Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorDoležalová, Eliška
dc.date.accessioned2021-11-25T06:46:30Z
dc.date.available2021-11-25T06:46:30Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6963
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá Analýzou marketingového makroprostředí podniku. "Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké vlivy a faktory působí na vybraný sortiment zboží a zhodnotit jejich míru a význam." První část práce je věnována literární rešerši. V druhé části je provedena analýza jednotlivých marketingových makroprostředí, jejich vyhodnocení a návrhy využití získaných informací. Prace také obsahuje popis podniku.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectprostředícze
dc.subjectmarketingové makroprostředícze
dc.subjectanalýza marketingového makroekonomického prostředícze
dc.subjectpřírodní prostředícze
dc.subjectdemografické prostředícze
dc.subjectekonomické prostředícze
dc.subjecttechnologické prostředícze
dc.subjectpolitické a legislativní prostředícze
dc.subjectkulturní prostředícze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectenvironmenteng
dc.subjectmarketing macro environmenteng
dc.subjectanalysis of marketing macro environmenteng
dc.subjectnatural environmenteng
dc.subjectdemographic environmenteng
dc.subjecteconomic environmenteng
dc.subjecttechnological environmenteng
dc.subjectpolitical and legislative environmenteng
dc.subjectcultural environmenteng
dc.titleAnalýza marketingového makroprostředí podnikucze
dc.title.alternativeAnalysis of macro environment background of selected companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag32392
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis, entitled "Analysis of macro environment background of selected company", is to find out what factors have effect on the selected category of goods and sum up their rate and importance. The first part of the thesis contains literature research. Analysis of marketing macro environment, its evaluation and suggestions based on the obtained information are situated in the second part. This thesis also contains description of the company itself.eng
dc.date.accepted2015-05-25
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam