Event marketing
Abstrakt
Cílem práce je na základě analýzy vybraného eventu navrhnout změny na další období. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je nejprve řešena problematika jednotlivých nástrojů marketingového komunikačního mixu. Je vždy zmíněnen jejich hlavní cíl, výhody a nevýhody. Další kapitola teoretické části je již zaměřena na téma práce, event marketing. Tato část shrnuje základní definice, typologii event marketingu a nejnovější trendy. Praktická část se zabývá analýzou festivalu čokolády. Nejprve je festival představen a poté je provedena analýza vnímání festivalu pomocí dotazníkového šetření a analýza informací získaných zúčastněným pozorováním. Na základě těchto analýz jsou vypracovány návrhy, které by vedly k případnému zlepšení tohoto festivalu.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Event marketing
Urbancová, Markéta (Jihočeská univerzita, 2018)Cílem práce je na základě analýzy vybraného eventu navrhnout změny na další období. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část nejprve popisuje komunikační nástroje, jejich hlavní účel, výhody a ... -
Marketing zážitkového cestovního ruchu v Posázaví
Hlinková, Iva (Jihočeská univerzita, 2009)V práci je věnována pozornost jedné z nejvýznamnějších kulturních událostí turistického regionu Posázaví, jakou je multikulturní festival Sázavafest. Festival se v současné době řadí k největším a nejnavštěvovanějším ... -
Vojenské akce a jejich využití v cestovním ruchu
Zlatušková, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2018)Práce obsahuje literární přehled, který vysvětluje základní pojmy řešené problematiky. Byla provedena analýza současných vojenských akcí v České republice, byly vybrány dvě z nich a tam byl proveden kvalitativní a kvantitativní ...