Zobrazují se záznamy 1062-1081 z 2449

    • Nabídka biopokrmů na území statutárního města České Budějovice 

      Cvachová, Denisa (Jihočeská univerzita, 2017)
      Diplomová práce je zaměřena na analýzu využití bioproduktů ve stravovacích zařízeních na území statutárního města České Budějovice. Průzkumy na úrovni stravovacích zařízení jsou doplněny o spotřebitelský průzkum, který ...
    • Nabídka ryb ve vybraných prodejnách obchodních řetězců 

      Hábrová, Zuzana (Jihočeská univerzita, 2020)
      Cílem této diplomové práce bylo zjištění a porovnání nabídky ryb ve vybraných prodejních jednotkách obchodních řetězců, a to především v kontextu nabídky české produkce ryb. Nabídka ryb je porovnávána na základě dat získaných ...
    • Nabídka služeb cestovního ruchu ve zvolené destinaci zapsané na seznamu UNESCO 

      Kambová, Monika (Jihočeská univerzita, 2012)
      Hlavním cílem práce bylo prostřednictvím analýzy nabídky a poptávky služeb cestovního ruchu vymezit roli cestovního ruchu pro lokalitu. Vedlejšími cíli bylo stanovit dopady cestovního ruchu na místní rozvoj. Dále poukázat ...
    • Nákladové účetnictví v konkrétním podniku 

      Ficová, Barbora (Jihočeská univerzita, 2012)
      Diplomová práce je zaměřena na vedení nákladového účetnictví v podniku KAMENOLOMY ČR s. r. o. V práci je zhodnocen systém vedení nákladového účetnictví, způsob sestavení prodejní cen kameniva. Dále je ukázáno jakou metodu ...
    • Nákladovost podniku v souvislosti s podnikovou výkonností 

      Kubík, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem této diplomové práce je zhodnotit nákladovost podniku v souvislost s podnikovou výkonnosti. Teoretická část této práce se zabývá základními pojmy, které se týkají nákladů, finančním a manažerským pojetím nákladů a ...
    • Nákladovost, zpeněžování a rentabilita podniku 

      Kopečková, Michaela (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem diplomové práce je provést analýzu výnosů, nákladů a výsledku hospodaření zvoleného výrobního podniku včetně podrobnější analýzy nákladovosti, zpeněžování a rentability vybraných výrobků podniku. Pro tuto analýzu je ...
    • Náklady a změna objemu výroby 

      Horejšová, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2011)
      Diplomová práce se zabývá vztahem nákladů a objemu výroby. Na úvod je charakterizován vybraný podnik z jihočeského kraje a to z hlediska výsledku hospodaření, počtu zaměstanců a velikosti aktiv. Dále je znázorněn vývoj ...
    • Náklady na kapitál 

      Lacinová, Dana (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato diplomová práce má za cíl určit cenu jednotlivých složek podnikového kapitálu a posou-dit přístupy k nákladům na kapitál včetně jejich vlivu na měřítka výkonnosti podniku. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V ...
    • Náklady na lidský kapitál z podnikového hlediska 

      Koucká, Silvie (Jihočeská univerzita, 2011)
      Cílem diplomové práce bylo posouzení významu nákladů na lidský kapitál v obchodní společnosti dm drogerie markt s.r.o., zhodnocení jejich účinnosti a navržení případných kroků vedoucích k zefektivnění prostředků na lidský ...
    • Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru 

      Cinádrová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem této diplomové práce je zhodnocení nákupní atmosféry ve vybraném obchodním centrum v rámci terénního výzkumu a vytvoření návrhů na zlepšení aktuální situace nákupní atmosféry. Teoretická část práce bude zaměřena ...
    • Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce 

      Fidlerová, Žaneta (Jihočeská univerzita, 2017)
      Hlavním cílem této práce je zhodnocení nákupní atmosféry ve vybrané maloobchodní jednotce na základě výsledků z terénního výzkumu a vytvoření návrhu na zlepšení její nákupní atmosféry.
    • Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce 

      Golková, Iveta (Jihočeská univerzita, 2013)
      Diplomová práce se v závislosti na svém hlavním cíli zabývá analýzou nákupní atmosféry vybrané maloobchodní jednotky. V rámci první části práce - literární rešerše - je zpracován teoretický základ dané problematiky. Druhá ...
    • Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce. 

      Milan, Jan (Jihočeská univerzita, 2017)
      Hlavním cílem diplomové práce je provedení analýzy nákupní atmosféry u vybrané maloobchodní jednotky z pohledu českého spotřebitele a zpracování doporučení pro její případné zlepšení. Hlavní metodou zvolenou pro sběr dat ...
    • Nákupní atmosféra ve vybrané obchodní jednotce 

      Kavanová, Klára (Jihočeská univerzita, 2018)
      Hlavním cílem této práce je určit nákupní atmosféru vybrané obchodní jednotky a vytvořit návrhy pro zlepšení zjištěné situace z marketingového výzkumu. První části prác je určena literární rešerši, kde jsou definovány ...
    • Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky 

      Böhmová, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem diplomové práce na téma "Nákupní chování a postoje zákazníků vybrané maloobchodní jednotky" bylo zhodnotit nákupní chování zákazníků, jejich postoje a poskytnout návrhy na zlepšení. Literární rešerše byla sepsána na ...
    • Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky 

      Vítková, Nikola (Jihočeská univerzita, 2013)
      Práce je zaměřena na analýzu nákupního chování a postojů zákazníků maloobchodní jednotky. Teoretická část práce se snaží objasnit specifika spotřebního a nákupního chování. Marketingový výzkum se zaměřoval na způsob plánování ...
    • Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky 

      Marešová, Petra (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem diplomové práce bylo na základě analýzy nákupního chování a postojů zákazníků vybrané maloobchodní jednotky - Flop Diskont Mladá Vožice, navrhnout konkrétní opatření na zlepšení. V teoretické části práce jsou nejprve ...
    • Nákupní chování obyvatel Jihočeského kraje při výběru dovolené 

      Švecová, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2019)
      Tato diplomová práce se zaměřuje na nákupní chování obyvatel Jihočeského kraje při výběru a v průběhu dovolené. Cílem diplomové práce je analýza a zhodnocení nákupního chování obyvatel Jihočeského kraje při výběru a v ...
    • Nákupní chování při výběru dovolené 

      Kadlecová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2017)
      Předložená diplomová práce se zabývá analýzou nákupního chování spotřebitelů při výběru dovolené v roce 2016. Práce se skládá ze šesti kapitol. První kapitoly se zaměřují na definici cíle práce, stanovení hypotéz a metodického ...
    • Nákupní chování při výběru dovolené obyvatel kraje Vysočina 

      Kroupová, Monika (Jihočeská univerzita, 2019)
      Diplomová práce je zaměřena na analýzu nákupního chování při výběru a v průběhu dovolené obyvatel kraje Vysočina v roce 2019. Práce má dvě základní části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části je vysvětlena ...