Hodnocení a odměňování zaměstnanců v pohostinství
Abstrakt
Cílem bakalářské práce je analýza systému hodnocení a odměňování zaměstnanců v pohostinství.
Úvod teoretické části se zabývá teorií řízení lidských zdrojů v kontextu hodnocení a odměňování zaměstnanců. Dále teoretická část popisuje systém hodnocení a odměňování zaměstnanců, především principy, chyby, kritéria, metody hodnocení, formy a cíle hodnocení.
Praktická část se zabývá prostředím organizací z pohledu managementu, strukturou zaměstnanců a systémem sebehodnocení a odměňování. Poukazuje na momentální problematiku a situaci v tomto sektoru práce. Výzkum probíhal pomocí dotazníkového šetření. Otázky byly zaměřeny na systém hodnocení a odměňování. Získaná data byla analyzována, vyhodnocena a porovnána. Bylo zahrnuto několik návrhů, jak zlepšit systém hodnocení a odměňování.