Ekonomická fakulta: Poslední příspěvky

Zobrazují se záznamy 1921-1940 z 3432

    • Nové přístupy v řízení lidských zdrojů související s vedením lidí 

      Čermáková, Martina (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem této bakalářské práce bylo specifikovat rozhodující přístupy v řízení lidských zdrojů související s vedením lidí. Výzkum byl realizován ve spolupráci s hlavní centrálou pojišťovny Allianz. Za účelem výzkumu úrovně ...
    • Podniková kultura firem a znalostní ekonomika. 

      Havlíček, Karel (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem této bakalářské práce bylo provést analýzu podnikové kultury vybrané firmy ve znalostní ekonomice. Pro výzkum podnikové kultury vybraného podniku bylo použito informací, z dotazníku, z neřízených rozhovorů a z ...
    • Podniková kultura a její role v řízení lidských zdrojů 

      Pulkrábková, Mirka (Jihočeská univerzita, 2012)
      Hlavním cílem této bakalářské práce je specifikovat faktory podnikové kultury společnosti Kostal ČR, s.r.o. a určit jaký vliv má daná podniková kultura na řízení lidských zdrojů. Pro analýzu podnikového prostředí byly ...
    • Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku 

      Fousková, Jolana (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem bakalářské práce byl průzkum a zhodnocení metod motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku. Nejdříve bylo potřebné získat znalosti z odborné literatury, které jsou uvedeny v literární rešerši na začátku ...
    • Rozvoj osobnosti manažera a řízení lidských zdrojů 

      Korešová, Pavla (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem mé bakalářské práce je zkoumání nových přístupů a pohledů na rozvoj osobnosti manažera a osobnost manažera v současném řízení lidských zdrojů. V teoretické části této práce byla shrnuta problematika řízení lidských ...
    • Motivace k celoživotnímu učení a řízení lidských zdrojů 

      Vyhnalová, Soňa (Jihočeská univerzita, 2012)
      V dnešní době neustálého rozvoje je důležité, aby organizace zůstaly flexibilní. A co je nejdůležitějším subjektem v organizaci? Lidé. Proto je neustálé vzdělávání zaměstnanců tak nepostradatelné. Cílem této práce bylo ...
    • Motivační systém jako součást řízení podniku 

      Humňalová, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2012)
      V procesu globalizačních změn bude stále více věnována pozornost lidskému kapitálu, neboť významným způsobem přispívá k plnění strategických cílů společnosti, a v konečném důsledku i k dosažení podnikatelského úspěchu a ...
    • Účinnost vybraného reklamního prostředku pro vybranou firmu 

      Tancerová, Pavla (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení účinnosti vybraného reklamního prostředku ve vybrané firmě ? živnostníky Jiřího Bauera a Jana Lhotáka, podnikající pod názvem firmy RamoEfect. Na základě zjištění navrhnout jistá ...
    • Analýza vnějšího prostředí pro vybranou firmu 

      Ondoková, Lucie (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení současné situace a postavení stavební firmy Milan Hodboď na trhu pomocí analýz vnějšího prostředí. Pro analýzu vnějšího prostředí jsem použila STEP analýzu a Porterův model pěti ...
    • Analýza vnějšího prostředí firmy TRW - DAS Dačice 

      Štanglová, Klára (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem mé bakalářské práce bylo na základě analýzy vnějšího prostředí odkrýt příležitosti a hrozby firmy, která se zabývá výrobou náhradních dílů pro automobilový průmysl. Pro zpracování jednotlivých analýz, STEP analýzy a ...
    • Zhodnocení uvedení produktu na trh 

      Maršálková, Nina (Jihočeská univerzita, 2012)
      Bakalářská práce se zabývá uvedením produktu na trh a následným návrhem vhodnějšího postupu. Pro práci si autorka vybrala společnost Aponia software,s.r.o. se sídlem v Brně. Jedná se o malou společnost zabývající se vývojem ...
    • Prodejní metody T. Bati v historii a v současnosti 

      Řeháček, Jakub (Jihočeská univerzita, 2012)
      Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámit s obchodními praktikami firmy Baťa a porovnat minulost se současností, včetně vytyčení jejich významu. Nejprve se v kapitolách věnuje charakteristice současné Bata Shoe ...
    • Význam a využití marketingu u českých podnikatelů na trhu 

      Toufar, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2012)
    • Public relations ve firmě LUMEN INTERNATIONAL a.s. 

      Dichtlová, Hana (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení aktuálního významu a využití public relations ve firmě LUMEN INTERNATIONAL a.s. a na jeho základě zhotovení návrhu dalšího rozvoje. Autorka provedla analýzu rozvoje public relations ...
    • Analýza služeb poskytovaných personální agenturou 

      Káchová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2012)
      Tato práce je zaměřena na analýzu služeb poskytovaných personální agenturou Manpower a zjištění vnímané kvality těchto služeb klíčovými zákazníky. Nejprve byla provedena analýza trhu práce v České republice s důrazem na ...
    • Využití platebních systémů přes internet 

      Cigánková, Petra (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem této práce bylo analyzovat vybrané elektronické platební systémy využívané na internetu, zhodnocení jejich kvality včetně zpětné vazby od klíčových zákazníků. Kvalita služeb jednotlivých elektronických platebních ...
    • Analýza marketingové strategie zvoleného ubytovacího zařízení 

      Čadová, Gabriela (Jihočeská univerzita, 2012)
      Tato bakalářská práce se zabývá službami v oblasti hotelnictví. Jedním z dílčích cílů této práce byla analýza nabídky služeb z hlediska jejich šířky, hloubky a vnímání hotelovými hosty. K těmto analýzám bylo použito několik ...
    • Získávání a výběr pracovníků vybraného podniku 

      Šustrová, Pavla (Jihočeská univerzita, 2012)
      Bakalářská práce je zaměřena na proces získávání a výběru pracovníků. Práce se skládá z rešerže a vlastní práce, která je zaměřena na daný podnik.
    • Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku 

      Srbová, Andrea (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit úroveň motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku a popřípadě navrhnout řešení pro zlepšení. Pro zpracování bakalářské práce jsem zvolila podnik Josef Dráb, s.r.o., který se ...
    • Motivování a odměňování pracovníků 

      Soukup, Miloslav (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem této bakalářské práce je analýza odměňování a motivování v cestovních agenturách a podnicích, kde je vypracován výkonnostní odměňovací systém pro osoby samostatně výdělečně činné. Práce se skládá z literárního přehledu, ...