Zobrazují se záznamy 861-880 z 2449

    • Marketing v maloobchodě 

      Plachá, Jaroslava (Jihočeská univerzita, 2014)
      Téma diplomové práce je Marketing v maloobchodě. Cílem práce je zjištění současné pozice na trhu samostatného maloobchodního subjektu (Prodejna) pomocí pozorování Prodejny a konkurence, situační a územní analýzy. Je provedena ...
    • Marketing ve svatební fotografii 

      Tvaroh, Jiří (Jihočeská univerzita, 2011)
      Práce analyzuje trh fotografování svateb - potřeby a strukturu zákazníků. Volbu vhodných nástrojů komunikačního mixu se zaměřením na web 2.0 a zhodnocení výsledků. Vše na konkrétním příkladě.
    • Marketing zážitkového cestovního ruchu v Posázaví 

      Hlinková, Iva (Jihočeská univerzita, 2009)
      V práci je věnována pozornost jedné z nejvýznamnějších kulturních událostí turistického regionu Posázaví, jakou je multikulturní festival Sázavafest. Festival se v současné době řadí k největším a nejnavštěvovanějším ...
    • Marketingová analýza zvedení věrnostního programu pro hosty v Grand Hotelu Zvon 

      Kučera, Lukáš (Jihočeská univerzita, 2009)
      Tato diplomová práce je zaměřena na obor hotelnictví, který patří do sektoru služeb. Tento obor se neustále vyvíjí, neustále se zvyšuje konkurence, a proto je pro stávající podniky nutné, aby se určitým způsobem odlišily ...
    • Marketingová komunikace - zákaznická orientace v energetické společnosti E.ON 

      Gláserová, Vladimíra (Jihočeská univerzita, 2011)
      Diplomová práce zpřehledňuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace v energetické společnosti E.ON. Na základě výzkumu MAC/BRAND, diskusí s managery společnosti a vlastních úvah je řešena efektivita jednotlivých ...
    • Marketingová komunikace cestovního ruchu v turistické oblasti Táborska 

      Valová, Aneta (Jihočeská univerzita, 2014)
      Předmětem práce je analýza marketingové komunikace cestovního ruchu na území Táborska. Nejprve je charakterizováno řešené území z hlediska nabídky cestovního ruchu a následně jsou představeny používané nástroje marketingové ...
    • Marketingová komunikace českých minipivovarů 

      Pokorná, Štěpánka (Jihočeská univerzita, 2020)
      Tato práce se zabývá výzkumem marketingové komunikace minipivovarů v České republice. Pivo je v České republice velmi oblíbený nápoj. V posledních letech se rozmáhá trend zakládání nových minipivovarů, které nabízejí ...
    • Marketingová komunikace destinace Blatensko 

      Říská, Monika (Jihočeská univerzita, 2014)
      Diplomová práce se zabývá analýzou nástrojů marketingové komunikace destinace Blatensko. Na základě analýzy jsou identifikovány současné nástroje marketingové komunikace a je zhodnocena efektivita jejich využití. Součástí ...
    • Marketingová komunikace destinace České Budějovice 

      Masaryková, Lenka (Jihočeská univerzita, 2013)
      Diplomová práce se zabývá analýzou současných nástrojů marketingové komunikace destinace České Budějovice. Na základě analýzy jsou identifikovány nástroje a je zhodnocena efektivita jejich využití. Součástí práce jsou ...
    • Marketingová komunikace destinace Klatovsko 

      Tomanová, Věra (Jihočeská univerzita, 2014)
      Cílem práce je analýza marketingové komunikace destinace Klatovsko. Na základě analýzy identifikovat současné nástroje marketingové komunikace zvolené destinace cestovního ruchu a zhodnotit efektivitu jejich využití. Dále ...
    • Marketingová komunikace destinace Krkonoše 

      Vlášková, Lenka (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem práce je analyzovat všechny komunikační aktivity destinace Krkonoše. První část je věnována marketingové komunikaci, marketingovému mixu, destinaci a její typologie. Obsahuje přehled jednotlivých komunikačních nástrojů ...
    • Marketingová komunikace destinace Mariánské Lázně 

      Zelinková, Petra (Jihočeská univerzita, 2013)
      Diplomová práce se zabývá analýzou nástrojů marketingové komunikace v destinaci Mariánské Lázně. Na základě analýzy jsou v práci identifikovány současné nástroje marketingové komunikace a je zhodnocena efektivita jejich ...
    • Marketingová komunikace fotbalového klubu Bohemians 1905 

      Vobruba, Lukáš (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem této diplomové práce je v prvé řadě analyzovat současný stav marketingové komunikace ve fotbalovém klubu Bohemians Praha 1905. Dalším cílem je navrhnout případná zlepšení v oblasti marketingové komunikace, které by ...
    • Marketingová komunikace hotelu SwissHouse 

      Candrová, Noemi (Jihočeská univerzita, 2015)
      Cílem této diplomové práce bylo na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace navrhnout řešení pro zlepšení této komunikace. Autorka diplomové práce charakterizuje hotel SwissHouse, poté analyzuje užívané ...
    • Marketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele 

      Urbánková, Eva (Jihočeská univerzita, 2010)
      Na závěr bych chtěla shrnout to, co je patrno z výsledků mé vlastní práce, a to, že činnost SOS, SIC je opravdu některým spotřebitelům velmi vzdálená, může to být způsobeno např. tím, že je využíváno pouze některých ...
    • Marketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele 

      Johnová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2011)
      Práce se zabývá analýzou nástrojů marketingové komunikace Občanského sdružení spotřebitelů TEST a také z části Sdružení obrany spotřebitelů a Sdružení českých spotřebitelů. Potřebné informace jsou zjišťovány dotazníkovým ...
    • Marketingová komunikace obce 

      Roudová, Hana (Jihočeská univerzita, 2012)
      Práce je zaměřena na marketingovou komunikci obcí se zaměřením na obce malé. V hlavní části práce je zde analyzován současný stav využívání marketingové komunikace u dvou zvolených obcí s následnou komparací a hodnocením ...
    • Marketingová komunikace obce 

      Kos, Martin (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem diplomové práce bylo na základě zjištění prioritních cílů obce sestavit komunikační kampaň a jejím prostřednictvím oslovit cílové skupiny a tím dosáhnout splnění identifikovaných cílů.
    • Marketingová komunikace obce 

      Zlatušková, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2020)
      Diplomová práce se zabývá analýzou aktuálních nástrojů marketingové komunikace města České Budějovice, na základě které je hodnocena efektivita jejich využití. Součástí práce je vysvětlení nejdůležitějších pojmů, charakteristika ...
    • Marketingová komunikace OC Futurum Kolín 

      Javůrková, Petra (Jihočeská univerzita, 2010)
      Hlavním cílem diplomové práce bylo popsat a zhodnotit marketingovou komunikaci OC Futurum Kolín a zjistit, jaké nástroje marketingové komunikace jsou používány. K tomuto účelu byly charakterizovány obecné informace týkající ...