Zobrazují se záznamy 852-871 z 2449

    • Manažerské styly v praxi 

      Ferdová, Jaroslava (Jihočeská univerzita, 2020)
      Práce se zabývá hodnocením manažerských stylů vedoucích pracovníků ve vybraných organizacích. Hodnocení proběhlo celkem ve čtyřech organizacích, ve kterých byl zkoumán postoj manažerů k vedení a bylo hodnoceno vnímání ...
    • Manka a škody v účetních a daňových souvislostech ve vybraném maloobchodě, možnosti jejich řízení 

      Hradilová, Jana (Jihočeská univerzita, 2011)
      Tématem mé práce je "Manka a škody v účetních a daňových souvislostech ve vybraném maloobchodě, možnosti jejich řízení". Cílem práce je vypracování norem pro vybraný typ maloobchodu a možnosti jejich využití v konkrétních ...
    • Marketing a jeho role při formování zážitkových produktů cestovního ruchu v Plzni 

      Denková, Lenka (Jihočeská univerzita, 2009)
      Cílem diplomové práce je, jak už sám název napovídá, zhodnocení role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu. Na počátku diplomové práce jsou stanoveny cíle a hypotézy práce, ty jsou v závěru buď ...
    • Marketing a management ubytovacího zařízení v udržitelném cestovním ruchu 

      Maříková, Karla (Jihočeská univerzita, 2017)
      Cílem této práce bylo vytvořit návrh opatření ke zvýšení konkurenceschopnosti ubytovacího zařízení na trhu cestovního ruchu v kontextu udržitelnosti a zodpovědnosti na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku. ...
    • Marketing a obchodní modely v online sociální síti 

      Perzl, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2020)
      Diplomová práce se zajímá marketingem na online sociální síti. Teoretická část se věnuje historii marketingu obecně a tyto znalosti dále prohlubuje principy, které se v oblasti online marketingu objevují dnes. Pozornost ...
    • Marketing management ve vybraném hotelu 

      Šalková, Markéta (Jihočeská univerzita, 2014)
      Tato práce obsahuje analýzu tržních podmínek a vnitřního prostředí hotelu Šumava ve Vyšším Brodě a návrh na zlepšení marketing managementu. Jedná se o zavedený hotel v atraktivní lokalitě v blízkosti hranic s Rakouskem a ...
    • Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Nové Hrady 

      Hejtmánková, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2012)
      Práce se zabývá zhodnocením marketingu konkrétního města jako faktoru regionálního rozvoje. Závěr práce se zabývá navržením návrhu vedoucích ke zlepšení marketingu města.
    • Marketing nákupního centra 

      Poláková, Lucie (Jihočeská univerzita, 2016)
      Předložená diplomová práce pojednává o nově otevřeném nákupním centru Galerie v Teplicích, které v současné době usiluje o vybudování výhodné pozice na trhu a rovněž pracuje na svém vhodném vymezení vůči stávající silné ...
    • Marketing sociálních sítí 

      Sládek, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2014)
    • Marketing v maloobchodě 

      Plachá, Jaroslava (Jihočeská univerzita, 2014)
      Téma diplomové práce je Marketing v maloobchodě. Cílem práce je zjištění současné pozice na trhu samostatného maloobchodního subjektu (Prodejna) pomocí pozorování Prodejny a konkurence, situační a územní analýzy. Je provedena ...
    • Marketing ve svatební fotografii 

      Tvaroh, Jiří (Jihočeská univerzita, 2011)
      Práce analyzuje trh fotografování svateb - potřeby a strukturu zákazníků. Volbu vhodných nástrojů komunikačního mixu se zaměřením na web 2.0 a zhodnocení výsledků. Vše na konkrétním příkladě.
    • Marketing zážitkového cestovního ruchu v Posázaví 

      Hlinková, Iva (Jihočeská univerzita, 2009)
      V práci je věnována pozornost jedné z nejvýznamnějších kulturních událostí turistického regionu Posázaví, jakou je multikulturní festival Sázavafest. Festival se v současné době řadí k největším a nejnavštěvovanějším ...
    • Marketingová analýza zvedení věrnostního programu pro hosty v Grand Hotelu Zvon 

      Kučera, Lukáš (Jihočeská univerzita, 2009)
      Tato diplomová práce je zaměřena na obor hotelnictví, který patří do sektoru služeb. Tento obor se neustále vyvíjí, neustále se zvyšuje konkurence, a proto je pro stávající podniky nutné, aby se určitým způsobem odlišily ...
    • Marketingová komunikace - zákaznická orientace v energetické společnosti E.ON 

      Gláserová, Vladimíra (Jihočeská univerzita, 2011)
      Diplomová práce zpřehledňuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace v energetické společnosti E.ON. Na základě výzkumu MAC/BRAND, diskusí s managery společnosti a vlastních úvah je řešena efektivita jednotlivých ...
    • Marketingová komunikace cestovního ruchu v turistické oblasti Táborska 

      Valová, Aneta (Jihočeská univerzita, 2014)
      Předmětem práce je analýza marketingové komunikace cestovního ruchu na území Táborska. Nejprve je charakterizováno řešené území z hlediska nabídky cestovního ruchu a následně jsou představeny používané nástroje marketingové ...
    • Marketingová komunikace českých minipivovarů 

      Pokorná, Štěpánka (Jihočeská univerzita, 2020)
      Tato práce se zabývá výzkumem marketingové komunikace minipivovarů v České republice. Pivo je v České republice velmi oblíbený nápoj. V posledních letech se rozmáhá trend zakládání nových minipivovarů, které nabízejí ...
    • Marketingová komunikace destinace Blatensko 

      Říská, Monika (Jihočeská univerzita, 2014)
      Diplomová práce se zabývá analýzou nástrojů marketingové komunikace destinace Blatensko. Na základě analýzy jsou identifikovány současné nástroje marketingové komunikace a je zhodnocena efektivita jejich využití. Součástí ...
    • Marketingová komunikace destinace České Budějovice 

      Masaryková, Lenka (Jihočeská univerzita, 2013)
      Diplomová práce se zabývá analýzou současných nástrojů marketingové komunikace destinace České Budějovice. Na základě analýzy jsou identifikovány nástroje a je zhodnocena efektivita jejich využití. Součástí práce jsou ...
    • Marketingová komunikace destinace Klatovsko 

      Tomanová, Věra (Jihočeská univerzita, 2014)
      Cílem práce je analýza marketingové komunikace destinace Klatovsko. Na základě analýzy identifikovat současné nástroje marketingové komunikace zvolené destinace cestovního ruchu a zhodnotit efektivitu jejich využití. Dále ...
    • Marketingová komunikace destinace Krkonoše 

      Vlášková, Lenka (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem práce je analyzovat všechny komunikační aktivity destinace Krkonoše. První část je věnována marketingové komunikaci, marketingovému mixu, destinaci a její typologie. Obsahuje přehled jednotlivých komunikačních nástrojů ...