Prohlížení Ekonomická fakulta dle názvu
Zobrazují se záznamy 881-900 z 2449
-
Marketingová komunikace producentů kolových nápojů
(Jihočeská univerzita, 2019)Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značek Coca-Cola, Pepsi a Kofola na českém trhu. Cílem práce bylo zanalyzovat a zhodnotit současný stav marketingové komunikace těchto tří značek a za pomoci výzkumu mezi ... -
Marketingová komunikace s důrazem na podporu prodeje
(Jihočeská univerzita, 2011)Diplomová práce, zpracovaná na téma Marketingová komunikace s důrazem na podporu prodeje, je zaměřena na marketingovou komunikaci značek českých pivovarů společnosti Heineken Česká republika, a.s. Tato práce je věnována ... -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu
(Jihočeská univerzita, 2009)Tato diplomová práce analyzuje marketingovou komunikaci a možnosti jejího využívání v oblasti cestovního ruchu. Východiskem je propojení teoretických poznatků s činností vybraných cestovních kanceláří v praxi. Předmětem ... -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu se zaměřením na mikroregion Veselsko
(Jihočeská univerzita, 2009)Práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace v konkrétním mikroregionu. Cílem bylo zjistit jaké metody marketingové komunikace jsou použity v konkrétním mikroregionu. Výsledkem práce je ucelený přehled o metodách ... -
Marketingová komunikace v rámci sportu
(Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce na téma ?Marketingová komunikace v rámci sportu? měla za cíl navrhnout komunikační kampaň pro vybraný sportovní klub. Konkrétně byl vybrán sportovní klub HÁZENÁ Třeboň s.r.o. V praktické části byl analyzován ... -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
(Jihočeská univerzita, 2019)Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací ve vybrané firmě s cílem navrhnout novou komunikační kampaň, která bude v souladu se současnými trendy v komunikaci. Cílem teoretické části je seznámení se s metodami, ... -
Marketingová komunikace ve vybraném hotelu
(Jihočeská univerzita, 2019)Práce se zabývá marketingovou komunikací Grandhotelu Zvon. Obsahem je teoretický úvod, základní informace o Grandhotelu Zvon, marketingový mix hotelu (4P) a analýza současné marketingové komunikace s ohledem na vynaložené ... -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
(Jihočeská univerzita, 2016)Diplomová práce je zaměřená na analýzu vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich zhodnocení ve vybraném podniku. -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
(Jihočeská univerzita, 2019)V literárním přehledu diplomové práce na téma Marketingová komunikace ve vybraném podniku budou charakterizovány hlavní pojmy a nástroje používané v marketingové komunikaci, popsány budou její funkce a role v marketingovém ... -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
(Jihočeská univerzita, 2020)Cílem diplomové práce bylo analyzovat a zhodnotit, jaký je současný stav marketingové komunikace, potažmo online marketingové komunikace ve Firmě XY a zda je tato komunikace efektivní. Následně zhodnotit tento stav a ... -
Marketingová komunikace vybrané firmy
(Jihočeská univerzita, 2019)Cílem této diplomové práce je sběr dat a analýza současné marketingové komunikace vybrané firmy a následné zhodnocení její efektivity. Identifikování nedostatků, navržení možností zlepšení marketingové komunikace této firmy ... -
Marketingová komunikace vybraného podniku
(Jihočeská univerzita, 2020)Cílem práce bylo analyzovat a zhodnotit současný stav marketingové komunikace vybraného podniku a navrhnout pro něj plán marketingové komunikace pro další období. Tato práce se zabývá hodnocením obsahu na vybraných sociálních ... -
Marketingová komunikace vybraného ubytovacího zařízení
(Jihočeská univerzita, 2013)Cílem této diplomové práce bylo na základě analýzy současného stavu identifikovat používané nástroje marketingové komunikace a jejich efektivitu u konkrétního ubytovacího zařízení. Navrhnout optimalizaci komunikačního mixu ... -
Marketingová on-line strategie cestovního ruchu Jihočeského kraje
(Jihočeská univerzita, 2013)Hlavním cílem práce je na základě analýzy identifikovat současné nástroje marketingové online komunikace Jihočeského kraje v oblasti cestovního ruchu a zhodnotit jejich funkčnost a efektivitu využití. Sekundárním cílem ... -
Marketingová podpora uvádění inovací na trh
(Jihočeská univerzita, 2018)Diplomová práce s názvem ,,Marketingová podpora uvádění inovací na trh" měla za cíl zpracovat doporučení k marketingové podpoře uvádění inovací na trh pro vybraný podnik. Hlavním dílčím cílem práce bylo stanovení prognózy ... -
Marketingová strategie podniku cestovního ruchu
(Jihočeská univerzita, 2010)Pro svou diplomovou práci jsem zvolila téma Marketingová strategie podniku cestovního ruchu. Jako podnik cestovního ruchu jsem zvolila cestovní kancelář Firotour. FIRO-tour je renomovaná česká cestovní kancelář, která ... -
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
(Jihočeská univerzita, 2021)Cílem této diplomové práce je vytvoření zjednodušené marketingové strategie pro vybrané ubytovací zařízení na základě teoretických poznatků, vytvořených analýz a dotazníku spokojenosti hostů. Za ubytovací zařízení byl ... -
Marketingová strategie zvolené firmy
(Jihočeská univerzita, 2008)Cílem diplomové práce je jednak analyzovat historii a současný vývoj podniku, kvalitu marketingové strategie a jejích nástrojů. Dalším cílem je zjištění požadavků zákazníků, trendů v komunikaci následovaného vzájemnou ... -
Marketingová studie využití vybrané technické památky
(Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce analyzuje využití technických památek v produktech cestovního ruchu na Táborsku. Dále zpracovává marketingový plán projektu zamýšlené rekonstrukce vybrané technické památky (bývalá Křižíkova elektrárna) na ... -
Marketingové aktivity vybraného malého podniku
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem diplomové práce je zhodnocení současné situace firmy VOLF kancelářské potřeby, s r.o., působící na trhu školních a kancelářských potřeb, z pohledu marketingových aktivit. K hodnocení marketingových aktivit je využito ...