Prohlížení Ekonomická fakulta dle názvu
Zobrazují se záznamy 85-104 z 2449
-
Analýza logistického přístupu k dodavatelům a odběratelům ve vybraném podniku
(Jihočeská univerzita, 2013)Cílem práce je analyzovat dodavatelsko-odběratelské vztahy ve vybraném podniku z hlediska trendů k dlouhodobému partnerství, outsourcingu, propojování informačního toku a úrovně poskytovaných logistických služeb. Na základě ... -
Analýza logistického řetězce knih a časopisů a organizace prodeje
(Jihočeská univerzita, 2008)Dodavatelský řetězec je síť firem, které se podílejí na dodávce výrobků a služeb, a to od získání surovin až po uspokojení konečného zákazníka. Jedná se tedy o celý systém složený z výrobců či zpracovatelů, distributorů, ... -
Analýza lokálního trhu biomasy z pohledu vybrané firmy
(Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce se zabývá analyzování lokálního trhu biomasy z pohledu společnosti Less a Energy. Je zde zkoumána potenciál těžebních zbytků z vybrané oblasti, dále je zkoumána dopravní hranice pro dodávání štěpky. Je zde ... -
Analýza maloobchodních příležitostí a ohrožení na Strakonicku
(Jihočeská univerzita, 2012)Cílem diplomové práce bylo provést analýzu maloobchodních příležitostí a ohrožení na Strakonicku v oblasti rychloobrátkového zboží, informace získané na základě analýzy a pozorování zapsat do simulačního softwaru ... -
Analýza maloobchodních příležitostí a ohrožení v oblasti Třešťsko
(Jihočeská univerzita, 2013)Práce se zabývá analýzou oblasti Třešťska z příležitostí a ohrožení. Využit je k tomu software NetLogo a model Retail Opportunity Sim. Předmětem práce je právě kalibrace tohoto modelu a najití komplikací, které s tím souvisí. -
Analýza marketingové činnosti dané firmy
(Jihočeská univerzita, 2007)Cílem této diplomové práce bylo nejdříve posoudit efektivnost stávající marketingové činnosti společnosti FCD s.r.o. v Kosmonosích u Mladé Boleslavi a poté se pokusit najít a navrhnout řešení na zlepšení situace v dané ... -
Analýza marketingové strategie ve vybraném podniku
(Jihočeská univerzita, 2013)Diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie. Cílem diplomové práce bylo zanalyzovat a zhodnotit stávající marketingovou strategii ve společnosti Spojené kartáčovny a. s. Na základě provedené analýzy ... -
Analýza marketingových činností vybraných malých firem
(Jihočeská univerzita, 2012)Nedílnou součástí podnikání by měl být soustavný a nepřetržitý proces vytváření, koordinace a kontroly marketingových činností. Marketing je důležitý pro snadné pronikání na trh, tak aby si podnik zajistil prosperující a ... -
Analýza materiálových a ekonomických toků ve vybraném regionu
(Jihočeská univerzita, 2018)Cílem diplomové práce je analýza materiálových a ekonomických toků ve vybraném regionu a případné navržení opatření vedoucí ke zlepšení stávající situace. Příspěvek se zaměřuje na Jihočeský kraj. Podle nařízení Evropského ... -
Analýza mediálního mixu firem na českém spotřebním trhu
(Jihočeská univerzita, 2007) -
Analýza mezinárodního obchodu s kávou
(Jihočeská univerzita, 2020)Cílem diplomové práce je analyzovat současnou situaci v mezinárodním obchodu s kávou. Bude navržen a proveden dotazníkový průzkum mezi místními dovozci a zpracovateli kávy - pražírnami. Následovat bude analýza dotazníků, ... -
Analýza motivace řidičů nákladní jízdní soupravy ve zvolené dopravní společnoti
(Jihočeská univerzita, 2010)Diplomová práce je zaměřena na personální řízení v dopravní společnosti Šindelář Spedition s.r.o. Je zde zkoumáno především odměňování a motivace vybrané skupiny pracovníků, řidičů nákladní jízdní soupravy. Cílem práce je ... -
Analýza nabídky agroturistických služeb a produktů venkovské turistiky v jižních Čechách
(Jihočeská univerzita, 2012)Cílem diplomové práce je analyzovat aktuální nabídku agroturistických služeb a produktů venkovské turistiky ve zvolených okresech Jihočeského kraje, a to ve Strakonicích a Písku. Dalším cílem je zhodnocení vymezeného území ... -
Analýza nabídky agroturistických služeb v západních a jižních Čechách a na Vysočině
(Jihočeská univerzita, 2012)Tématem diplomové práce je Analýza nabídky agroturistických služeb v západních a jižních Čechách a na Vysočině. Cílem práce je provedení analýzy nabízených agroturistických služeb ve zvolených oblastech a vyhodnocení ... -
Analýza nabídky cestovních kanceláří v České republice
(Jihočeská univerzita, 2009)Prvním cílem diplomové práce bylo zmapovat trh cestovních kanceláří v České republice. Sekundárních dat bylo využito pro zjištění trendů včetně trendů v oblasti marketignu a pro porovnání českého trhu se zahraničním. Dále ... -
Analýza nabídky služeb v cestovním ruchu pro handicapované na území Jihočeského kraje
(Jihočeská univerzita, 2008)Cílem práce je zkvalitnění nabídky služeb cestovního ruchu pro handicapované osoby na území Jihočeského kraje a to především formou odstranění fyzických a psychických bariér. Teoretická část charakterizuje situaci cestování ... -
Analýza nabídky wellness služeb v jižních Čechách
(Jihočeská univerzita, 2013)Cílem diplomové práce byla analýza aktuální nabídky wellness služeb v Jihočeském kraji. Vzhledem k potřebám subjektů čerpající tyto služby a aktuálním trendům ve světě byl navržen směr dalšího rozvoje služeb. Dále byly ... -
Analýza nákladů zemědělského podniku
(Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce se věnuje problematice nákladů a ziskovosti zemědělských podniků produkující vybrané rostlinné a živočišné komodity. Z hlediska struktury je práce rozdělena na 3 části - teoretickou část, metodiku a praktickou ... -
Analýza nákupních podmínek na Klatovsku
(Jihočeská univerzita, 2013)Hlavním posláním diplomové práce bylo zhodnotit nákupní podmínky na Klatovsku a geograficky vymezit prodejní jednotky na tomto území. Dále zjistit spokojenost zákazníků nakupujících na Klatovsku. Analýza, která byla provedena ... -
Analýza nákupních podmínek na Třeboňsku
(Jihočeská univerzita, 2014)Hlavním cílem práce je zhodnotit nákupní podmínky a geografické rozmístění prodejních jednotek na Třeboňsku. Diplomová práce na téma analýza nákupních podmínek na Třeboňsku se skládá ze dvou hlavních částí. První část ...