Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKocourková, Markéta
dc.contributor.authorMusilová, Markéta
dc.date.accessioned2024-03-12T06:53:24Z
dc.date.available2024-03-12T06:53:24Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41845
dc.description.abstractV této bakalářské práci jsem se zabývala zpracováním přehledu problematiky v oblasti Human Resource marketingu ve vybrané organizaci spolu s kontextem personálního marketingu. Personální marketing se dělí na interní a externí personální marketing a je zaměřený na proces získávání pracovníků, výběr pracovníků a péčí o stávající zaměstnance. Dalším rozebraným tématem byly poskytované bonusy a benefity, možnosti kariérního růstu a budování zaměstnavatelské značky. Závěr práce obsahuje návrhy a doporučení, které zaručí větší prosperitu společnosti.cze
dc.format68 s. (69 531 znaků)
dc.format68 s. (69 531 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPersonální marketingcze
dc.subjectexterní personální marketingcze
dc.subjectinterní personální marketingcze
dc.subjectznačka zaměstnavatelecze
dc.subjectHuman Resource marketingeng
dc.subjectpersonnel marketingeng
dc.subjectinternal personnel marketingeng
dc.subjectexternal personnel marketingeng
dc.subjectEmployer brandeng
dc.titleHR marketing ve vybrané organizacicze
dc.title.alternativeHR marketing in a selected organisationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag56845
dc.description.abstract-translatedIn this bachelor thesis I dealt with the issue of Human Resource marketing in a selected organisation with the concept of personnel marketing. Personnel marketing is divided into internal and external personnel marketing. Personnel marketing is focused on processes of obtaining human resources, selecting human resources and retaining current human resources in a company. Another discussed topics were benefits and bonuses, opportunity of career growth and building the Employer brand. The conclusion of the bachelor thesis contains the proposed changes and some measures that make selected company more prosperous.eng
dc.date.accepted2020-07-02
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam