Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBřezinová, Monika
dc.contributor.authorHusárová, Iva
dc.date.accessioned2021-11-25T14:00:14Z
dc.date.available2021-11-25T14:00:14Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-01-06
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7796
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na marketingovou kampaň ke koncertu Josého Cury v rámci 19. ročníku Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov (MHF Český Krumlov) a kulturní marketing. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se specializuje na kulturní marketing a vychází z poznatků odborné literatury a informací čerpaných z internetových zdrojů. Praktická část se věnuje tvorbě marketingové kampaně ke koncertu Josého Cury a čerpá data z reálné kampaně, jenž byla tvořena pro 19. ročník Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov.cze
dc.format61 s. (74 186 znaků)
dc.format61 s. (74 186 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkulturní marketingcze
dc.subjectmarketingová kampaňcze
dc.subjectmarketingový pláncze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectcultural marketingeng
dc.subjectmarketing campaigneng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.titleMarketingová kampaň Josého Curycze
dc.title.alternativeMarketing campaign for José Curyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag20563
dc.description.abstract-translatedMy thesis is aimed at marketing campaign concerning the concert of José Cura organized within 19th International Musical Festival Český Krumlov and also at cultural marketing. The thesis is separated in practical and theoretical part. The theoretical part is specialized in cultural marketing and proceeds from findings of expert literature and information gathered from internet resources. The practical part deals with making of marketing campaign for concert of José Cura getting the data from the real campaing which was made for 19th International Musical Festival Český Krumlov.eng
dc.date.accepted2012-02-17
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŠpanělský jazyk pro evropský a mezinárodní obchodcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programFilologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProkop, Josef
dc.description.defenceStudentka zodpověděla všechny položené otázky, celkový projev studentky hodnotí komise velmi dobře, z důvodů obecnějších pojmů, které při obhajobě zazněly.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam