Zobrazují se záznamy 2136-2155 z 2449

    • Vliv zdanění na růst spotřebních výdajů domácností 

      Polánková, Luďka (Jihočeská univerzita, 2009)
      Tato diplomová práce se zabývá problematikou daňových dopadů na spotřební vydání vybraných příjmových skupin domácností. Úvodní část je věnována historickému vývoji daní ze spotřeby v členění na daň z přidané hodnoty a ...
    • Vliv zdanění spotřeby na vývoj spotřebních výdajů domácností 

      Machová, Šárka (Jihočeská univerzita, 2008)
      Ve své diplomové práci se zaměřuji na zatížení spotřebních výdajů domácností daněmi ze spotřeby. Nepřímé daně jsou uvalovány na vybrané statky a zvyšují jejich ceny. Tím způsobují snížení disponibilního důchodu spotřebitelům. ...
    • Vliv změn procesů na kalkulaci ve vybraném podniku 

      Pokorná, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2019)
      Cílem této diplomové práce je analyza probíhajících procesů ve vybraném malém a středním podniku Pokorny - Sítě, s.r.o., s následnym nalezením úzkych míst v probíhajících vyrobních procesech a s případnym navržením jejich ...
    • Vliv změn struktury sociálního pojištění na sociální příjmy obyvatel v ČR 

      Hanselová, Dagmar (Jihočeská univerzita, 2011)
      Hlavním cílem diplomové práce je zmapovat vývoj sociálního pojištění v České republice a dílčím cílem je zhodnotit vliv změn sociálního pojištění na socilní příjmy obyvatel České republiky. Praktická část práce je nejprve ...
    • Vliv změny majetkové struktury na ekonomické výsledky podniku 

      Čapková, Hana (Jihočeská univerzita, 2011)
      Cílem této diplomové práce bude klasifikovat majetkovou strukturu vybraného podniku v Jihočeském kraji. Dále zhodnotit zdroje financování jednotlivých složek majetku a kvantifikovat dopady rozšíření dlouhodobého majetku ...
    • Vnější prostředí podniku 

      Štěrbová, Petra (Jihočeská univerzita, 2013)
      Tato práce byla zaměřena na téma: Vnější prostředí podniku. Podnik byl vybrán před zahájením této diplomové práce a poskytnul mi všechny potřebné informace. Konkrétněji jsem tedy analyzovala firmu Aerosol - Service, s.r.o., ...
    • Vnitropodnikové účetní předpisy a jejich problematika ve společnosti KOČÍ, a. s. 

      Košatková, Eliška (Jihočeská univerzita, 2013)
      Podstatou diplomové práce bylo seznámení s problematikou vnitropodnikových předpisů. V teoretické části bylo popsáno, z jakých legislativ se při tvorbě vnitropodnikových předpisů vychází. Zákony jsou teoretickými východisky ...
    • Vnitropodnikové účetní předpisy, jejich problematika a tvorba v podniku se stavební a projektovou činností 

      Chromá, Libuše (Jihočeská univerzita, 2009)
      Cílem diplomové práce je dopracování podnikových směrnic ve vybraném podniku zabývajícím se projektovou a stavební činností. V teoretické části jsou uvedeny postupy týkající se vnitropodnikových účetních směrnic, definována ...
    • Vnitropodnikové účetní směrnice, jejich význam a zpracování pro vybranou účetní jednotku 

      Majdiaková, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2018)
      Předložená diplomová práce se věnuje problematice vnitropodnikových účetních směrnic. Dané téma je aktuální a významné s ohledem na fakt, že podle řady auditorů patří absence či nedostatečné zpracování vnitropodnikových ...
    • Vnitřní periferie České republiky - projevují se zde změny k lepšímu? 

      Kratochvílová, Pavla (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem této práce je zhodnotit vývoj vnitřních periferií České republiky mezi roky 2001 a 2011 s ohledem na vnitřní zdroje (lidský a sociální potenciál, demografie) těchto lokalit. V teoretické části byly popsány rozdíly ...
    • Vnitřní prostředí vybrané společnosti a jeho zhodnocení 

      Tůmová, Lenka (Jihočeská univerzita, 2010)
      Ve své diplomové práci (závěrečném projektu magisterského studia na Jihočeské univerzitě, v oboru Obchodní podnikání) jsem se zaměřila na vnitřní prostředí firmy Centropen, akciové společnosti se sídlem v Dačicích. Pro ...
    • Vnímání a hodnocení značky vybrané společnosti 

      Fackenbergová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2010)
      Cílem diplomové práce na téma ,,Vnímání a hodnocení značky vybrané společnosti? je na jedné straně analyzovat vnímání značky veřejností, na druhé straně hodnocení značky vybranými zaměstnanci společnosti Vodafone Czech ...
    • Vnímání a výběr místa nákupu v maloobchodě 

      Pincová, Monika (Jihočeská univerzita, 2018)
      Diplomová práce se zabývá problematikou vnímání spotřebitelů a výběrem místa nákupu. Hlavním cílem je na základě preferencí spotřebitelů popsat a analyzovat rozhodování při výběru místa nákupu a navrhnout doporučení pro ...
    • Vnímání přírodních složek krajiny aktéry cestovního ruchu na Třeboňsku 

      Hešíková, Monika (Jihočeská univerzita, 2007)
      Hlavním cílem této diplomové práce je přispět k poznání vztahu turistů k přírodnímu prostředí významné rekreační oblasti - Třeboňska Jako dílčí cíle byly vytýčeny: {•}Zjištění a posouzení vnímání Třeboňska jako přírodně ...
    • Vnímání přírodních složek krajiny aktéry cestovního ruchu v regiónu Jindřichova Hradce 

      Holkupová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2007)
      Zjištění, jak turisté, aktéři CR vnímají přírodní složky krajiny formou dotazníkového šetření a studiem odborné literatury zabývající se především geografií CR a dalšími problémy související s tématem. Na základě studia ...
    • Vnímání značky 

      Tomší, Pavlína (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem práce bylo porovnat, zda existuje odlišné vnímání značky společnosti ČEZ, a.s. ze strany jejích zaměstnanců a ze strany veřejnosti. Literární rešerše se zabývala značkou a její historií, brand managementem a positioningem ...
    • Vnímání značky 

      Zapletalová, Nikola (Jihočeská univerzita, 2014)
      Cílem diplomové práce na téma: "Vnímání značky" je, na základě analyzování a porovnání vnímání vybrané značky z pohledu veřejnosti a společnosti, vytvořit návrhy změn v komunikaci této značky.
    • Vnímání značky 

      Kubínová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2013)
      Diplomová práce se zabývá vnímáním vybrané značky. Byla vybrána Česká spořitelna pro její známost na veřejnosti a silné postavení na trhu. Vnímání bylo porovnáváno z pohledu veřejnosti a vlastních zaměstnanců. Na základě ...
    • Vnímání značky 

      Kosová, Jana (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem této diplomové práce bylo porovnat vnímání značky Oberbank AG ze strany veřejnosti a zaměstnanců společnosti a na základě analyzování a porovnání vnímání dané značky vypracovat návrh změny v její komunikaci.
    • Vnímání značky 

      Bednářová, Jana (Jihočeská univerzita, 2014)
      Cílem diplomové práce na téma "Vnímání značky" je na základě analyzování a porovnání vnímání vybraných značek z pohledu veřejnosti a společnosti vytvořit návrhy změn v komunikaci těchto značek. Teoretická část práce se ...