Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBroučková, Iveta
dc.contributor.authorPřívětivá, Iva
dc.date.accessioned2021-11-25T06:47:01Z
dc.date.available2021-11-25T06:47:01Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-09-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7028
dc.description.abstractBakalářská práce zjišťuje, na základě analýzy, vnímání v oblasti regionálních značek, konkrétně na vnímání regionální značky. Cílem této bakalářské práce je analyzovat a navrhnout změny v budované identitě této značky, a to pomocí různých marketingových nástrojů. V první části, jež je teoretická, se vysvětluje základní přístup ke značce, hodnotě značky a k jejímu řízení. Druhá část je částí praktickou zabývající se vybraným regionem a regionálními značkami uvnitř zvoleného regionu. Dále se zde pojednává o certifikaci výrobků a služeb. Cíl marketingového výzkumu se zaměřuje na informovanost spotřebitelů o regionálních značkách a jejich oblíbenosti. Konkrétně se jedná o regionální značku "Šumava originální produkt". K dosažení cíle je použito dotazníkového šetření a řízených rozhovorů s držiteli značky. Bylo zjištěno, že značka "Šumava originální produkt" je vnímána jako méně známá značka. Proto byly navrženy možnosti k rozšíření povědomí o této značce. A to pomocí QR kódů, soutěže, popřípadě mobilní aplikace.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectznačkacze
dc.subjectřízení značkycze
dc.subjecthodnota značkycze
dc.subjectbudování značkycze
dc.subjectregionální značkacze
dc.subjectbrandeng
dc.subjectbrand managementeng
dc.subjectbrand valueeng
dc.subjectbrand buildingeng
dc.subjectregional brandeng
dc.titleVnímání regionální značkycze
dc.title.alternativeRegional brand perceptioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36770
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis is aimed at the analysis of regional brands, specifically on perception of regional brands. The target of thesis is to analyse and suggest changes in the identity of this brand by using different marketing tools. In literary research, the primary attitude to the brand, the value and the management of the brand is described. The practical part is dedicated to chosen region and regional brands inside the region. Furthermore, the certification of products and services is discussed. The marketing research is focused on the awareness of consumers about regional brands and their popularity, specifically of the "Šumava originální produkt" brand. The questionnaires and structured interviews with brand holders are used to achieve this aim. It was found that the brand the "Šumava originální produkt" is perceived as less known brand. It was designed option to spread brand awareness. By using QR code, contest or mobile applications.eng
dc.date.accepted2015-10-05
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam