Zobrazují se záznamy 244-263 z 2449

    • Cash flow jako prvek finanční analýzy 

      Hanzlová, Monika (Jihočeská univerzita, 2008)
      Výkaz cash flow je velmi důležitý pro finanční řízení, především pokud se jedná o sledování likvidity podniku. Velký význam, v porovnání s výkazem zisku a ztráty, má fakt, že eliminuje nedostatky plynoucí z účetních principů. ...
    • Celoživotní učení v rozvoji venkovského regionu 

      Karasová, Jiřina (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem práce je zjistit současný stav vzdělávání na venkově, jeho dostupnost a zkušenosti s jeho využíváním. Poté pak porovnání se skutečnou potřebou vzdělávání pro rozvoj venkova a návrh řešení. Práce je zaměřena na průzkum ...
    • Celoživotní vzdělávání, výběr zaměstnanců a podniková kultura ve vybraném podniku 

      Pípalová, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2016)
      Hlavním cílem této diplomové práce je charakterizovat formy vzdělávání ve vybraném podniku, analyzovat ve vztahu k podnikové kultuře a navrhnout změny vedoucí k žádoucímu stavu budoucí znalostní ekonomiky. V souvislosti s ...
    • Cena jako nástroj marketingového mixu 

      Nagyová, Nela (Jihočeská univerzita, 2009)
      Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem firmy a stanovením ceny pro malý podnik živnostnice Marie Nagyové, která poskytuje kadeřnické služby v obci Malonty. Cílem je stanovit ceny kadeřnických služeb s využitím ...
    • Cena za společenskou odpovědnost "Podnikáme odpovědně" 

      Polívková, Aneta (Jihočeská univerzita, 2017)
      Cílem práce je analýza společenské odpovědnosti na úrovni držitelů Ceny za společenskou odpovědnost "Podnikáme odpovědně" a na úrovni potenciálních držitelů Ceny, rodinných firem v Jihočeském kraji, zjištění povědomí o ...
    • Cenová komparace bio a konvenčních potravin (Jihočeský kraj, specializované prodejny) 

      Riedererová, Monika (Jihočeská univerzita, 2016)
      Diplomová práce je zaměřená na porovnání cen biopotravin a jejich konvenčních alternativ v Jihočeském kraji ve specializovaných prodejnách. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů ekologické zemědělství a biopotraviny. ...
    • Cenové komparace bio a konvenčních potravin (Jihočeský kraj, obchodní řetězce) 

      Pinkasová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2016)
      Diplomová práce se zabývá cenovými komparacemi bio a konvenčních potravin v rámci obchodních řetězců na území Jihočeského kraje. Součástí práce je srovnání cen biopotravin mezi obchodními řetězci a specializovanými prodejnami ...
    • Ceny biopotravin z pohledu maloobchodní marže 

      Süttöová, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2018)
      Diplomová práce se zabývá problematikou biopotravin, trhu s biopotravinami, jejich cenami a obchodními maržemi. Podstatnou část práce představuje průzkum cen zvolených biopotravin a to jak na úrovni producentů (nákupní ...
    • Ceny bytů v Českých Budějovicích v závislosti na přístupu k městské zeleni 

      Petráková, Martina (Jihočeská univerzita, 2014)
      Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat vztah ceny bytů a přístupu k městské zeleni pro vybranou lokalitu města, jako podkladu k zjištění hodnoty městské zeleně. Tato práce je postavena na aplikaci hédonické metody ...
    • Cestovní ruch a jeho udržitelnost CR na příkladu cyklodopravy na Českobudějovicku. 

      Pexová, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2015)
      Tématem diplomové práce je cestovní ruch a jeho udržitelnost CR na příkladu cyklodopravy na Českobudějovicku. Hlavním cílem práce bylo zjistit možnosti úrovně cyklodopravy na Českobudějovicku z hlediska udržitelnosti. ...
    • Cestovní ruch a jeho vliv na vybraný region 

      Půžová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2010)
      Cílem diplomové práce bylo analyzovat možnosti cestovního ruchu na Jihlavsku a to s ohledem na venkovský cestovní ruch. Teoretická část byla zpracována z literatury, týkající se této problematiky a z internetových stránek. ...
    • Cestovní ruch a rekreace na severním Písecku 

      Škrnová, Petra (Jihočeská univerzita, 2012)
      Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit současný stav cestovního ruchu na severním Písecku. Dílčími cíli je posouzení struktury předpokladů rozvoje cestovního ruchu ve vybrané oblasti, zhodnocení struktury současných ...
    • Cestovní ruch jako faktor socio-ekonomického optenciálu Nymburska 

      Omáčková, Helena (Jihočeská univerzita, 2012)
      Předmětem diplomové práce na téma cestovní ruch jako faktor socio-ekonomického potenciálu Nymburska je vysvětlení problematiky cestovního ruchu v dané oblasti. K tomu, aby se určitá oblast mohla rozvíjet, je zapotřebí ...
    • Cestovní ruch pro vybraný segment - zahraniční studenti vysokých škol 

      Voráček, Lukáš (Jihočeská univerzita, 2013)
      Práce analyzuje segment zahraničních studentů jako skupinu ?návštěvníků?, která patří se svými specifiky k obtížené klientele, o kterou je třeba patřičným způsobem pečovat a poskytovat jí kvalitní univerzitní služby a ...
    • Cestovní smlouvy podle nového Občanského zákoníku 

      Karbulková, Iveta (Jihočeská univerzita, 2015)
      Tématem této diplomové práce jsou Cestovní smlouvy podle nového Občanského zákoníku. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů souvisejících s cestovním ...
    • Changes in European landscapes. What are driving forces of the changes in European landscapes? 

      Hrdinová, Amálie (Jihočeská univerzita, 2021)
      Ústecký kraj je jeden z nejproblematičtějších částí České republiky a to jak z pohledu ekonomického, sociálního tak i environmentálního. Zdejší krajina prošla kvůli lidským aktivitám během posledních 200 let dramatickými ...
    • Chování návštěvníků nákupního centra 

      Mejzlíková, Lucie (Jihočeská univerzita, 2018)
      Tato diplomová práce je zaměřena na chování návštěvníků vybraného nákupního centra. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které s tématem souvisejí. Praktická část se zabývá výzkumem chování návštěvníků v nákupním ...
    • Chování návštěvníků nákupního centra 

      Popelová, Renata (Jihočeská univerzita, 2018)
      Diplomová práce je zaměřena na chování návštěvníků nákupního centra Géčko. V teoretické části jsou vysvětlené základní pojmy z oblasti spotřebního chování a specifikována nákupní centra. Praktická část se zabývá kvantitativním ...
    • Chování spotřebitelů na trhu s nábytkářskými výrobky 

      Sklenářová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2015)
      Cílem této diplomové práce bylo zjistit chování spotřebitelů na trhu s nábytkářskými výrobky. Následně na základě zjištěných dat doporučit vybrané firmě inovaci marketingového mixu. První část diplomové práce byla zaměřena ...
    • Chování spotřebitelů při výběru prodejny pro nákup potravin 

      Havlíčková, Daniela (Jihočeská univerzita, 2017)
      Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů při výběru prodejny pro nákup potravin. Hlavním cílem je za pomoci dotazníkového šetření zhodnotit význam jednotlivých faktorů při výběru prodejny, dílčím cílem je potvrdit ...