• Akcelerované mobilní webové stránky pomocí AMP HTML a AMP JS 

      Mayer, Martin (Jihočeská univerzita, 2021)
      Cílem bakalářské práce je zpracovat a popsat technologii AMP (Accelerated Mobile Pages). AMP je technologie, s níž přišla společnost Google, a je určena převážně pro rychlé načítání statického obsahu na mobilních zařízeních. ...
    • Analýza online marketingu a jeho přínos pro konkurenceschopnost vybrané instituce 

      Kamarýt, Jan (Jihočeská univerzita, 2017)
      Tato práce se zabývá hodnocením webových stránek ZF JČU, facebookových stránek ZF JČU a oboru Agropodnikání. V jejich zhodnocení jsem postupoval podle metodiky dotazníkového šetření. V dotazníku byly otázky zaměřeny na ...
    • Digitální marketing na B2B trhu. 

      Martinák, Petr (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem mé diplomové práce bylo navrhnout digitalni kampaň pro spolecnost Atos IT Solutions and Services, s.r.o., ktera sve reseni nabizi na B2B trhu. V teoreticke casti prace jsem popsal pojmy související s marketingem, ...
    • Formátování www stránek pomocí CSS Level 3 

      Lombart, Josef (Jihočeská univerzita, 2007)
      Cílem této bakalářské práce je vypracovat příručku pro kaskádové styly CSS level 3, jako aktuální metody pro sazbu a formátování internetových stránek. Provést její porovnání s tradičními postupy pomocí starších verzí CSS ...
    • Interní marketingová strategie ve vybrané organizaci 

      Maliszewská, Nikola (Jihočeská univerzita, 2020)
      Diplomová práce je zaměřena na vytvoření a aplikaci interní marketingové strategie do vývojového oddělení. Teoretická část práce popisuje marketingovou strategii a její metody, jako je SWOT analýza, portfolio analýza, ...
    • Jazykový režim EU v praxi: srovnání dostupnosti dokumentů v češtině, ve španělštině a v angličtině na webových stránkách Evropského veřejného ochránce práv 

      Řepová, Martina (Jihočeská univerzita, 2013)
      Tématem bakalářské práce je jazykový režim Evropské unie v praxi. Hlavním cílem práce je porovnání dostupnosti dokumentů na webových stránkách Evropského veřejného ochránce práv v češtině, španělštině a angličtině. První ...
    • Marketing ve svatební fotografii 

      Tvaroh, Jiří (Jihočeská univerzita, 2011)
      Práce analyzuje trh fotografování svateb - potřeby a strukturu zákazníků. Volbu vhodných nástrojů komunikačního mixu se zaměřením na web 2.0 a zhodnocení výsledků. Vše na konkrétním příkladě.
    • Marketingová komunikace softwarové firmy 

      Měrtlová, Jana (Jihočeská univerzita, 2019)
      Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingové komunikace softwarové firmy agentes IT. Jelikož vybraná společnost využívá především online komunikaci, byla ji věnovaná větší pozornost. ...
    • Marketingová on-line strategie cestovního ruchu Jihočeského kraje 

      Machart, Ondřej (Jihočeská univerzita, 2013)
      Hlavním cílem práce je na základě analýzy identifikovat současné nástroje marketingové online komunikace Jihočeského kraje v oblasti cestovního ruchu a zhodnotit jejich funkčnost a efektivitu využití. Sekundárním cílem ...
    • Matematika na internetu 

      Chocholatá, Monika (Jihočeská univerzita, 2013)
      Tato práce analyzuje webové stránky, které se zabývají matematikou a výukou matematiky. Jedná se zejména o stránky vysokých škol a univerzit. Teoretická část obsahuje možnosti, které internet nabízí při výuce matematiky. ...
    • Online marketing vybraného subjektu 

      Hronová, Lenka (Jihočeská univerzita, 2018)
      Tato práce se zaměřuje na použití online marketingu v jazykové škole CC Škola jazyků. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav online marketingu vybraného subjektu a navrhnout pro něj plán online marketingu pro ...
    • Personální deixe ve španělštině a češtině: srovnání webových stránek cestovních společností 

      Váňová, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2015)
      Prvním cílem této práce je uvést zájemce do problematiky personální deixe v češtině a ve španělštině. Druhým cílem je tuto personální deixi analyzovat na webových stránkách českých a španělských cestovních společností. Práce ...
    • Posílení marketingové značky Peklík za použití moderních marketingových nástrojů 

      Štefányová, Miloslava (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato práce má za cíl posílit značku Peklík pomocí moderních marketingových nástrojů, zejména marketingovou komunikací, která je v dnešní době značně rozšířená hlavně využitím sociálních sítí a webových stránek s efektivním ...
    • Turistická reklamní kampaň ve vztahu k cílovým skupinám 

      Nováková, Lenka (Jihočeská univerzita, 2008)
      Lenka Nováková. Turistická reklamní kampaň ve vztahu k cílovým skupinám (komparativní analýza). Bakalářská práce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta, Ústav romanistiky FF JČU, 2008. Cílem této ...
    • Tvorba a rozvoj informačního portálu pro podnikatelskou veřejnost 

      Matoušek, Libor (Jihočeská univerzita, 2011)
      Diplomová práce je zaměřena na tvorbu a rozvoj informačního portálu pro podnikatelskou veřejnost. Cílem práce je tvorba a návrh rozvoje konkrétního informačního portálu pro podnikatelskou veřejnost. Nedílnou součástí bude ...
    • Využití moderních informačních technologií v marketingu 

      Žlůva, Ondřej (Jihočeská univerzita, 2010)
      Tato bakalářská práce se zabývá využitím moderních informačních technologií v marketingu s následným navržení možné syntézy řešení pro malou lokální firmu prodávající keramické obklady a dlažby, která působí v Jihočeské ...
    • Webové stránky jako prostředek komunikace s rodiči 

      Uhlířová, Eva (Jihočeská univerzita, 2020)
      Bakalářská práce se soustřeďuje na problematiku komunikace předškolních pedagogů s rodiči dětí, které navštěvují mateřskou školu. Tato komunikace je považována za jeden z hlavních předpokladů pro navázaní vzájemné spolupráce, ...
    • Webové stránky poskytovatelů pečovatelských služeb v Jihočeském kraji dle Registru poskytovatelů sociálních služeb 

      Bartušková, Michaela (Jihočeská univerzita, 2021)
      Cílem mé diplomové práce je analýza webových stránek vybraných poskytovatelů pečovatelských služeb v Jihočeském kraji z pohledu osob, které se v současné době zajímají o využití pečovatelské služby pro někoho z rodiny. ...
    • Založení a řízení malého podniku 

      Hrnčířová, Jarmila (Jihočeská univerzita, 2008)
      Diplomová práce je postavena na tvorbě podnikatelského plánu, který popisuje veškeré zásadní vnitřní i vnější faktory spojené se založením nového podniku. Součástí podnikatelského plánu je dotazník, pomocí něhož byl proveden ...
    • Zpracování a edukační účinnost webových stránek "Vegetariánství a zdravý životní styl". 

      Novotná, Štěpánka (Jihočeská univerzita, 2011)
      Mnozí lidé správně pochopili, že dobrý zdravotní stav a dobrá kondice je důležitou podmínkou vyrovnaného, spokojeného a plnohodnotného života. Bakalářská práce analyzuje historii, typy, pozitivní dopad vegetariánství na ...