Spotřební chování v oblasti fair trade výrobků
Abstrakt
Tématem bakalářské práce je spotřební chování v oblasti fair trade výrobků. Bakalářská práce se zabývá informovaností o fair trade výrobcích a analyzuje spotřební chování občanů České republiky v této oblasti. Práce zaměřuje na otázky, jako jsou: "Jak často nakupují fair trade výrobky?", "Jaký je nejčastěji nakupovaný fair trade výrobek?", "Kde nejčastěji nakupují fairtradové výrobky?", "Z jakého důvodu je nakupují?", "Jsou spotřebitelé spokojeni s fair trade výrobky?", "Jsou ochotni spotřebitelé zaplatit více za fair trade výrobek?", "Znají občané ČR kampaň Fairtradová města nebo Fairtradové školy?". Na závěr práce jsou navržena opatření, jak zvýšit informovanost o fair trade, a jak získat nové zákazníky.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Představení fair trade a povědomí jihočeské veřejnosti o tomto globálním tématu
Bestrejková, Jana (Jihočeská univerzita, 2017)Bakalářská práce se zabývá představením problematiky fair trade ve světě a v České republice. Nejprve je v práci představen samotný fair trade, jeho vývoj a propojení s lidskými právy. Následně se práce zabývá představením ... -
Analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků
Jandová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2010)Tématem této práce je analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků v České republice. Zjišťuje míru informovanosti spotřebitelů o výrobcích Fair Trade a analyzuje nákupní chování v této oblasti nabídky, které ... -
Analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků
Hanzalová, Dana (Jihočeská univerzita, 2012)Hlavním cílem mé bakalářské práce na téma ?Analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků? je zjistit míru informovanosti spotřebitelů všech věkových kategorií v České republice a analyzovat nákupní chování v ...