Zobrazují se záznamy 881-900 z 2449

    • Marketingová komunikace producentů kolových nápojů 

      Machalová, Marie (Jihočeská univerzita, 2019)
      Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značek Coca-Cola, Pepsi a Kofola na českém trhu. Cílem práce bylo zanalyzovat a zhodnotit současný stav marketingové komunikace těchto tří značek a za pomoci výzkumu mezi ...
    • Marketingová komunikace s důrazem na podporu prodeje 

      Jurková, Martina (Jihočeská univerzita, 2011)
      Diplomová práce, zpracovaná na téma Marketingová komunikace s důrazem na podporu prodeje, je zaměřena na marketingovou komunikaci značek českých pivovarů společnosti Heineken Česká republika, a.s. Tato práce je věnována ...
    • Marketingová komunikace v cestovním ruchu 

      Juskovičová, Klára (Jihočeská univerzita, 2009)
      Tato diplomová práce analyzuje marketingovou komunikaci a možnosti jejího využívání v oblasti cestovního ruchu. Východiskem je propojení teoretických poznatků s činností vybraných cestovních kanceláří v praxi. Předmětem ...
    • Marketingová komunikace v cestovním ruchu se zaměřením na mikroregion Veselsko 

      Píchová, Iveta (Jihočeská univerzita, 2009)
      Práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace v konkrétním mikroregionu. Cílem bylo zjistit jaké metody marketingové komunikace jsou použity v konkrétním mikroregionu. Výsledkem práce je ucelený přehled o metodách ...
    • Marketingová komunikace v rámci sportu 

      Kocandová, Pavlína (Jihočeská univerzita, 2012)
      Diplomová práce na téma ?Marketingová komunikace v rámci sportu? měla za cíl navrhnout komunikační kampaň pro vybraný sportovní klub. Konkrétně byl vybrán sportovní klub HÁZENÁ Třeboň s.r.o. V praktické části byl analyzován ...
    • Marketingová komunikace ve vybraném podniku 

      Schreierová, Markéta (Jihočeská univerzita, 2019)
      Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací ve vybrané firmě s cílem navrhnout novou komunikační kampaň, která bude v souladu se současnými trendy v komunikaci. Cílem teoretické části je seznámení se s metodami, ...
    • Marketingová komunikace ve vybraném hotelu 

      Houšková, Veronika (Jihočeská univerzita, 2019)
      Práce se zabývá marketingovou komunikací Grandhotelu Zvon. Obsahem je teoretický úvod, základní informace o Grandhotelu Zvon, marketingový mix hotelu (4P) a analýza současné marketingové komunikace s ohledem na vynaložené ...
    • Marketingová komunikace ve vybraném podniku 

      Chládek, Lukáš (Jihočeská univerzita, 2016)
      Diplomová práce je zaměřená na analýzu vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich zhodnocení ve vybraném podniku.
    • Marketingová komunikace ve vybraném podniku 

      Krejčířová, Dominika (Jihočeská univerzita, 2019)
      V literárním přehledu diplomové práce na téma Marketingová komunikace ve vybraném podniku budou charakterizovány hlavní pojmy a nástroje používané v marketingové komunikaci, popsány budou její funkce a role v marketingovém ...
    • Marketingová komunikace ve vybraném podniku 

      Hošinský, Filip (Jihočeská univerzita, 2020)
      Cílem diplomové práce bylo analyzovat a zhodnotit, jaký je současný stav marketingové komunikace, potažmo online marketingové komunikace ve Firmě XY a zda je tato komunikace efektivní. Následně zhodnotit tento stav a ...
    • Marketingová komunikace vybrané firmy 

      Kroužková, Lucie (Jihočeská univerzita, 2019)
      Cílem této diplomové práce je sběr dat a analýza současné marketingové komunikace vybrané firmy a následné zhodnocení její efektivity. Identifikování nedostatků, navržení možností zlepšení marketingové komunikace této firmy ...
    • Marketingová komunikace vybraného podniku 

      Šimonová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2020)
      Cílem práce bylo analyzovat a zhodnotit současný stav marketingové komunikace vybraného podniku a navrhnout pro něj plán marketingové komunikace pro další období. Tato práce se zabývá hodnocením obsahu na vybraných sociálních ...
    • Marketingová komunikace vybraného ubytovacího zařízení 

      Chlumáková, Ivana (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem této diplomové práce bylo na základě analýzy současného stavu identifikovat používané nástroje marketingové komunikace a jejich efektivitu u konkrétního ubytovacího zařízení. Navrhnout optimalizaci komunikačního mixu ...
    • Marketingová on-line strategie cestovního ruchu Jihočeského kraje 

      Machart, Ondřej (Jihočeská univerzita, 2013)
      Hlavním cílem práce je na základě analýzy identifikovat současné nástroje marketingové online komunikace Jihočeského kraje v oblasti cestovního ruchu a zhodnotit jejich funkčnost a efektivitu využití. Sekundárním cílem ...
    • Marketingová podpora uvádění inovací na trh 

      Vodák, Robin (Jihočeská univerzita, 2018)
      Diplomová práce s názvem ,,Marketingová podpora uvádění inovací na trh" měla za cíl zpracovat doporučení k marketingové podpoře uvádění inovací na trh pro vybraný podnik. Hlavním dílčím cílem práce bylo stanovení prognózy ...
    • Marketingová strategie podniku cestovního ruchu 

      Tošnarová, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2010)
      Pro svou diplomovou práci jsem zvolila téma Marketingová strategie podniku cestovního ruchu. Jako podnik cestovního ruchu jsem zvolila cestovní kancelář Firotour. FIRO-tour je renomovaná česká cestovní kancelář, která ...
    • Marketingová strategie ubytovacího zařízení 

      Beránková, Tereza (Jihočeská univerzita, 2021)
      Cílem této diplomové práce je vytvoření zjednodušené marketingové strategie pro vybrané ubytovací zařízení na základě teoretických poznatků, vytvořených analýz a dotazníku spokojenosti hostů. Za ubytovací zařízení byl ...
    • Marketingová strategie zvolené firmy 

      Čermák, Jiří (Jihočeská univerzita, 2008)
      Cílem diplomové práce je jednak analyzovat historii a současný vývoj podniku, kvalitu marketingové strategie a jejích nástrojů. Dalším cílem je zjištění požadavků zákazníků, trendů v komunikaci následovaného vzájemnou ...
    • Marketingová studie využití vybrané technické památky 

      Štěrbová, Radka (Jihočeská univerzita, 2012)
      Diplomová práce analyzuje využití technických památek v produktech cestovního ruchu na Táborsku. Dále zpracovává marketingový plán projektu zamýšlené rekonstrukce vybrané technické památky (bývalá Křižíkova elektrárna) na ...
    • Marketingové aktivity vybraného malého podniku 

      Koutenská, Věra (Jihočeská univerzita, 2015)
      Cílem diplomové práce je zhodnocení současné situace firmy VOLF kancelářské potřeby, s r.o., působící na trhu školních a kancelářských potřeb, z pohledu marketingových aktivit. K hodnocení marketingových aktivit je využito ...