Zobrazují se záznamy 85-104 z 2449

    • Analýza logistického přístupu k dodavatelům a odběratelům ve vybraném podniku 

      Srncová, Martina (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem práce je analyzovat dodavatelsko-odběratelské vztahy ve vybraném podniku z hlediska trendů k dlouhodobému partnerství, outsourcingu, propojování informačního toku a úrovně poskytovaných logistických služeb. Na základě ...
    • Analýza logistického řetězce knih a časopisů a organizace prodeje 

      Machartová, Martina (Jihočeská univerzita, 2008)
      Dodavatelský řetězec je síť firem, které se podílejí na dodávce výrobků a služeb, a to od získání surovin až po uspokojení konečného zákazníka. Jedná se tedy o celý systém složený z výrobců či zpracovatelů, distributorů, ...
    • Analýza lokálního trhu biomasy z pohledu vybrané firmy 

      Dlabolová, Denisa (Jihočeská univerzita, 2012)
      Diplomová práce se zabývá analyzování lokálního trhu biomasy z pohledu společnosti Less a Energy. Je zde zkoumána potenciál těžebních zbytků z vybrané oblasti, dále je zkoumána dopravní hranice pro dodávání štěpky. Je zde ...
    • Analýza maloobchodních příležitostí a ohrožení na Strakonicku 

      Bajtová, Jitka (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem diplomové práce bylo provést analýzu maloobchodních příležitostí a ohrožení na Strakonicku v oblasti rychloobrátkového zboží, informace získané na základě analýzy a pozorování zapsat do simulačního softwaru ...
    • Analýza maloobchodních příležitostí a ohrožení v oblasti Třešťsko 

      Aldorf, Martin (Jihočeská univerzita, 2013)
      Práce se zabývá analýzou oblasti Třešťska z příležitostí a ohrožení. Využit je k tomu software NetLogo a model Retail Opportunity Sim. Předmětem práce je právě kalibrace tohoto modelu a najití komplikací, které s tím souvisí.
    • Analýza marketingové činnosti dané firmy 

      Kubík, Ondřej (Jihočeská univerzita, 2007)
      Cílem této diplomové práce bylo nejdříve posoudit efektivnost stávající marketingové činnosti společnosti FCD s.r.o. v Kosmonosích u Mladé Boleslavi a poté se pokusit najít a navrhnout řešení na zlepšení situace v dané ...
    • Analýza marketingové strategie ve vybraném podniku 

      Škrletová, Hana (Jihočeská univerzita, 2013)
      Diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie. Cílem diplomové práce bylo zanalyzovat a zhodnotit stávající marketingovou strategii ve společnosti Spojené kartáčovny a. s. Na základě provedené analýzy ...
    • Analýza marketingových činností vybraných malých firem 

      Peštová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2012)
      Nedílnou součástí podnikání by měl být soustavný a nepřetržitý proces vytváření, koordinace a kontroly marketingových činností. Marketing je důležitý pro snadné pronikání na trh, tak aby si podnik zajistil prosperující a ...
    • Analýza materiálových a ekonomických toků ve vybraném regionu 

      Vovsová, Petra (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem diplomové práce je analýza materiálových a ekonomických toků ve vybraném regionu a případné navržení opatření vedoucí ke zlepšení stávající situace. Příspěvek se zaměřuje na Jihočeský kraj. Podle nařízení Evropského ...
    • Analýza mediálního mixu firem na českém spotřebním trhu 

      Kollarczyk, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2007)
    • Analýza mezinárodního obchodu s kávou 

      Pražáková, Andrea (Jihočeská univerzita, 2020)
      Cílem diplomové práce je analyzovat současnou situaci v mezinárodním obchodu s kávou. Bude navržen a proveden dotazníkový průzkum mezi místními dovozci a zpracovateli kávy - pražírnami. Následovat bude analýza dotazníků, ...
    • Analýza motivace řidičů nákladní jízdní soupravy ve zvolené dopravní společnoti 

      Táborská, Alena (Jihočeská univerzita, 2010)
      Diplomová práce je zaměřena na personální řízení v dopravní společnosti Šindelář Spedition s.r.o. Je zde zkoumáno především odměňování a motivace vybrané skupiny pracovníků, řidičů nákladní jízdní soupravy. Cílem práce je ...
    • Analýza nabídky agroturistických služeb a produktů venkovské turistiky v jižních Čechách 

      Kozáková, Martina (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem diplomové práce je analyzovat aktuální nabídku agroturistických služeb a produktů venkovské turistiky ve zvolených okresech Jihočeského kraje, a to ve Strakonicích a Písku. Dalším cílem je zhodnocení vymezeného území ...
    • Analýza nabídky agroturistických služeb v západních a jižních Čechách a na Vysočině 

      Řehoušková, Jana (Jihočeská univerzita, 2012)
      Tématem diplomové práce je Analýza nabídky agroturistických služeb v západních a jižních Čechách a na Vysočině. Cílem práce je provedení analýzy nabízených agroturistických služeb ve zvolených oblastech a vyhodnocení ...
    • Analýza nabídky cestovních kanceláří v České republice 

      Chalupská, Lucie (Jihočeská univerzita, 2009)
      Prvním cílem diplomové práce bylo zmapovat trh cestovních kanceláří v České republice. Sekundárních dat bylo využito pro zjištění trendů včetně trendů v oblasti marketignu a pro porovnání českého trhu se zahraničním. Dále ...
    • Analýza nabídky služeb v cestovním ruchu pro handicapované na území Jihočeského kraje 

      Čejková, Veronika (Jihočeská univerzita, 2008)
      Cílem práce je zkvalitnění nabídky služeb cestovního ruchu pro handicapované osoby na území Jihočeského kraje a to především formou odstranění fyzických a psychických bariér. Teoretická část charakterizuje situaci cestování ...
    • Analýza nabídky wellness služeb v jižních Čechách 

      Karbulková, Eva (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem diplomové práce byla analýza aktuální nabídky wellness služeb v Jihočeském kraji. Vzhledem k potřebám subjektů čerpající tyto služby a aktuálním trendům ve světě byl navržen směr dalšího rozvoje služeb. Dále byly ...
    • Analýza nákladů zemědělského podniku 

      Pejřilová, Lenka (Jihočeská univerzita, 2012)
      Diplomová práce se věnuje problematice nákladů a ziskovosti zemědělských podniků produkující vybrané rostlinné a živočišné komodity. Z hlediska struktury je práce rozdělena na 3 části - teoretickou část, metodiku a praktickou ...
    • Analýza nákupních podmínek na Klatovsku 

      Martínková, Zuzana (Jihočeská univerzita, 2013)
      Hlavním posláním diplomové práce bylo zhodnotit nákupní podmínky na Klatovsku a geograficky vymezit prodejní jednotky na tomto území. Dále zjistit spokojenost zákazníků nakupujících na Klatovsku. Analýza, která byla provedena ...
    • Analýza nákupních podmínek na Třeboňsku 

      Kříž, Karel (Jihočeská univerzita, 2014)
      Hlavním cílem práce je zhodnotit nákupní podmínky a geografické rozmístění prodejních jednotek na Třeboňsku. Diplomová práce na téma analýza nákupních podmínek na Třeboňsku se skládá ze dvou hlavních částí. První část ...