Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorHubená, Lucie
dc.date.accessioned2021-11-19T13:06:02Z
dc.date.available2021-11-19T13:06:02Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2875
dc.description.abstractV první části se práce zaměřuje na stručné nastínění problematiky Filosofie pro děti. Hlavní náplní práce je srovnání dvou přístupů k filosofování s dětmi. Pojednává o východiscích směrů a hledá rozdíly mezi nimi. Porovnává hlavní cíle, postavení a roli učitele při filosofování s dětmi Lipmanova a Brenifierova pojetí. Zabývá se rozhovorem, diskuzí a dialogem při filosofickém hledání s dětmi. Popisuje důležité oblasti rozvoje osobností všech účinkujících. Práce se snaží navrhnout možnost propojení obou směrů. Popisuje důvody k takovému spojení. V praktické části je uveden konkrétní způsob realizace spojení obou směrů při filosofování s dětmi.cze
dc.format42 s.
dc.format42 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMathew Lipmancze
dc.subjectOscar Brenifiercze
dc.subjectfilosofické hledánícze
dc.subjectdotazovánícze
dc.subjectdiskuzecze
dc.subjectdialogcze
dc.subjectlogické myšlenícze
dc.subjectkritické myšlenícze
dc.subjecttvořivé myšlenícze
dc.subjectangažované myšlenícze
dc.subjectfilosofické myšlenícze
dc.subjectfilosofiecze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectMathew Lipmaneng
dc.subjectOscar Brenifiereng
dc.subjectphilosofical inquiryeng
dc.subjectinterrogationeng
dc.subjectdiscussioneng
dc.subjectdialogeng
dc.subjectlogical thinkingeng
dc.subjectkritical thinkingeng
dc.subjectcreative thinkingeng
dc.subjectcaring thinkingeng
dc.subjectphilosophical thinkingeng
dc.subjectphilosophyeng
dc.subjectteachereng
dc.titleSrovnání přístupů M. Lipmana a O. Brenifiera k filosofování s dětmicze
dc.title.alternativeThe compare of M. Lipman?s and O. Brenifier?s methods to philosophizing with childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag22589
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on Philosophy for Children (P4C). Outline of this issue describes in the first part of this study. The main aim of thesis is compare two approaches to philosophy with children. The study deals with starting point for ways and is looked for their differences. Lipman's and Brenifier's methods is confronted (main issues of methods, teacher?s position and his role during the philosophizing with children). The thesis deals with conversation, discussion and dialogue during philosophical search and describes important field of development all personality performers. The thesis endeavours to suggest possibilities of combining both methods. The reasons for this connection is presented. In the practical part of study, actual implementation of connection of Lipman?s and Brenifier?s methods is described.eng
dc.date.accepted2013-09-03
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam