Prohlížení Ekonomická fakulta dle názvu
Zobrazují se záznamy 1082-1101 z 2449
-
Nákupní chování v oblasti internetového nákupu potravin
(Jihočeská univerzita, 2017)Cílem diplomové práce je na základě provedeného výzkumu navrhnout postup pro vybraný internetový obchod s potravinami. Pro tuto práci byl vybrán internetový obchod s potravinami Plná taška, který působí v Jižních Čechách. ... -
Nákupní chování v oblasti m-Commerce
(Jihočeská univerzita, 2015)Téma mé diplomové práce se týká nákupního chování spotřebitelů v oblasti m-Commerce. Cílem této práce je na základě analýzy nákupního chování a postojů spotřebitelů zhodnotit potenciál tohoto prodejního kanálu na českém ... -
Nákupní chování zákazníků online supermarketu
(Jihočeská univerzita, 2018)Cílem práce je zjistit nákupní chování spotřebitelů ve vztahu k vybranému online supermarketu působícímu v jižních Čechách a navrhnout kroky ke zlepšení jeho marketingové komunikace. Pro tuto práci byl vybrán e-shop s ... -
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra
(Jihočeská univerzita, 2021)Cílem této práce je zjistit nákupní zvyklosti a posoudit spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra, zhodnotit nedávné změny a navrhnout opatření. V teoretické části jsou podrobně popsány faktory ovlivňující nákupní ... -
Národní program podpory jakosti - Česká kvalita
(Jihočeská univerzita, 2007)Program Česká kvalita vznikl v červnu roku 2002 na podporu prodeje kvalitních výrobků a poskytování kvalitních služeb, jehož hlavním cílem je zviditelnit tyto produkty a tím zlepšit orientaci spotřebitelů při jejich ... -
Nástroje aktivní politiky zaměstnanosti
(Jihočeská univerzita, 2010)V diplomové práci jsem se snažil objasnit roli jednotlivých nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti v boji proti nezaměstnanosti a zhodnotit, zda aplikace těchto nástrojů v praxi vede ke snížení nezaměstnanosti. Nejprve ... -
Nástroje ovlivňování konkurenceschopnosti města Prachatice
(Jihočeská univerzita, 2009)Práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti regionu. Cílem je definovat nástroje ovlivňující konkurenceschopnost města Prachatice. Poznatky z literární rešerše jsou následně aplikovány do prostředí města Prachatice. Pro ... -
Návrh databáze pro připojení systému SAP jako zdroje dat pro webovou aplikaci
(Jihočeská univerzita, 2016)Práce se zabývá připojením podnikového ERP systému SAP k lokálnímu databázovému systému MS SQL Server pomocí nástrojů SAP BI, synchronizací dat mezi systémy a pokročilejším využitím jazyka T-SQL při tvorbě webových aplikacích ... -
Návrh externí komunikace pro Robert Bosch, spol. s r. o.
(Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce se zabývá problematikou externí komunikace se zaměřením na vztahy s veřejností (public relations). Předkládaná práce je aplikována na českobudějovickou společnost Robert Bosch, spol. s r. o. Hlavním cílem ... -
Návrh inovace systému bankovní regulace
(Jihočeská univerzita, 2015)Tato diplomová práce si klade za cíl zmapovat genezi a trendy současné bankovní regulace v kontextu nedávných bouřlivých událostí, které se na finančních trzích udály od roku 2008 a to zejména v oblasti regulace kapitálových ... -
Návrh marketingového informačního systému v daném podniku
(Jihočeská univerzita, 2009)Tématem diplomové práce je: Návrh marketingového informačního systému (MIS) v daném podniku. Diplomovou práci jsem zpracovávala v Lázních Aurora, s.r.o. v Třeboni. Cílem této práce je analyzovat současný MIS Lázní Aurora ... -
Návrh na vytvoření turistického informačního centra v obci Tři Studně v CHKO Žďárské vrchy
(Jihočeská univerzita, 2013)Cílem diplomové práce byl návrh konkrétní podoby turistického informačního centra a jeho lokalizace v obci Tři Studně. Na základě analýzy poptávky a nabídky dané destinace cestovního ruchu vytvoření nabídky služeb, které ... -
Návrh na využití brownfields ve vybraném území Jihočeského kraje.
(Jihočeská univerzita, 2008)Diplomová práce pojednává o problematice neefektivně využívaných nebo opuštěných objektů na území Jihočeského kraje. Byla zde vymezena definice brownfields (v českém i zahraničním pojetí), byl charakterizován přístup k ... -
Návrh obchodně úspěšného webu a trendy v online marketingu
(Jihočeská univerzita, 2016)Cílem této diplomové práce je ukázat, jakým způsobem lze navrhnout obchodně úspěšný web a jaké jsou možnosti jeho následné propagace. Nejprve je udělán uživatelský výzkum a analýza konkurence, na základě čehož je navržen ... -
Návrh organizace a managementu cestovního ruchu destinace Český Krumlov
(Jihočeská univerzita, 2010)Cílem této diplomové práce bylo provedení analýz zaměřených na současné řízení cestovního ruchu v Českém Krumlově, modely z jiných destinací a podnikatelské prostředí. Na základě vyhodnocení těchto analýz byly posouzeny ... -
Návrh postupu při hodnocení veřejných zakázek
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem této diplomové práce je seznámit čtenáře s problematikou hodnocení veřejných zakázek obecně a pak v konkrétní instituci, dále se zorientovat v metodách vícekriteriálního hodnocení a prostřednictvím těchto metod ... -
Návrh projektu rozvoje cestovního ruchu
(Jihočeská univerzita, 2014)Hlavním úkolem projektu je vybudování ubytovacího zařízení a mini zoologické zahrady pro rozvoj cestovního ruchu v Českém Krumlově. Pro tento účel je nutná rekonstrukce budovy, ve které bude následně poskytováno ubytování ... -
Návrh projektu rozvoje cestovního ruchu - historický areál Klenová
(Jihočeská univerzita, 2009)Hlavním cílem diplomové práce je vypracování návrhu projektu řešícího vybrané téma rozvoje cestovního ruchu v historickém areálu Klenová, který se nachází v regionu Klatovsko v Plzeňském kraji. V této lokalitě se nachází ... -
Návrh projektu rozvoje cestovního ruchu - Klenčí pod Čerchovem
(Jihočeská univerzita, 2010)Diplomová práce je zaměřena na rozvoj cestovního ruchu v Klenčí pod Čerchovem a jeho okolí v jižní části CHKO Český les. Hlavním cílem diplomové práce je vypracování návrhu projektu, který by mohl pomoci při řešení ... -
Návrh projektu rozvoje cestovního ruchu - Velešín
(Jihočeská univerzita, 2009)Hlavním cílem diplomové práce bylo vypracovat situační analýzu rozvoje cestovního ruchu ve Velešíně. Stanovit marketingové cíle, zvolit marketingovou strategii a sestavit marketingový plán. Na tomto základě pak vypracovat ...