Prohlížení Pedagogická fakulta dle názvu
Zobrazují se záznamy 2139-2158 z 4163
-
Pohybová aktivita žen vegetariánek
(Jihočeská univerzita, 2016)Diplomová práce s názvem Pohybová aktivita žen vegetariánek se skládá ze dvou částí. První, teoretická část je věnována zejména vegetariánství jako takovému. Objasňuji zde pojem vegetariánství, jeho rozdělení a výživové ... -
Pohybová náročnost vybraných pracovních profesí, sestavení vhodného kompenzačního programu pro profese se sedavým typem zaměstnání
(Jihočeská univerzita, 2017)Předmětem mé diplomové práce je téma "Pohybové zatížení u vybraných profesí, sestavení kompenzačního programu u profesí se sedavým způsobem zaměstnání". Při výběru tohoto tématu pro mě byla rozhodující aktuálnost, kterou ... -
Pohybová výchova v základní škole speciální jako součást klíčové vzdělávací kompetence (vhodnost aplikace intervenčního pohybového programu do praxe)\\
(Jihočeská univerzita, 2008)Ve své práci se zabývám zavedením intervenčního pohybového programu do hodin tělesné výchovy na základních školách speciálních v celém Jihočeském kraji. Výzkumné šetření probíhalo na patnácti školách, kde se vzdělávají ... -
Pohybové aktivity a sportovní preference 15-18letých studentů gymnázia v Domažlicích\\
(Jihočeská univerzita, 2010)Diplomová práce je zaměřena na rozdíly v týdenní pohybové aktivitě 15-18-i letých studentů gymnázia Jindřicha Šimona Baara v Domažlicích. Výzkumu se na jaře 2009 zúčastnilo 102 studentů ze 4 tříd. Kromě pohybové aktivity ... -
Pohybové aktivity a sportovní preference 15-18letých studentů gymnázia v Jihlavě
(Jihočeská univerzita, 2010)Diplomová práce je zaměřena na komparaci velikosti týdenní pohybové aktivity chlapců a dívek gymnázia v Jihlavě a jejich sportovních preferencí. Výzkum byl prováděn v rámci čtyř tříd gymnázia pomocí krokoměrů a online ... -
Pohybové aktivity a sportovní preference 15-18letých studentů gymnázia v Přelouči\\
(Jihočeská univerzita, 2010)Diplomová práce je zaměřena na analýzu pohybové aktivity a sportovních preferencí 15-18letých studentů gymnázia v Přelouči z hlediska pohlaví a zjištění podílu pohybové aktivity u chlapců a dívek ve dnech pracovních a ... -
Pohybové aktivity pracujících osob se zaměřením na zdravotní sestry
(Jihočeská univerzita, 2014)Pohybová aktivita je svým vlivem na zdraví velmi závažným tématem v celosvětovém měřítku. Vlivem technických rozvojů a způsobem života dnešní společnosti dochází stále k vyšší inaktivitě. Pohyb je nedostatečný a nese sebou ... -
Pohybové aktivity v životním stylu studentek JU
(Jihočeská univerzita, 2015)Tato diplomová práce analyzuje životní styl studentek celé Jihočeské univerzity se zaměřením na pohybové aktivity, jejich pravidelnost, názor na negativní návykové látky, vztah ke zdravému stravování a pitnému režimu, zájem ... -
Pohybové hry jako prostředek rozvoje obratnosti v hodinách TV dětí na prvním stupni ZŠ\\
(Jihočeská univerzita, 2009) -
Pojetí duše v antické filosofii
(Jihočeská univerzita, 2009)Diplomová práce sleduje vývoj pojetí duše v antické filosofii. Protože se koncepce duše v průběhu času mění a vyvíjí, je hlavním cílem práce vymezit pojem duše a zhodnotit vývoj tohoto pojmu- to, jak byla duše chápána v ... -
Pojetí literárního humoru Vojtěcha Steklače v tvorbě pro děti a mládež.
(Jihočeská univerzita, 2006) -
Pojetí počátečního čtení a psaní v učebnicích nakladatelství Nová škola, Didaktis a Fraus
(Jihočeská univerzita, 2010)Diplomová práce je zaměřena na srovnání pojetí prvopočátečního čtení a psaní v učebnicích tří vybraných nakladatelství (Nová škola, Didaktis, Fraus). Je rozdělena na část teoretickou a část srovnávací. V teoretické části ... -
Pojetí regionálních dějin ve výuce dějepisu na středních školách ve městě Příbram
(Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce se zaměřuje na pojetí regionálních dějin ve výuce dějepisu ve městě Příbram. Přináší současný pohled na regionální dějiny z pohledu didaktiky a snaží se ukázat stávající stav regionálně historického bádání. ... -
Pojetí vyjmenovaných slov v učebnicích pro 1. stupeň základních škol
(Jihočeská univerzita, 2018)Diplomová práce se zabývá pravopisnou problematikou, zejména pojetím vyjmenovaných slov v učebnicích českého jazyka pro 1. stupeň základních škol. Teoretická část práce obsahuje vymezení pojmu pravopis, pravopisné principy ... -
Pojetí výuky předpřítomného a minulého času v učebnicích anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ
(Jihočeská univerzita, 2013)Diplomová práce se zabývá porovnáním pojetí výuky minulého a předpřítomného času v učebnicích angličtiny pro 2. stupeň základních škol. Teoretická část se věnuje porovnání chápání obou časů ve vybraných vědeckých gramatikách ... -
Pojmotvorný proces ve výuce geometrie na základní škole.
(Jihočeská univerzita, 2017)Cílem diplomové práce je shromáždit informace v souvislosti s pojmotvorným procesem týkající se geometrie. Prostudování dostupné literatury a sepsání zásadních pojmů a faktů na dané téma. Součástí práce je sestavení sbírky ... -
Pojmové a myšlenkové mapy ve vyučování fyziky
(Jihočeská univerzita, 2014)Tato diplomová práce se snaží analyzovat aspekty myšlenkového mapování s cílem vytvořit efektivní nástroje pro aktivní a tvůrčí podporu výuky fyziky na základní, popřípadě i na střední škole. Úvodní část práce obsahuje ... -
Pojmové mapy a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ
(Jihočeská univerzita, 2017)Diplomová práce se zabývá možným přínosem využití pojmových map ve výuce fyziky na základní škole. Popisuje konkrétní metodické postupy zařazení pojmových map do jednotlivých fází vyučovacího procesu. Autorka formuluje ... -
Pojmové mapy a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ
(Jihočeská univerzita, 2017)Tato diplomová práce se zabývá rozborem pojmových, myšlenkových map a jejich dalších podob. Za cíl si klade rozlišit pojmové a myšlenkové mapy. Dalšími cíli jsou vytvoření souboru těchto map a jejich ověření při výuce ... -
Pojmové mapy a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ
(Jihočeská univerzita, 2017)Cílem diplomové práce je provést teoretický rozbor související s tvorbou pojmových map a jejich využitím na základní škole, a také tvořivostí i dalšími aspekty kreativního procesu. Další částí je didaktická analýza, která ...