Zobrazují se záznamy 1981-2000 z 3432

    • Spolupráce vybraného města s místními podniky 

      Smržová, Jana (Jihočeská univerzita, 2012)
      Záměrem této práce bylo na základě dotazníkové šetření a rozhovoru se starostou města zhodnotit, zda je ve městě využívána vzájemná spolupráce s místními podnikateli a v případě, že ano, tak jakým způsobem se obec a soukromé ...
    • Analýza vnitřního prostředí vybraného podniku se zaměřením na finanční analýzu 

      Macho, Jakub (Jihočeská univerzita, 2012)
      Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnocení současné situace vnitřního prostředí podniku především prostřednictvím finanční analýzy a navržení případných rámcových změn pro zefektivnění řízení podniku.
    • Viral marketing 

      Bláhová, Adéla (Jihočeská univerzita, 2012)
      Hlavním cílem bakalářské práce s názvem Viral marketing je zhodnocení současného stavu viral marketingu na základě analýzy jednotlivých vybraných virálních kampaní, dále posouzení výhod a nevýhod použití tohoto marketingového ...
    • Mobile marketing 

      Sládek, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2012)
      Tato bakalářská práce měla za úkol shrnout všechny dostupné informace o nástrojích mobilního marketingu a následně analyzovat reakci zákazníků při jejich aplikaci. Pro zpřesnění závěrů byly výsledky dotazníkového šetření ...
    • Marketing sociálních sítí 

      Šachtová, Barbora (Jihočeská univerzita, 2012)
    • E-mail marketing 

      Tůmová, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem bakalářské práce je specifikovat e-mail marketing a v praktické aplikaci zhodnotit jeho klady a zápory jako nástroje cílené marketingové komunikace.Na základě osobních rozhovorů se zástupci firmy byl popsán jejich ...
    • Výzkum trhu jako systémová činnost pro úspěšné uplatnění firmy na trhu. 

      Pátek, Ladislav (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem práce bylo charakterizovat výzkum trhu jako systémovou činnost pro úspěšné uplatnění firmy na trhu. V praktické části autor představil firmu Madeta a poté produkt Lipno provedl čtyřmi kroky výzkumného procesu. A ...
    • Reklama jako součást propagačního mixu 

      Vachalíková, Andrea (Jihočeská univerzita, 2012)
      V bakalářské práci je řešena reklama jako efektní způsob, jak zákazníka informovat o produktu a jak ho podněcovat k jeho nákupu.
    • Strategie podniku v podmínkách insolvenčního řízení 

      Hantková, Zuzana (Jihočeská univerzita, 2012)
      Práce je zaměřena na průběh insolvenčního řízení a postup vedoucí k oživení činnosti podniku, popisuje kroky vedoucí k úspěšnému provedení reorganizace. Zaměřuje se především na problamatiku pohledávek, nákladů, zaměstnanosti, ...
    • Systém kalkulace nákladů a jeho využívání v podniku 

      Řezníčková, Monika (Jihočeská univerzita, 2012)
      Práce se zabývá analýzou systému kalkulací nákladů ve vybraném podniku. V úvodní části jsou řešeny druhy nákladů vznikajících v podniku, dále druhy a metody kalkulací, další část je zaměřena na způsob přerozdělování přímých, ...
    • Tvorba výnosů, nákladů a výsledku hospodaření podniku. 

      Mrkáčková, Bohdana (Jihočeská univerzita, 2012)
      Provedení analýzy tvorby výnosů, nákladů a výsledku hospodaření v konkrétních podmínkách vybraného podniku a zhodnocení hlavních faktorů, které je ovlivňují.
    • Kalkulace nákladů a jejich využívání v podniku 

      Kletzenbauerová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem bakalářské práce je provedení analýzy systému kalkulace nákladů v konkrétních podmínkách vybraného podniku a jeho využívání při řízení nákladů. Bakalářská práce se věnuje společnosti s r.o., která se specializuje ...
    • Založení a rozvoj malého podniku 

      Pavelcová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2012)
      Bakalářská práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu na založení malého podniku. Součástí je i analýza jeho významných konkurentů a návrh dalšího rozvoje podniku.
    • Možnosti rozvoje malých podniků v příhraniční oblasti okresu Jindřichův Hradec 

      Foltová, Irena (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit současnou situaci malých podniků v příhraniční oblasti okresu Jindřichův Hradec. Na základě provedených analýz navržení možnosti jejich dalšího rozvoje. V práci bylo provedeno dotazníkové ...
    • Založení a rozvoj drobného podniku 

      Špániková, Jana (Jihočeská univerzita, 2012)
    • Společenská odpovědnost obchodního podniku 

      Ježková, Zdeňka (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem mé bakalářské práce bylo popsat aktuální přístupy a opatření obchodních podniků v oblasti společenské odpovědnosti podniku a provést průzkum vlivu těchto opatření na nákupní chování. Teoretickou část jsem zaměřila ...
    • Systém hodnocení a odměňování zaměstnanců v podniku. 

      Říhová, Zuzana (Jihočeská univerzita, 2012)
      Hlavním cílem bakalářské práce bylo zhodnotit vazbu mezi systémem hodnocení a odměňování v podniku a na základě zjištěných údajů doporučit kroky, které by vedly ke zvýšení efektivnosti jejich využívání. Pro dosažení cíle ...
    • Využití financování ze zdrojů EU pro rozvoj sociální oblasti v Jihočeském kraji se zaměřením na možná rizika financování projektů 

      Candrová, Štěpánka (Jihočeská univerzita, 2012)
      Předmětem bakalářské práce ?Využití financování ze zdrojů EU pro rozvoj sociální oblasti v Jihočeském kraji se zaměřením na možná rizika financování projektů? je po-psání možností využití prostředků z fondů Evropské unie ...
    • VYUŽITELNOST SYSTÉMU CELKOVÉ ODMĚNY V PODNIKU 

      Sankotová, Jana (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem diplomové práce "Využitelnost systému celkové odměny v podniku" je analýza současné situace v oblasti odměňování zaměstnanců ve vybrané společnosti X, dále konkrétní zhodnocení dosavadního aplikovaného systému ...
    • Využití bodu zvratu při zakládání firmy 

      Mokráčková, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2012)
      Tato práce se zabývá možností využití bodu zvratu při zakládání firmy. Jejím hlavním cílem je vytvořit základní podnikatelský plán existujícího podnikatele a ukázat, jak je při jeho tvorbě možné využít bod zvratu.