Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorKaltounková, Jana
dc.date.accessioned2021-11-24T14:28:02Z
dc.date.available2021-11-24T14:28:02Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6137
dc.description.abstractHlavním cílem této práce bylo zjistit, jak jsou spotřebitelé informováni o tomto hnutí a o výrobcích Fair Trade. Dále analyzovat nákupní chování (strukturu, frekvenci) v této oblasti a spokojenost s těmito výrobky. To bylo zjištěno pomocí dotazníkového šetření. Bylo osloveno 220 respondentů z Jihočeského kraje. Z výsledků vyplynulo, že jen polovina respondentů zná hnutí Fair Trade. A z toho pouze polovina odpovídajících tyto výrobky kupuje. Respondenty nejvíce láká touha zkusit tento výrobek. Nakonec se práce zabývá návrhy na zlepšení současného stavu jako: zvýšit informovanost pomocí škol, zaměstnání, médií (internet, televize a rozhlas), zlepšení označení Fair Trade výrobků, rozšiřování bufetů ve školách a zaměstnáních, ochutnávky, pořádání přednášek a rozšiřovat tyto výrobky v čajovnách a kavárnách.cze
dc.format54 s. (12 247 znaků).
dc.format54 s. (12 247 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFair Tradecze
dc.subjectspotřební chovánícze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectAsociace pro Fair Tradecze
dc.subjectFairtrade známkacze
dc.subjectFair Tradeeng
dc.subjectconsumer behavioreng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectAssociation for Fair Tradeeng
dc.subjectFair Trade markeng
dc.titleSpotřební chování v oblasti Fair Trade výrobkůcze
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis in the Field of the Fair Trade productseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag28533
dc.description.abstract-translatedThe main objective of this thesis was to find out how are consumers informed about the Fair Trade products and also analysing the purchase patterns regarding its structure, frequency and satisfaction after the purchase. The provided data were acquired from the results of a quantitative research ? a questionnaire made by 220 respondents from South-Bohemian Region of the Czech Republic. The results showed that only 50% of the respondents know Fair Trade products and 25% of the respondents buy these products. At the end of this thesis are exposed suggestions for improvement of the current state such as: raise awareness with campaigns in schools or in media and social networks (Radio, Television, Internet), organize lectures, workshops, degustations and demonstrations as well as extending the offer of these products in schools cafeterias, teahouses and coffee bars.eng
dc.date.accepted2013-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam