Prohlížení Ekonomická fakulta dle názvu
Zobrazují se záznamy 845-864 z 2449
-
Manažerská komunikace ve školství
(Jihočeská univerzita, 2021)Cílem této diplomové práce bylo provést analýzu a zhodnocení komunikace ve školním prostředí. Metodou pro zjištění stavu komunikace ve vybraných základních školách bylo použití dotazníků pro ředitele školy, učitele a ... -
Manažerská komunikace ve vybrané organizaci
(Jihočeská univerzita, 2018)Umění komunikace patří mezi nejzákladnější dovednosti, kterými by měl disponovat úspěšný manažer. Právě schopnost komunikace může být rozhodujícím faktorem při vyjednávání jak s obchodními partnery, tak s širokou veřejností. ... -
Manažerská komunikace ve vybraném podniku
(Jihočeská univerzita, 2014)Cílem mé diplomové práce bylo analyzovat manažerskou komunikaci na dvou odděleních v mnou vybraném podniku, konkrétně se tedy jednalo o UniCall Communication Group, s.r.o. Měla jsem zjistit, jak velkou roli hraje v ... -
Manažerské kompetence
(Jihočeská univerzita, 2014)Cílem této diplomové práce je charakterizovat klíčové manažerské kompetence a zvolit vhodné způsoby jejich zjišťování s následným vyhodnocením a popsáním stávající úrovně v managementu. Na základě zjištěného stavu pak ... -
Manažerské kompetence v kontextu profesního rozvoje studentů EF JU
(Jihočeská univerzita, 2011)Cílem této diplomové práce je navrhnout a doporučit aktivity vedoucí k rozvoji profesní profilace studentů EF JU. Největší důraz v této práci je kladen na zjištění kompetencí, které by studenti a absolventi EF JU měli mít, ... -
Manažerské kompetence ve vybraném podniku
(Jihočeská univerzita, 2017)Tato diplomová práce se zabývá manažerskými kompetencemi ve vybraném podniku. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje základní pojmy, které se týkají především ... -
Manažerské kompetence ve vybraných podnicích
(Jihočeská univerzita, 2016)Diplomová práce se zabývá manažerskými kompetencemi. Cílem této diplomové práce je charakterizovat klíčové manažerské kompetence ve vybraných podnicích na základě studia odborné české a zahraniční literatury a její následné ... -
Manažerské styly v praxi
(Jihočeská univerzita, 2020)Práce se zabývá hodnocením manažerských stylů vedoucích pracovníků ve vybraných organizacích. Hodnocení proběhlo celkem ve čtyřech organizacích, ve kterých byl zkoumán postoj manažerů k vedení a bylo hodnoceno vnímání ... -
Manka a škody v účetních a daňových souvislostech ve vybraném maloobchodě, možnosti jejich řízení
(Jihočeská univerzita, 2011)Tématem mé práce je "Manka a škody v účetních a daňových souvislostech ve vybraném maloobchodě, možnosti jejich řízení". Cílem práce je vypracování norem pro vybraný typ maloobchodu a možnosti jejich využití v konkrétních ... -
Marketing a jeho role při formování zážitkových produktů cestovního ruchu v Plzni
(Jihočeská univerzita, 2009)Cílem diplomové práce je, jak už sám název napovídá, zhodnocení role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu. Na počátku diplomové práce jsou stanoveny cíle a hypotézy práce, ty jsou v závěru buď ... -
Marketing a management ubytovacího zařízení v udržitelném cestovním ruchu
(Jihočeská univerzita, 2017)Cílem této práce bylo vytvořit návrh opatření ke zvýšení konkurenceschopnosti ubytovacího zařízení na trhu cestovního ruchu v kontextu udržitelnosti a zodpovědnosti na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku. ... -
Marketing a obchodní modely v online sociální síti
(Jihočeská univerzita, 2020)Diplomová práce se zajímá marketingem na online sociální síti. Teoretická část se věnuje historii marketingu obecně a tyto znalosti dále prohlubuje principy, které se v oblasti online marketingu objevují dnes. Pozornost ... -
Marketing management ve vybraném hotelu
(Jihočeská univerzita, 2014)Tato práce obsahuje analýzu tržních podmínek a vnitřního prostředí hotelu Šumava ve Vyšším Brodě a návrh na zlepšení marketing managementu. Jedná se o zavedený hotel v atraktivní lokalitě v blízkosti hranic s Rakouskem a ... -
Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Nové Hrady
(Jihočeská univerzita, 2012)Práce se zabývá zhodnocením marketingu konkrétního města jako faktoru regionálního rozvoje. Závěr práce se zabývá navržením návrhu vedoucích ke zlepšení marketingu města. -
Marketing nákupního centra
(Jihočeská univerzita, 2016)Předložená diplomová práce pojednává o nově otevřeném nákupním centru Galerie v Teplicích, které v současné době usiluje o vybudování výhodné pozice na trhu a rovněž pracuje na svém vhodném vymezení vůči stávající silné ... -
Marketing sociálních sítí
(Jihočeská univerzita, 2014) -
Marketing v maloobchodě
(Jihočeská univerzita, 2014)Téma diplomové práce je Marketing v maloobchodě. Cílem práce je zjištění současné pozice na trhu samostatného maloobchodního subjektu (Prodejna) pomocí pozorování Prodejny a konkurence, situační a územní analýzy. Je provedena ... -
Marketing ve svatební fotografii
(Jihočeská univerzita, 2011)Práce analyzuje trh fotografování svateb - potřeby a strukturu zákazníků. Volbu vhodných nástrojů komunikačního mixu se zaměřením na web 2.0 a zhodnocení výsledků. Vše na konkrétním příkladě. -
Marketing zážitkového cestovního ruchu v Posázaví
(Jihočeská univerzita, 2009)V práci je věnována pozornost jedné z nejvýznamnějších kulturních událostí turistického regionu Posázaví, jakou je multikulturní festival Sázavafest. Festival se v současné době řadí k největším a nejnavštěvovanějším ... -
Marketingová analýza zvedení věrnostního programu pro hosty v Grand Hotelu Zvon
(Jihočeská univerzita, 2009)Tato diplomová práce je zaměřena na obor hotelnictví, který patří do sektoru služeb. Tento obor se neustále vyvíjí, neustále se zvyšuje konkurence, a proto je pro stávající podniky nutné, aby se určitým způsobem odlišily ...