Event marketing
Abstrakt
Cílem práce je na základě analýzy vybraného eventu navrhnout změny na další období. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část nejprve popisuje komunikační nástroje, jejich hlavní účel, výhody a nevýhody. Následující kapitola se zabývá event marketingem, jakožto tématem práce. Zde jsou uvedeny základní definice pojmu, typologie a implementace eventů. Pro praktickou část byl vybrán Čokoládový festival. V této části jsou uvedeny obecné informace o festivalu, údaje o sponzorech a použitých formách marketingové komunikace. Další kapitola se zaměřuje na kvantitativní výzkum. Požadované informace jsou získané prostřednictvím dotazníkového šetření a rovněž je provedena i analýza založená na vlastním zúčastněném pozorování. Na základě výsledků hodnocení jsou stanoveny návrhy, které by mohly sloužit jako doporučení a přispět tak k zlepšení eventu v dalším období.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Event marketing
Novotná, Michaela (Jihočeská univerzita, 2016)Cílem práce je na základě analýzy vybraného eventu navrhnout změny na další období. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je nejprve řešena problematika jednotlivých nástrojů ... -
Marketing zážitkového cestovního ruchu v Posázaví
Hlinková, Iva (Jihočeská univerzita, 2009)V práci je věnována pozornost jedné z nejvýznamnějších kulturních událostí turistického regionu Posázaví, jakou je multikulturní festival Sázavafest. Festival se v současné době řadí k největším a nejnavštěvovanějším ... -
Vojenské akce a jejich využití v cestovním ruchu
Zlatušková, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2018)Práce obsahuje literární přehled, který vysvětluje základní pojmy řešené problematiky. Byla provedena analýza současných vojenských akcí v České republice, byly vybrány dvě z nich a tam byl proveden kvalitativní a kvantitativní ...