Browsing Ekonomická fakulta by Title
Now showing items 1112-1131 of 2553
-
Nabídka biopokrmů na území statutárního města České Budějovice
(Jihočeská univerzita, 2017)Diplomová práce je zaměřena na analýzu využití bioproduktů ve stravovacích zařízeních na území statutárního města České Budějovice. Průzkumy na úrovni stravovacích zařízení jsou doplněny o spotřebitelský průzkum, který ... -
Nabídka ryb ve vybraných prodejnách obchodních řetězců
(Jihočeská univerzita, 2020)Cílem této diplomové práce bylo zjištění a porovnání nabídky ryb ve vybraných prodejních jednotkách obchodních řetězců, a to především v kontextu nabídky české produkce ryb. Nabídka ryb je porovnávána na základě dat získaných ... -
Nabídka služeb cestovního ruchu ve zvolené destinaci zapsané na seznamu UNESCO
(Jihočeská univerzita, 2012)Hlavním cílem práce bylo prostřednictvím analýzy nabídky a poptávky služeb cestovního ruchu vymezit roli cestovního ruchu pro lokalitu. Vedlejšími cíli bylo stanovit dopady cestovního ruchu na místní rozvoj. Dále poukázat ... -
Nabídka ubytovacích služeb prostřednictvím sdíleného ubytování v turistické oblasti Česká Kanada
(Jihočeská univerzita, 2022)Diplomová práce je zaměřena na sdílené ubytování v turistické oblasti Česká Kanada. Cílem je zhodnotit vybrané faktory konkurenceschopnosti nabídky služeb sdíleného ubytování vzhledem k rozmístění atraktivit cestovního ... -
Nachhaltige regionale Entwicklung am Beispiel des Oberrheins
(Jihočeská univerzita, 2022)Nachhaltige regionale Entwicklung ist ein sehr komplexes Konzept. Eine einheitliche Definition ist nicht möglich, obwohl die nachhaltige Entwicklung die Grundlage für die Ausarbeitung aller Politiken ist. Auch in der EU ... -
Nákladové účetnictví v konkrétním podniku
(Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce je zaměřena na vedení nákladového účetnictví v podniku KAMENOLOMY ČR s. r. o. V práci je zhodnocen systém vedení nákladového účetnictví, způsob sestavení prodejní cen kameniva. Dále je ukázáno jakou metodu ... -
Nákladovost podniku v souvislosti s podnikovou výkonností
(Jihočeská univerzita, 2018)Cílem této diplomové práce je zhodnotit nákladovost podniku v souvislost s podnikovou výkonnosti. Teoretická část této práce se zabývá základními pojmy, které se týkají nákladů, finančním a manažerským pojetím nákladů a ... -
Nákladovost, zpeněžování a rentabilita podniku
(Jihočeská univerzita, 2012)Cílem diplomové práce je provést analýzu výnosů, nákladů a výsledku hospodaření zvoleného výrobního podniku včetně podrobnější analýzy nákladovosti, zpeněžování a rentability vybraných výrobků podniku. Pro tuto analýzu je ... -
Náklady a změna objemu výroby
(Jihočeská univerzita, 2011)Diplomová práce se zabývá vztahem nákladů a objemu výroby. Na úvod je charakterizován vybraný podnik z jihočeského kraje a to z hlediska výsledku hospodaření, počtu zaměstanců a velikosti aktiv. Dále je znázorněn vývoj ... -
Náklady na kapitál
(Jihočeská univerzita, 2016)Tato diplomová práce má za cíl určit cenu jednotlivých složek podnikového kapitálu a posou-dit přístupy k nákladům na kapitál včetně jejich vlivu na měřítka výkonnosti podniku. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V ... -
Náklady na lidský kapitál z podnikového hlediska
(Jihočeská univerzita, 2011)Cílem diplomové práce bylo posouzení významu nákladů na lidský kapitál v obchodní společnosti dm drogerie markt s.r.o., zhodnocení jejich účinnosti a navržení případných kroků vedoucích k zefektivnění prostředků na lidský ... -
Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru
(Jihočeská univerzita, 2018)Cílem této diplomové práce je zhodnocení nákupní atmosféry ve vybraném obchodním centrum v rámci terénního výzkumu a vytvoření návrhů na zlepšení aktuální situace nákupní atmosféry. Teoretická část práce bude zaměřena ... -
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce
(Jihočeská univerzita, 2017)Hlavním cílem této práce je zhodnocení nákupní atmosféry ve vybrané maloobchodní jednotce na základě výsledků z terénního výzkumu a vytvoření návrhu na zlepšení její nákupní atmosféry. -
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce
(Jihočeská univerzita, 2013)Diplomová práce se v závislosti na svém hlavním cíli zabývá analýzou nákupní atmosféry vybrané maloobchodní jednotky. V rámci první části práce - literární rešerše - je zpracován teoretický základ dané problematiky. Druhá ... -
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce.
(Jihočeská univerzita, 2017)Hlavním cílem diplomové práce je provedení analýzy nákupní atmosféry u vybrané maloobchodní jednotky z pohledu českého spotřebitele a zpracování doporučení pro její případné zlepšení. Hlavní metodou zvolenou pro sběr dat ... -
Nákupní atmosféra ve vybrané obchodní jednotce
(Jihočeská univerzita, 2018)Hlavním cílem této práce je určit nákupní atmosféru vybrané obchodní jednotky a vytvořit návrhy pro zlepšení zjištěné situace z marketingového výzkumu. První části prác je určena literární rešerši, kde jsou definovány ... -
Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky
(Jihočeská univerzita, 2013)Cílem diplomové práce na téma "Nákupní chování a postoje zákazníků vybrané maloobchodní jednotky" bylo zhodnotit nákupní chování zákazníků, jejich postoje a poskytnout návrhy na zlepšení. Literární rešerše byla sepsána na ... -
Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky
(Jihočeská univerzita, 2013)Práce je zaměřena na analýzu nákupního chování a postojů zákazníků maloobchodní jednotky. Teoretická část práce se snaží objasnit specifika spotřebního a nákupního chování. Marketingový výzkum se zaměřoval na způsob plánování ... -
Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky
(Jihočeská univerzita, 2013)Cílem diplomové práce bylo na základě analýzy nákupního chování a postojů zákazníků vybrané maloobchodní jednotky - Flop Diskont Mladá Vožice, navrhnout konkrétní opatření na zlepšení. V teoretické části práce jsou nejprve ... -
Nákupní chování obyvatel Jihočeského kraje při výběru dovolené
(Jihočeská univerzita, 2019)Tato diplomová práce se zaměřuje na nákupní chování obyvatel Jihočeského kraje při výběru a v průběhu dovolené. Cílem diplomové práce je analýza a zhodnocení nákupního chování obyvatel Jihočeského kraje při výběru a v ...