Prohlížení Ekonomická fakulta dle názvu
Zobrazují se záznamy 952-971 z 2449
-
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
(Jihočeská univerzita, 2012)Cílem diplomové práce je analýza systému mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi českými spotřebiteli a českými spotřebiteli a českými prodejci. Analýza systému ADR je provedena pomocí dotazníkového šetření u ... -
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
(Jihočeská univerzita, 2013)Cílem této práce je analýza systému mimosoudní řešení přeshraničních spotřebitelských sporů v rámci EU, Norska a Islandu a zpracování doporučení na případné zlepšení tohoto systému. Pro vytvoření této práce bylo provedeno ... -
Míra fiskální decentralizace
(Jihočeská univerzita, 2010)Cílem této diplomové práce bylo kvantifikovat a zhodnotit míru fiskální decentralizace a její vývoj v České republice. Prostřednictvím ukazatelů daňové decentralizace, příjmové decentralizace, výdajové decentralizace, ... -
Mísní akční skupiny v Jižních Čechách - jejich vliv na rozvoj regionu
(Jihočeská univerzita, 2014)Tato diplomová práce se zabývá tématem "Místní akční skupiny v Jižních Čechách a jejich vliv na rozvoj regionu". Hlavním cílem této práce je zhodnocení vlivu vybrané Místní akční skupiny na rozvoj daného regionu v Jižních ... -
Místní poplatky v rozpočtech obcí ČR
(Jihočeská univerzita, 2009)Místní poplatky jsou příjmem obcí v České republice, u kterého mohou obce ovlivňovat jeho výši. Místní poplatky jsou upraveny zákonem č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích. V současnosti mohou obce získat příjmy z devíti ... -
Místo zdanění daní z přidané hodnoty při intrakomunitárním dodání a pořízení zboží a při vývozu a dovozu zboží z pohledu podmínek INCOTERMS
(Jihočeská univerzita, 2012)Cílem této diplomové práce je analýza vazeb mezi místem zdanění daní z přidané hodnoty, tj. určení státu, ve kterém dojde ke zdanění daní z přidané hodnoty, a dodacích podmínek INCOTERMS tak, aby mohla být zjištěna jejich ... -
Mobile marketing
(Jihočeská univerzita, 2013)Cílem práce je charakteristika nástrojů mobile marketingu a vztah zákazníků k těmto nástrojům. Výstupem této diplomové práce bude především poskytnutí komplexního obrazu o stavu mobilního marketingu v České republice i ve ... -
Mobile marketing a jeho aplikace
(Jihočeská univerzita, 2012)Cílem této práce je charakterizovat konkrétní aplikaci Mobile marketingu. Konkrétně se zaměřuje na využití location based mobile marketingu firmou H&M, která patří mezi přední světové oděvní společnosti. Práce je rozdělena ... -
Mobilita obyvatelstva a její vliv na rozvoj regionu
(Jihočeská univerzita, 2012)Cílem této práce je analyzovat mobilitu obyvatelstva a posoudit její vliv na rozvoj regionu. Práce je zaměřena na prostorovou mobilitu obyvatelstva, konkrétně na vnitřní stěhování obyvatel v Jihočeském kraji, mobilita je ... -
Modelování volatility na vybraném akciovém trhu
(Jihočeská univerzita, 2016)Diplomová práce se zabývá modelováním časových řad (akcií a komodit) pomocí modelů volatility. V teoretické části je vysvětlen důležitý pojem volatilita a další pojmy s volatilitou spojené. Praktická část je věnovaná analýze ... -
Modely hodnocení efektivnosti a jejich aplikace
(Jihočeská univerzita, 2009)Diplomová práce na téma "Modely hodnocení efektivnosti a jejich aplikace" se zabývá matematickými modely hodnocení efektivnosti vzájemně porovnatelných produkčních jednotek a zaměřuje se na možnost využití modelů analýzy ... -
Modely pro podporu rozhodování managementu destinace cestovního ruchu
(Jihočeská univerzita, 2018)Tématem diplomové práce jsou modely pro podporu rozhodování managementu destinace cestovního ruchu. Jedná se o aktuální téma v rámci cestovního ruchu po celém světě, neboť management destinace cestovního ruchu je komplexní, ... -
Modely rozpočtového určení daní a daňová autonomie územních rozpočtů v zemích OECD - možné implikace pro ČR (vyžadována alespoň částečná znalost AJ)
(Jihočeská univerzita, 2009)Diplomová práce na téma Modely rozpočtovém určení daní a daňová autonomie územních rozpočtů v zemích OECD - možné implikace pro ČR se zabývá rozpočtovým určením daní v České republice a zemích OECD. V rámci literární ... -
Modely splácení hypoték - srovnání situace v ČR a v zahraničí
(Jihočeská univerzita, 2007)V teoretické části udávám přehled o termínech užívaných v souvislosti s hypotečními úvěry, používané matematické modely v odborné literatuře. V praktické části jsem si vybrala Českou spořitelnu a Komerční banky. Představuji ... -
Moderní manažerské metody a techniky jako faktor konkurenceschopnosti podnikatelského subjektu
(Jihočeská univerzita, 2011)Existuje mnoho metod a technik řízení a vzhledem k tomu, že konkurenční boj výrazně posiluje, je třeba do řízení zavádět nové trendy a prvky. Připravený management se nebojí jít do změn a dosahovat tak dlouhodobých ... -
Moderní marketingová komunikace vybraného města v oblasti cestovního ruchu
(Jihočeská univerzita, 2020)Hlavním cílem práce bylo identifikovat a zhodnotit nástroje marketingové komunikace destinace České Budějovice a v návaznosti na to, navrhnout změny vedoucí k jejímu zlepšení. Součástí práce byl smíšený výzkum, který byl ... -
Moderní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchodu
(Jihočeská univerzita, 2009)Cílem dané diplomové práce bylo nalézt optimální kombinaci a užití aktuálně realizovaných a plánovaných marketingových přístupů v projektu Salón Umění a identifikovat jejich dopad na společnosti Grados CZ. Výsledkem práce ... -
Moderní metody řízení nákladů
(Jihočeská univerzita, 2013)Hlavním cílem této diplomové práce je provést analýzu nákladů podniku s fiktivním názvem PROFIL s.r.o. za období 2007 - 2012 a následně navrhnout opatření vedoucí ke zvyšování výkonnosti tohoto podniku prostřednictvím ... -
Moderní měřítka výkonnosti podniku
(Jihočeská univerzita, 2008)Tato práce se nejdříve zabývá výkonností podniku a rozdíly mezi tradičními a moderními ukazateli finanční výkonnosti podniku. Praktická část diplomové práce je zaměřena na moderní měřítka výkonnosti podniku. Jako zástupce ... -
Moderní měřítka výkonnosti podniku
(Jihočeská univerzita, 2013)Cílem této diplomové práce bylo zhodnotit výkonnost podniku za pomocí tradičních a moderních ukazatelů a identifikovat klíčové determinanty výkonnosti. V teoretické části bylo popsáno měření výkonnosti podniku v kontextu ...