Zobrazují se záznamy 2156-2175 z 2449

    • Vnímání značky 

      Pavlásek, Milan (Jihočeská univerzita, 2017)
      Cílem této diplomové práce je analyzovat vnímání značky. Na značku Budweiser Budvar jsou aplikovány teoretické poznatky s ohledem na její hlavní hodnoty a současnou komunikační kampaň. Hlavní část této práce tvoří dotazníkové ...
    • Vnímání značky Fair Trade 

      Draxlerová, Anna (Jihočeská univerzita, 2014)
      Hlavním cílem diplomové práce "Vnímání značky Fair Trade" je analyzovat vnímání značky Fair Trade studenty vybraných středních škol a bakalářských oborů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a dále ...
    • Volba právní formy podnikání z hlediska daňového zatížení 

      Kubová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2017)
      Cílem této diplomové práce je zhodnotit možnosti daňové optimalizace ve vazbě na jednotlivé právní formy podnikání. Práce charakterizuje jednotlivé právní formy podnikání a daňový systém podle platné legislativy České ...
    • Volební chování občanů Českých Budějovic 

      Trtílek, Ondřej (Jihočeská univerzita, 2017)
      Tato diplomová práce je primárně zaměřena na problematiku volebního chování občanů Českých Budějovic. Hlavním cílem je synchronní a diachronní komparativní analýza volebních preferencí kandidujících politických uskupení v ...
    • Volební chování občanů v České Kanadě 

      Ihnatišín, Michal (Jihočeská univerzita, 2015)
      Práce se zaměřuje na volební chování občanů České Kanady. V práci jsou porovnávány jednotlivé typy voleb s cílem nalézt faktory, které volební chování občanů nejvíce ovlivňují.
    • Vstup české firmy na ukrajinský trh. 

      Riechyn, Maksym (Jihočeská univerzita, 2013)
      Hlavním cílem diplomové práce je analýza podmínek a účelnosti vstupu vybraného podniku na ukrajinský trh a zároveň navržení vyhovující formy vstupu. V teoretické části se zaměřuji na analýzu jednotlivých forem vstupu. V ...
    • Vstup franchisingového řetězce na zahraniční trh 

      Jandošová, Petra (Jihočeská univerzita, 2011)
      Cílem mé práce je zjistit možnosti a podmínky na rozšíření franchisingového konceptu na zaharaničním trhu a vypracovat projekt postupu etablování řetězce ve vybrané zemi. Pro vypracování praktické části jsem oslovila český ...
    • Vstup produktu na evropský trh 

      Kubíček, Roman (Jihočeská univerzita, 2011)
      Práce se zaměřuje na vstup nového produktu zavedené společnosti na evropský trh a jeho další rozvoj. Cílem práce je vytvořit na základě marketingového výzkumu konkrétní marketingový mix pro mezinárodní působnost zvoleného ...
    • Vstup vybrané firmy na nový zahraniční trh 

      Bednářová, Marie (Jihočeská univerzita, 2008)
      Diplomová práce byla zpracována pro firmu Budějovický Budvar, n. p. Cíl vymezoval požadavek zhodnocení možností a strategií vstupu firmy na zahraniční trh. Dílčím cílem bylo zpracovat informace o firmě a cílovém trhu takovým ...
    • VŠ pedagogové a jejich vztahy k praxi 

      Čep, Adam (Jihočeská univerzita, 2011)
      Cílem práce je zjistit, zda by vysokoškolští pedagogové měli zájem o umístění na stáži v hostitelské organizaci na předem stanovené časové období. Během této doby pedagog získává nové a rozšiřuje své stávající praktické ...
    • Vybraná regionální značka kvality 

      Boštičková, Lenka (Jihočeská univerzita, 2019)
      Diplomová práce pojednává o regionálním značení, resp. o regionálních značkách sdružené v Asociaci regionálních značek (ARZ), jimiž jsou označovány produkty, za kterými stojí dobrá kvalita, tradice, jedinečnost, podíl ruční ...
    • Vybraná specifika mzdového účetnictví v důsledku legislativních změn 

      Janoviaková, Lenka (Jihočeská univerzita, 2021)
      Tato diplomová práce je zaměřena na změny ve mzdovém účetnictví v reakci na změny českých právních norem. Podkladem pro vypracování jsou interní materiály a směrnice vybrané společnosti Head Sport s. r. o. Problematické ...
    • Vybrané aspekty postavení dlužníka v insolvenčním řízení. 

      Rudolfová, Vladimíra (Jihočeská univerzita, 2016)
      Diplomová práce sestává ze stručného úvodu ke zvolenému tématu a z části teoretické a praktické. V teoretické části se věnuji obecné úpravě (část 2), tj. předmětem úpravy, úpadku, věcné a místní příslušnosti, procesním ...
    • Vybrané e-shopy a jejich internetové stránky 

      Průšová, Linda (Jihočeská univerzita, 2019)
      Diplomová práce se zabývá e-shopy a jejich internetovými stránkami. Cílem práce je zhodnocení vybraných internetových stránek e-shopů, činnost dozorového orgánu v této oblasti a vytvoření návrhů na zlepšení. Teoretická ...
    • Vybrané formy prodeje biopotravin - obchodní řetězce 

      Ježková, Zdeňka (Jihočeská univerzita, 2014)
      Hlavním cílem diplomové práce bylo zhodnotit aktuální stav prodeje biopotravin v prodejnách obchodních řetězců z hlediska šíře sortimentu, podmínek a kultury prodeje a na základě získaných dat navrhnout vhodná opatření. ...
    • Vybrané formy prodeje biopotravin - specializované prodejny 

      Hanzalová, Dana (Jihočeská univerzita, 2014)
      Hlavním cílem diplomové práce na téma: "Vybrané formy prodeje biopotravin specializované prodejny" je zhodnotit aktuální stav prodeje biopotravin ve specializovaných prodejnách z hlediska šíře sortimentu, podmínek a kultury ...
    • Vybrané problémy ochrany spotřebitele 

      Smolíková, Jitka (Jihočeská univerzita, 2010)
      Cílem této práce bylo zjisit, jak jsou spotřebitelé informovaní v oblasti ochrany spotřebitele, zda znají svoje práva a organizace zabývající se touto problematikou. Nejprve byly zvoleny čtyři pracovní hypotézy. Na základě ...
    • Vybrané problémy ochrany spotřebitele 

      Šteflíčková, Veronika (Jihočeská univerzita, 2009)
      Hlavním cílem diplomové práce je provedení výzkumu na zjištění povědomí respondentů o jejich právech v oblasti ochrany spotřebitele v oblasti stravovacích služeb. Práce vznikne ve spolupráci s SOS - Sdružením obrany ...
    • Vybrané problémy ochrany spotřebitele 

      Krchová, Ladislava (Jihočeská univerzita, 2011)
      Cílem mé diplomové práce bylo provést analýzu systémů varování před nebezpečnými výrobky, analyzovat znalosti a postoje spotřebitelů v oblasti ochrany před nebezpečnými výrobky. Práce se zabývá analýzou výstražných systémů ...
    • Vybrané problémy ochrany spotřebitele 

      Karlovcová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2012)
      Tato diplomová práce se zabývá vybranými problémy ochrany spotřebitele, konkrétně problematikou předváděcích akcí. Jejím hlavním smyslem je pochopit princip předváděcích akcí, zjistit, proč jsou mezi našimi seniory tak ...