákazníků ukázal své preference v oblasti metody následného kontaktu po prodeji nového vozu. Vybraní respondenti upřednostnili on-line kontakt před kontaktováním pomocí telefonu. Vedení společnosti by mělo respektovat preference svých zákazníků. Teprve potom lze očekávat relevantní zpětnou vazbu od svých zákazníků. Pouze dostatečně kvalifikovaný a náležitě motivovaný personál první linie je schopný zajistit a poskytnout zákazníkům optimální úroveň služeb. Díky prémii za úspěšně zvládnutý "mystery shopping" je možné dále motivovat prodejce k mimořádné péči o zákazníka. Vztah mezi společností a zákazníkem by měl prospěšný pro obě strany. To je také předpoklad pro dlouhodobou a fungující spolupráci.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6087
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV