Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněček, Drahoš
dc.contributor.authorBřešťák, Pavel
dc.date.accessioned2023-03-07T08:44:49Z
dc.date.available2023-03-07T08:44:49Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39740
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je analýza jednotlivých kroků při výrobě výrobku, od získání objednávky, přes naplánování a realizaci až po doručení zboží zákazníkovi. Na základě této analýzy specifikovat nalezené problémy a navrhnout řešení tak aby byl zákazník spokojen. Jako první krok bylo nastudování odborné literatury, vztahující se k dané problematice. Po té následoval sběr dat k několika vybraným objednávkám z roku 2018, utřídění získaných dat a hlubší analýza jednotlivých kroků, které jsou v práci popsány. Dále bylo využito firemního reportu SCORECARD a byl využit dotazník spokojenosti zákazníka. V závěru došlo k vyhodnocení získaných dat a interpretaci návrhů a řešení. Při sběru dat se vycházelo z vlastních dlouholetých zkušeností a znalostí firmy a jejich zákazníků. Jako další nástroj byla použita metoda řízených rozhovorů s ostatními zaměstnanci firmy. Posledním způsobem sběru dat bylo využití interní firemní dokumentace.cze
dc.format50 s. (71 662 znaků).
dc.format50 s. (71 662 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýrobacze
dc.subjectplánování výrobycze
dc.subjectřízení výrobycze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectvýrobekcze
dc.subjectskladcze
dc.subjectprocescze
dc.subjectobjednávkacze
dc.subjectkvalitacze
dc.subjectspokojenostcze
dc.subjectvýrobní dávka.cze
dc.subjectProductioneng
dc.subjectproduction planningeng
dc.subjectproduction managementeng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectproducteng
dc.subjectstoreeng
dc.subjectprocesseng
dc.subjectordereng
dc.subjectqualityeng
dc.subjectsatisfactioneng
dc.subjectproduction dose.eng
dc.titlePlánování, výroba a distribuce v podnikucze
dc.title.alternativePlanning, Production and Distribution in the Manufacturing Enterpriseeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag49603
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to analyze the individual steps in the production of the product, from obtaining the order, through planning and implementation to delivery of the goods to the customer. Based on this analysis to specify the problems found and propose solutions so that the customer is satisfied. The first step was to study literature related to the subject. After that followed collection of data on several selected orders from 2018 year, sorting of the collected data and a deeper analysis of the individual steps described in the thesis. Furthermore, there were used company report SCORECARD and customer satisfaction questionnaire. In the end, the data obtained and the interpretation of proposals and solutions were evaluate. The data collection was based on my own long-term experiences and knowledge of the company and their customers. Another tool was the method of controlled interviews with other company employees. The last way to collect data was used internal company documentation.eng
dc.date.accepted2019-05-29
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam