Zobrazují se záznamy 81-100 z 2449

    • Analýza konkurenční pozice vybraného podniku 

      Zajac, Aleš (Jihočeská univerzita, 2013)
      Předmětem této diplomové práce je zhodnocení konkurenční pozice vybraného podniku. Pro určení pozice byly použity strategické metody, které slouží k analýze vnitřního a vnějšího okolí podniku. Konkrétně se jedná o tyto ...
    • Analýza kupního chování turistů v Českém Krumlově 

      Talířová, Stanislava (Jihočeská univerzita, 2010)
      Cílem mé diplomové práce bylo zanalyzovat proces kupního rozhodování turistů v regionu Český Krumlov. Na základě jejich preferencí navrhnout opatření pro maloobchodní jednotku Renata zkoumanou v druhé části diplomové práce. ...
    • Analýza lázeňského cestovního ruchu - návrh wellness centra v Písku 

      Jarešová, Jiřina (Jihočeská univerzita, 2009)
      Hlavním cílem diplomové práce bylo provedení analýzy lázeňského cestovního ruchu na Písecku, zhodnocení produktového portfolia a zpracování návrhu wellness centra. Hlavní hypotéza se potvrdila, ve městě Písku byla shledána ...
    • Analýza likvidity a cash flow podniku 

      Havran, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem diplomové práce s názvem "Analýza likvidity a cash flow" je analyzovat likviditu a cash flow podniku. Uvedené teorie pak aplikovat v podmínkách vybrané společnosti. První část diplomové práce obsahuje teoretické ...
    • Analýza logistického přístupu k dodavatelům a odběratelům ve vybraném podniku 

      Srncová, Martina (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem práce je analyzovat dodavatelsko-odběratelské vztahy ve vybraném podniku z hlediska trendů k dlouhodobému partnerství, outsourcingu, propojování informačního toku a úrovně poskytovaných logistických služeb. Na základě ...
    • Analýza logistického řetězce knih a časopisů a organizace prodeje 

      Machartová, Martina (Jihočeská univerzita, 2008)
      Dodavatelský řetězec je síť firem, které se podílejí na dodávce výrobků a služeb, a to od získání surovin až po uspokojení konečného zákazníka. Jedná se tedy o celý systém složený z výrobců či zpracovatelů, distributorů, ...
    • Analýza lokálního trhu biomasy z pohledu vybrané firmy 

      Dlabolová, Denisa (Jihočeská univerzita, 2012)
      Diplomová práce se zabývá analyzování lokálního trhu biomasy z pohledu společnosti Less a Energy. Je zde zkoumána potenciál těžebních zbytků z vybrané oblasti, dále je zkoumána dopravní hranice pro dodávání štěpky. Je zde ...
    • Analýza maloobchodních příležitostí a ohrožení na Strakonicku 

      Bajtová, Jitka (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem diplomové práce bylo provést analýzu maloobchodních příležitostí a ohrožení na Strakonicku v oblasti rychloobrátkového zboží, informace získané na základě analýzy a pozorování zapsat do simulačního softwaru ...
    • Analýza maloobchodních příležitostí a ohrožení v oblasti Třešťsko 

      Aldorf, Martin (Jihočeská univerzita, 2013)
      Práce se zabývá analýzou oblasti Třešťska z příležitostí a ohrožení. Využit je k tomu software NetLogo a model Retail Opportunity Sim. Předmětem práce je právě kalibrace tohoto modelu a najití komplikací, které s tím souvisí.
    • Analýza marketingové činnosti dané firmy 

      Kubík, Ondřej (Jihočeská univerzita, 2007)
      Cílem této diplomové práce bylo nejdříve posoudit efektivnost stávající marketingové činnosti společnosti FCD s.r.o. v Kosmonosích u Mladé Boleslavi a poté se pokusit najít a navrhnout řešení na zlepšení situace v dané ...
    • Analýza marketingové strategie ve vybraném podniku 

      Škrletová, Hana (Jihočeská univerzita, 2013)
      Diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie. Cílem diplomové práce bylo zanalyzovat a zhodnotit stávající marketingovou strategii ve společnosti Spojené kartáčovny a. s. Na základě provedené analýzy ...
    • Analýza marketingových činností vybraných malých firem 

      Peštová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2012)
      Nedílnou součástí podnikání by měl být soustavný a nepřetržitý proces vytváření, koordinace a kontroly marketingových činností. Marketing je důležitý pro snadné pronikání na trh, tak aby si podnik zajistil prosperující a ...
    • Analýza materiálových a ekonomických toků ve vybraném regionu 

      Vovsová, Petra (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem diplomové práce je analýza materiálových a ekonomických toků ve vybraném regionu a případné navržení opatření vedoucí ke zlepšení stávající situace. Příspěvek se zaměřuje na Jihočeský kraj. Podle nařízení Evropského ...
    • Analýza mediálního mixu firem na českém spotřebním trhu 

      Kollarczyk, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2007)
    • Analýza mezinárodního obchodu s kávou 

      Pražáková, Andrea (Jihočeská univerzita, 2020)
      Cílem diplomové práce je analyzovat současnou situaci v mezinárodním obchodu s kávou. Bude navržen a proveden dotazníkový průzkum mezi místními dovozci a zpracovateli kávy - pražírnami. Následovat bude analýza dotazníků, ...
    • Analýza motivace řidičů nákladní jízdní soupravy ve zvolené dopravní společnoti 

      Táborská, Alena (Jihočeská univerzita, 2010)
      Diplomová práce je zaměřena na personální řízení v dopravní společnosti Šindelář Spedition s.r.o. Je zde zkoumáno především odměňování a motivace vybrané skupiny pracovníků, řidičů nákladní jízdní soupravy. Cílem práce je ...
    • Analýza nabídky agroturistických služeb a produktů venkovské turistiky v jižních Čechách 

      Kozáková, Martina (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem diplomové práce je analyzovat aktuální nabídku agroturistických služeb a produktů venkovské turistiky ve zvolených okresech Jihočeského kraje, a to ve Strakonicích a Písku. Dalším cílem je zhodnocení vymezeného území ...
    • Analýza nabídky agroturistických služeb v západních a jižních Čechách a na Vysočině 

      Řehoušková, Jana (Jihočeská univerzita, 2012)
      Tématem diplomové práce je Analýza nabídky agroturistických služeb v západních a jižních Čechách a na Vysočině. Cílem práce je provedení analýzy nabízených agroturistických služeb ve zvolených oblastech a vyhodnocení ...
    • Analýza nabídky cestovních kanceláří v České republice 

      Chalupská, Lucie (Jihočeská univerzita, 2009)
      Prvním cílem diplomové práce bylo zmapovat trh cestovních kanceláří v České republice. Sekundárních dat bylo využito pro zjištění trendů včetně trendů v oblasti marketignu a pro porovnání českého trhu se zahraničním. Dále ...
    • Analýza nabídky služeb v cestovním ruchu pro handicapované na území Jihočeského kraje 

      Čejková, Veronika (Jihočeská univerzita, 2008)
      Cílem práce je zkvalitnění nabídky služeb cestovního ruchu pro handicapované osoby na území Jihočeského kraje a to především formou odstranění fyzických a psychických bariér. Teoretická část charakterizuje situaci cestování ...