Zobrazují se záznamy 872-891 z 2449

    • Marketingová komunikace destinace Mariánské Lázně 

      Zelinková, Petra (Jihočeská univerzita, 2013)
      Diplomová práce se zabývá analýzou nástrojů marketingové komunikace v destinaci Mariánské Lázně. Na základě analýzy jsou v práci identifikovány současné nástroje marketingové komunikace a je zhodnocena efektivita jejich ...
    • Marketingová komunikace fotbalového klubu Bohemians 1905 

      Vobruba, Lukáš (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem této diplomové práce je v prvé řadě analyzovat současný stav marketingové komunikace ve fotbalovém klubu Bohemians Praha 1905. Dalším cílem je navrhnout případná zlepšení v oblasti marketingové komunikace, které by ...
    • Marketingová komunikace hotelu SwissHouse 

      Candrová, Noemi (Jihočeská univerzita, 2015)
      Cílem této diplomové práce bylo na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace navrhnout řešení pro zlepšení této komunikace. Autorka diplomové práce charakterizuje hotel SwissHouse, poté analyzuje užívané ...
    • Marketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele 

      Urbánková, Eva (Jihočeská univerzita, 2010)
      Na závěr bych chtěla shrnout to, co je patrno z výsledků mé vlastní práce, a to, že činnost SOS, SIC je opravdu některým spotřebitelům velmi vzdálená, může to být způsobeno např. tím, že je využíváno pouze některých ...
    • Marketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele 

      Johnová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2011)
      Práce se zabývá analýzou nástrojů marketingové komunikace Občanského sdružení spotřebitelů TEST a také z části Sdružení obrany spotřebitelů a Sdružení českých spotřebitelů. Potřebné informace jsou zjišťovány dotazníkovým ...
    • Marketingová komunikace obce 

      Roudová, Hana (Jihočeská univerzita, 2012)
      Práce je zaměřena na marketingovou komunikci obcí se zaměřením na obce malé. V hlavní části práce je zde analyzován současný stav využívání marketingové komunikace u dvou zvolených obcí s následnou komparací a hodnocením ...
    • Marketingová komunikace obce 

      Kos, Martin (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem diplomové práce bylo na základě zjištění prioritních cílů obce sestavit komunikační kampaň a jejím prostřednictvím oslovit cílové skupiny a tím dosáhnout splnění identifikovaných cílů.
    • Marketingová komunikace obce 

      Zlatušková, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2020)
      Diplomová práce se zabývá analýzou aktuálních nástrojů marketingové komunikace města České Budějovice, na základě které je hodnocena efektivita jejich využití. Součástí práce je vysvětlení nejdůležitějších pojmů, charakteristika ...
    • Marketingová komunikace OC Futurum Kolín 

      Javůrková, Petra (Jihočeská univerzita, 2010)
      Hlavním cílem diplomové práce bylo popsat a zhodnotit marketingovou komunikaci OC Futurum Kolín a zjistit, jaké nástroje marketingové komunikace jsou používány. K tomuto účelu byly charakterizovány obecné informace týkající ...
    • Marketingová komunikace producentů kolových nápojů 

      Machalová, Marie (Jihočeská univerzita, 2019)
      Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značek Coca-Cola, Pepsi a Kofola na českém trhu. Cílem práce bylo zanalyzovat a zhodnotit současný stav marketingové komunikace těchto tří značek a za pomoci výzkumu mezi ...
    • Marketingová komunikace s důrazem na podporu prodeje 

      Jurková, Martina (Jihočeská univerzita, 2011)
      Diplomová práce, zpracovaná na téma Marketingová komunikace s důrazem na podporu prodeje, je zaměřena na marketingovou komunikaci značek českých pivovarů společnosti Heineken Česká republika, a.s. Tato práce je věnována ...
    • Marketingová komunikace v cestovním ruchu 

      Juskovičová, Klára (Jihočeská univerzita, 2009)
      Tato diplomová práce analyzuje marketingovou komunikaci a možnosti jejího využívání v oblasti cestovního ruchu. Východiskem je propojení teoretických poznatků s činností vybraných cestovních kanceláří v praxi. Předmětem ...
    • Marketingová komunikace v cestovním ruchu se zaměřením na mikroregion Veselsko 

      Píchová, Iveta (Jihočeská univerzita, 2009)
      Práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace v konkrétním mikroregionu. Cílem bylo zjistit jaké metody marketingové komunikace jsou použity v konkrétním mikroregionu. Výsledkem práce je ucelený přehled o metodách ...
    • Marketingová komunikace v rámci sportu 

      Kocandová, Pavlína (Jihočeská univerzita, 2012)
      Diplomová práce na téma ?Marketingová komunikace v rámci sportu? měla za cíl navrhnout komunikační kampaň pro vybraný sportovní klub. Konkrétně byl vybrán sportovní klub HÁZENÁ Třeboň s.r.o. V praktické části byl analyzován ...
    • Marketingová komunikace ve vybraném podniku 

      Schreierová, Markéta (Jihočeská univerzita, 2019)
      Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací ve vybrané firmě s cílem navrhnout novou komunikační kampaň, která bude v souladu se současnými trendy v komunikaci. Cílem teoretické části je seznámení se s metodami, ...
    • Marketingová komunikace ve vybraném hotelu 

      Houšková, Veronika (Jihočeská univerzita, 2019)
      Práce se zabývá marketingovou komunikací Grandhotelu Zvon. Obsahem je teoretický úvod, základní informace o Grandhotelu Zvon, marketingový mix hotelu (4P) a analýza současné marketingové komunikace s ohledem na vynaložené ...
    • Marketingová komunikace ve vybraném podniku 

      Chládek, Lukáš (Jihočeská univerzita, 2016)
      Diplomová práce je zaměřená na analýzu vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich zhodnocení ve vybraném podniku.
    • Marketingová komunikace ve vybraném podniku 

      Krejčířová, Dominika (Jihočeská univerzita, 2019)
      V literárním přehledu diplomové práce na téma Marketingová komunikace ve vybraném podniku budou charakterizovány hlavní pojmy a nástroje používané v marketingové komunikaci, popsány budou její funkce a role v marketingovém ...
    • Marketingová komunikace ve vybraném podniku 

      Hošinský, Filip (Jihočeská univerzita, 2020)
      Cílem diplomové práce bylo analyzovat a zhodnotit, jaký je současný stav marketingové komunikace, potažmo online marketingové komunikace ve Firmě XY a zda je tato komunikace efektivní. Následně zhodnotit tento stav a ...
    • Marketingová komunikace vybrané firmy 

      Kroužková, Lucie (Jihočeská univerzita, 2019)
      Cílem této diplomové práce je sběr dat a analýza současné marketingové komunikace vybrané firmy a následné zhodnocení její efektivity. Identifikování nedostatků, navržení možností zlepšení marketingové komunikace této firmy ...