Zobrazují se záznamy 845-864 z 2449

    • Manažerská komunikace ve školství 

      Bláhová, Dagmar (Jihočeská univerzita, 2021)
      Cílem této diplomové práce bylo provést analýzu a zhodnocení komunikace ve školním prostředí. Metodou pro zjištění stavu komunikace ve vybraných základních školách bylo použití dotazníků pro ředitele školy, učitele a ...
    • Manažerská komunikace ve vybrané organizaci 

      Veisheiplová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2018)
      Umění komunikace patří mezi nejzákladnější dovednosti, kterými by měl disponovat úspěšný manažer. Právě schopnost komunikace může být rozhodujícím faktorem při vyjednávání jak s obchodními partnery, tak s širokou veřejností. ...
    • Manažerská komunikace ve vybraném podniku 

      Křistková, Monika (Jihočeská univerzita, 2014)
      Cílem mé diplomové práce bylo analyzovat manažerskou komunikaci na dvou odděleních v mnou vybraném podniku, konkrétně se tedy jednalo o UniCall Communication Group, s.r.o. Měla jsem zjistit, jak velkou roli hraje v ...
    • Manažerské kompetence 

      Ratajová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2014)
      Cílem této diplomové práce je charakterizovat klíčové manažerské kompetence a zvolit vhodné způsoby jejich zjišťování s následným vyhodnocením a popsáním stávající úrovně v managementu. Na základě zjištěného stavu pak ...
    • Manažerské kompetence v kontextu profesního rozvoje studentů EF JU 

      Vajglová, Zuzana (Jihočeská univerzita, 2011)
      Cílem této diplomové práce je navrhnout a doporučit aktivity vedoucí k rozvoji profesní profilace studentů EF JU. Největší důraz v této práci je kladen na zjištění kompetencí, které by studenti a absolventi EF JU měli mít, ...
    • Manažerské kompetence ve vybraném podniku 

      Rychtářová, Olga (Jihočeská univerzita, 2017)
      Tato diplomová práce se zabývá manažerskými kompetencemi ve vybraném podniku. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje základní pojmy, které se týkají především ...
    • Manažerské kompetence ve vybraných podnicích 

      Šišková, Lucie (Jihočeská univerzita, 2016)
      Diplomová práce se zabývá manažerskými kompetencemi. Cílem této diplomové práce je charakterizovat klíčové manažerské kompetence ve vybraných podnicích na základě studia odborné české a zahraniční literatury a její následné ...
    • Manažerské styly v praxi 

      Ferdová, Jaroslava (Jihočeská univerzita, 2020)
      Práce se zabývá hodnocením manažerských stylů vedoucích pracovníků ve vybraných organizacích. Hodnocení proběhlo celkem ve čtyřech organizacích, ve kterých byl zkoumán postoj manažerů k vedení a bylo hodnoceno vnímání ...
    • Manka a škody v účetních a daňových souvislostech ve vybraném maloobchodě, možnosti jejich řízení 

      Hradilová, Jana (Jihočeská univerzita, 2011)
      Tématem mé práce je "Manka a škody v účetních a daňových souvislostech ve vybraném maloobchodě, možnosti jejich řízení". Cílem práce je vypracování norem pro vybraný typ maloobchodu a možnosti jejich využití v konkrétních ...
    • Marketing a jeho role při formování zážitkových produktů cestovního ruchu v Plzni 

      Denková, Lenka (Jihočeská univerzita, 2009)
      Cílem diplomové práce je, jak už sám název napovídá, zhodnocení role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu. Na počátku diplomové práce jsou stanoveny cíle a hypotézy práce, ty jsou v závěru buď ...
    • Marketing a management ubytovacího zařízení v udržitelném cestovním ruchu 

      Maříková, Karla (Jihočeská univerzita, 2017)
      Cílem této práce bylo vytvořit návrh opatření ke zvýšení konkurenceschopnosti ubytovacího zařízení na trhu cestovního ruchu v kontextu udržitelnosti a zodpovědnosti na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku. ...
    • Marketing a obchodní modely v online sociální síti 

      Perzl, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2020)
      Diplomová práce se zajímá marketingem na online sociální síti. Teoretická část se věnuje historii marketingu obecně a tyto znalosti dále prohlubuje principy, které se v oblasti online marketingu objevují dnes. Pozornost ...
    • Marketing management ve vybraném hotelu 

      Šalková, Markéta (Jihočeská univerzita, 2014)
      Tato práce obsahuje analýzu tržních podmínek a vnitřního prostředí hotelu Šumava ve Vyšším Brodě a návrh na zlepšení marketing managementu. Jedná se o zavedený hotel v atraktivní lokalitě v blízkosti hranic s Rakouskem a ...
    • Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Nové Hrady 

      Hejtmánková, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2012)
      Práce se zabývá zhodnocením marketingu konkrétního města jako faktoru regionálního rozvoje. Závěr práce se zabývá navržením návrhu vedoucích ke zlepšení marketingu města.
    • Marketing nákupního centra 

      Poláková, Lucie (Jihočeská univerzita, 2016)
      Předložená diplomová práce pojednává o nově otevřeném nákupním centru Galerie v Teplicích, které v současné době usiluje o vybudování výhodné pozice na trhu a rovněž pracuje na svém vhodném vymezení vůči stávající silné ...
    • Marketing sociálních sítí 

      Sládek, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2014)
    • Marketing v maloobchodě 

      Plachá, Jaroslava (Jihočeská univerzita, 2014)
      Téma diplomové práce je Marketing v maloobchodě. Cílem práce je zjištění současné pozice na trhu samostatného maloobchodního subjektu (Prodejna) pomocí pozorování Prodejny a konkurence, situační a územní analýzy. Je provedena ...
    • Marketing ve svatební fotografii 

      Tvaroh, Jiří (Jihočeská univerzita, 2011)
      Práce analyzuje trh fotografování svateb - potřeby a strukturu zákazníků. Volbu vhodných nástrojů komunikačního mixu se zaměřením na web 2.0 a zhodnocení výsledků. Vše na konkrétním příkladě.
    • Marketing zážitkového cestovního ruchu v Posázaví 

      Hlinková, Iva (Jihočeská univerzita, 2009)
      V práci je věnována pozornost jedné z nejvýznamnějších kulturních událostí turistického regionu Posázaví, jakou je multikulturní festival Sázavafest. Festival se v současné době řadí k největším a nejnavštěvovanějším ...
    • Marketingová analýza zvedení věrnostního programu pro hosty v Grand Hotelu Zvon 

      Kučera, Lukáš (Jihočeská univerzita, 2009)
      Tato diplomová práce je zaměřena na obor hotelnictví, který patří do sektoru služeb. Tento obor se neustále vyvíjí, neustále se zvyšuje konkurence, a proto je pro stávající podniky nutné, aby se určitým způsobem odlišily ...