Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBroučková, Iveta
dc.contributor.authorNěmcová, Lucie
dc.date.accessioned2021-11-25T06:46:59Z
dc.date.available2021-11-25T06:46:59Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-09-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7025
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání vybrané regionální značky. Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy vnímání vybrané regionální značky navrhnout změny v budované identitě této značky. Teoretická část popisuje základní pojmy, postupy a názory jednotlivých autorů na problematiku značky. Cílem je porovnat tyto odlišné pohledy. Bakalářská práce využívá metody kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Marketingový výzkum získává informace od spotřebitelů a uživatelů značky. Na začátku marketingového výzkumu byly stanoveny hypotézy. Praktická část prezentuje výsledky šetření, jejichž cílem bylo zjistit vnímání spotřebitelů. Strukturované rozhovory prezentují postoj uživatelů značky. Doporučení v identitě značky je založeno na analýze odpovědí marketingového výzkumu.cze
dc.format58 s. (85 887 znaků)
dc.format58 s. (85 887 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectznačkacze
dc.subjecthodnota značkycze
dc.subjectřízení značkycze
dc.subjectbudování značkycze
dc.subjectregionální značkacze
dc.subjectregionální produktcze
dc.subjectbrandeng
dc.subjectbrand valueeng
dc.subjectbrand managementeng
dc.subjectbrand buildingeng
dc.subjectregional brandeng
dc.subjectregional producteng
dc.titleVnímání regionální značkycze
dc.title.alternativeRegional brand perceptioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36766
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on analysis of selected regional brand perception. The aim of this work is propose changes in brand identity. The theoretical part describes basic concepts, procedures and opinions of individual authors on the brand issues. The intention is to compare these different views. The thesis uses methods of qualitative and quantitative marketing research. The marketing research gives information by consumers and brand users. At the beginning of the research, hypotheses were determined. The practical part presents results of the survey, which objective was to find out perception by consumers. Beside, structured interviews present attitude of the brand users. Recommendation in brand identity is based on the analysis of marketing research.eng
dc.date.accepted2015-10-05
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam