Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHrubý, Rudolf
dc.contributor.authorKratochvílová, Aneta
dc.date.accessioned2021-11-24T14:28:12Z
dc.date.available2021-11-24T14:28:12Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6149
dc.description.abstractTato bakalářská práce měla za primární cíl analyzovat cestovní smlouvy cestovních kanceláří, popřípadě cestovních agentur, a to jak samotného předtisku, tak především všeobecných smluvních podmínek. Kromě hlavního cíle měla práce i další dva dílčí, jež se zaměřovaly na spotřebitele, resp. na jejich odpovědi při dotazování. Jeden z nich se týkal reklamace, resp. se jednalo o zjištění, jak bývají zákazníci úspěšní při vyřizování reklamací poskytnutých služeb (v případě oprávněných reklamací). Druhým dílčím cílem bylo zjistit, jakou pozornost věnují zákazníci jednak kontrole svých osobních údajů uvedených v cestovní smlouvě, a též jakou péči věnují studiu všeobecných smluvních podmínek. Oba dva cíle byly splněny. Práce obsahovala rovněž dvě pracovní hypotézy (pracovní hypotéza č. 1: Klienti cestovních kanceláří a agentur upřednostňují uzavírání cestovních smluv prostřednictvím objednávek přes internet a pracovní hypotéza č. 2: Reklamace zájezdů klientů cestovních kanceláří a agentur je většinou neoprávněná).cze
dc.format65 s.
dc.format65 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestovní smlouvacze
dc.subjectcestovní kancelářcze
dc.subjectcestovní agenturacze
dc.subjectObčanský zákoníkcze
dc.subjectvšeobecné smluvní podmínkycze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectreklamacecze
dc.subjectpojištění pro případ úpadkucze
dc.subjecttravel agreementeng
dc.subjecttravel agencyeng
dc.subjecttour operatoreng
dc.subjectCivil Codeeng
dc.subjectTerms and conditionseng
dc.subjectcustomer (customer)eng
dc.subjectcomplainteng
dc.subjectinsurance in case of insolvencyeng
dc.titleCestovní smlouvacze
dc.title.alternativeTravel agreementeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag28603
dc.description.abstract-translatedA primary aim of this thesis is to analyse travel agreements of tour operators and travel agencies, in respect of their general terms and also the forms themselves. Besides this main purpose there are two additional ones - to research how the customers are successful in clearing their complaints about services provided to them (in case of the justified complaints) and to find out how the customers pay attention to control their personal data contained in the travel agreements and also how carefully they read general terms and conditions. All the mentioned aims have been achieved. The thesis includes two working hypotheses that were disproved after having got the respondents'answers.eng
dc.date.accepted2013-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam