Prohlížení Ekonomická fakulta dle názvu
Zobrazují se záznamy 892-911 z 2449
-
Marketingová komunikace vybraného podniku
(Jihočeská univerzita, 2020)Cílem práce bylo analyzovat a zhodnotit současný stav marketingové komunikace vybraného podniku a navrhnout pro něj plán marketingové komunikace pro další období. Tato práce se zabývá hodnocením obsahu na vybraných sociálních ... -
Marketingová komunikace vybraného ubytovacího zařízení
(Jihočeská univerzita, 2013)Cílem této diplomové práce bylo na základě analýzy současného stavu identifikovat používané nástroje marketingové komunikace a jejich efektivitu u konkrétního ubytovacího zařízení. Navrhnout optimalizaci komunikačního mixu ... -
Marketingová on-line strategie cestovního ruchu Jihočeského kraje
(Jihočeská univerzita, 2013)Hlavním cílem práce je na základě analýzy identifikovat současné nástroje marketingové online komunikace Jihočeského kraje v oblasti cestovního ruchu a zhodnotit jejich funkčnost a efektivitu využití. Sekundárním cílem ... -
Marketingová podpora uvádění inovací na trh
(Jihočeská univerzita, 2018)Diplomová práce s názvem ,,Marketingová podpora uvádění inovací na trh" měla za cíl zpracovat doporučení k marketingové podpoře uvádění inovací na trh pro vybraný podnik. Hlavním dílčím cílem práce bylo stanovení prognózy ... -
Marketingová strategie podniku cestovního ruchu
(Jihočeská univerzita, 2010)Pro svou diplomovou práci jsem zvolila téma Marketingová strategie podniku cestovního ruchu. Jako podnik cestovního ruchu jsem zvolila cestovní kancelář Firotour. FIRO-tour je renomovaná česká cestovní kancelář, která ... -
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
(Jihočeská univerzita, 2021)Cílem této diplomové práce je vytvoření zjednodušené marketingové strategie pro vybrané ubytovací zařízení na základě teoretických poznatků, vytvořených analýz a dotazníku spokojenosti hostů. Za ubytovací zařízení byl ... -
Marketingová strategie zvolené firmy
(Jihočeská univerzita, 2008)Cílem diplomové práce je jednak analyzovat historii a současný vývoj podniku, kvalitu marketingové strategie a jejích nástrojů. Dalším cílem je zjištění požadavků zákazníků, trendů v komunikaci následovaného vzájemnou ... -
Marketingová studie využití vybrané technické památky
(Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce analyzuje využití technických památek v produktech cestovního ruchu na Táborsku. Dále zpracovává marketingový plán projektu zamýšlené rekonstrukce vybrané technické památky (bývalá Křižíkova elektrárna) na ... -
Marketingové aktivity vybraného malého podniku
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem diplomové práce je zhodnocení současné situace firmy VOLF kancelářské potřeby, s r.o., působící na trhu školních a kancelářských potřeb, z pohledu marketingových aktivit. K hodnocení marketingových aktivit je využito ... -
Marketingové nástroje ve franšízovém podniku
(Jihočeská univerzita, 2008)Diplomová práce charakterizuje podnikatelské prostředí v oblasti franchisingu v České republice a Evropě. Vývoj a změny v posledních letech v počtu franchisorů a franchisantů, přehled největších a nejznámějších značek na ... -
Marketingové rozhodování v průběhu životního cyklu produktu
(Jihočeská univerzita, 2017)Cílem této diplomové práce je vysvětlit princip a proces životního cyklu produktu (v konkrétním podniku) a jeho vlivu na marketingová rozhodování. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k marketingu, ... -
Marketingové řízení ve vybraném podniku
(Jihočeská univerzita, 2011)Cíle stanovené v zadání práce byly splněny. Byla provedena celá řada dílčích analýz marketingového procesu a současně proběhlo dotazníkové šetření zákaznické spokojenosti, na jejichž základě jsem vyhodnotil současný stav ... -
Marketingový audit ve vybrané firmě
(Jihočeská univerzita, 2014)Diplomová práce se zabývá provedením marketingového auditu u vybrané společnosti. Pro analýzu byla vybrána strojírenská společnost ENGEL Strojírenská spol. s.r.o. se sídlem v jihočeské Kaplici. Diplomová práce je rozčleněna ... -
Marketingový mix
(Jihočeská univerzita, 2013)Diplomová práce měla za cíl zanalyzovat aktuální situaci ohledně marketingového mixu ve vybrané společnosti. Na základě této analýzy bylo zjištěno, že současný marketingový mix je třeba upravit, a pokusit se tak zvýšit ... -
Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu
(Jihočeská univerzita, 2021)Diplomová práce se zabývá problematikou životního cyklu start-upu a marketingového mixu pro vybraný start-up. Nastiňuje, co je pro jeho řízení potřeba a jaké jsou možnosti počátečního start-upu od vývoje produktu po ... -
Marketingový plán Školícího centra Oáza
(Jihočeská univerzita, 2010)V mé diplomové práci se věnuji zpracování marketingového plánu Školícího centra Oáza. Jedná se o konkrétní reálnou firmu Oáza Říčany spol. s r.o., která ve svém stávajícím areálu vybudovala a v roce 2009 otevřela nové ... -
Marketingový plán vybraného podniku
(Jihočeská univerzita, 2020)Cílem diplomové práce je zanalyzovat a zhodnotit současný stav marketingových aktivit ve vybraném podniku a navrhnout pro něj marketingový plán pro další období. Práce vychází z potřebných analýz a předkládá návrh řešení ... -
Marketingový plán vybraného podniku
(Jihočeská univerzita, 2018)Diplomová práce se zabývá způsobem sestavení marketingového plánu, podle kterého by firma ACR auto,a.s. mohla postavit svou pozici v konkurenčním prostředí. Výsledkem práce je zhodnocení současného marketingového plánu ... -
Marketingový výzkum při realizaci nákupního centra Černý Pelikán
(Jihočeská univerzita, 2009)Diplomová práce ''Marketingový výzkum při realizaci nákupního centra Černý pelikán'' se zabývá problematikou využití marketingového výzkumu v přípravné i provozní fázi projektu obchodní vnitroměstské pasáže Černý pelikán ... -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pro firmu Biogena CB s r.o.
(Jihočeská univerzita, 2011)Zjištění spokojenosti odběratelů cateringových výrobků společnosti Biogena. Bylo provedeno dotazníkové šetření pomocí marketingového výzkumu, vyhodnoceny stanové cíle a následně zhodnoceny výsledky výzkumu.