Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorRozycki, Josef
dc.date.accessioned2021-11-25T06:46:24Z
dc.date.available2021-11-25T06:46:24Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6941
dc.description.abstractK vypracování této práce si autor vybral pension Daro v Liberci z důvodu rodinných vztahů s majitelkou pensionu a možností ji pomoci s vylepšením služeb pensionu. Vylepšení by mělo sloužit k získání více spokojených zákazníků. Nejprve autor studoval odbornou literaturu, ze které získal informace k vypracování práce, jako např. informace o cestovním ruchu, službách nebo marketingu. Dále charakterizoval cestovní ruch přímo v libereckém regionu. Aby zjistil, jakou službu inovovat nebo rozšířit, zjišťoval informace přímo od zákazníků pomocí dotazníkového šetření. Z dotazníků vyšlo najevo, že zákazníci nemohou využívat bazén na pozemku pensionu. Na základě výsledků dotazníkového šetření vypracoval autor nový podnikatelský plán, který se týká zastřešení bazénu. Toto rozšíření slouží k tomu, aby zákazníci mohli bazén využít i za špatného počasí.cze
dc.format51
dc.format51
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectslužbycze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectpension Darocze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectzastřešení bazénucze
dc.subjecttourismeng
dc.subjectserviceseng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectpension Daroeng
dc.subjectsurveyeng
dc.subjectpool enclosureeng
dc.titleAnalýza služeb vybraného pensionu v libereckém regionu a návrh variant budoucího rozvoje podnikucze
dc.title.alternativeAnalysis of services in selected guesthouse in region Liberec and concept of it's future developmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag28664
dc.description.abstract-translatedTo create this work, the author chose guesthouse Daro in Liberec because of a family relationship with the owner of this guesthouse and the opportunity to help improvement of guesthouse services. Improvements should serve to get more satisfied customers. At first the author studied literature to obtain information for the development work, such as information about tourism, services and marketing. It was further necessary to characterize tourism in the region Liberec. To find out which service upgrade or expand, there was collected information directly from customers via questionnaire. The questionnaires revealed that customers cannot use the pool on the guesthouse ground. On the basis survey results author developed a new business plan about pool enclosure. This extension serves to enable customers to use the pool even in bad weather.eng
dc.date.accepted2015-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam