Prohlížení Ekonomická fakulta dle názvu
Zobrazují se záznamy 901-920 z 2449
-
Marketingové nástroje ve franšízovém podniku
(Jihočeská univerzita, 2008)Diplomová práce charakterizuje podnikatelské prostředí v oblasti franchisingu v České republice a Evropě. Vývoj a změny v posledních letech v počtu franchisorů a franchisantů, přehled největších a nejznámějších značek na ... -
Marketingové rozhodování v průběhu životního cyklu produktu
(Jihočeská univerzita, 2017)Cílem této diplomové práce je vysvětlit princip a proces životního cyklu produktu (v konkrétním podniku) a jeho vlivu na marketingová rozhodování. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k marketingu, ... -
Marketingové řízení ve vybraném podniku
(Jihočeská univerzita, 2011)Cíle stanovené v zadání práce byly splněny. Byla provedena celá řada dílčích analýz marketingového procesu a současně proběhlo dotazníkové šetření zákaznické spokojenosti, na jejichž základě jsem vyhodnotil současný stav ... -
Marketingový audit ve vybrané firmě
(Jihočeská univerzita, 2014)Diplomová práce se zabývá provedením marketingového auditu u vybrané společnosti. Pro analýzu byla vybrána strojírenská společnost ENGEL Strojírenská spol. s.r.o. se sídlem v jihočeské Kaplici. Diplomová práce je rozčleněna ... -
Marketingový mix
(Jihočeská univerzita, 2013)Diplomová práce měla za cíl zanalyzovat aktuální situaci ohledně marketingového mixu ve vybrané společnosti. Na základě této analýzy bylo zjištěno, že současný marketingový mix je třeba upravit, a pokusit se tak zvýšit ... -
Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu
(Jihočeská univerzita, 2021)Diplomová práce se zabývá problematikou životního cyklu start-upu a marketingového mixu pro vybraný start-up. Nastiňuje, co je pro jeho řízení potřeba a jaké jsou možnosti počátečního start-upu od vývoje produktu po ... -
Marketingový plán Školícího centra Oáza
(Jihočeská univerzita, 2010)V mé diplomové práci se věnuji zpracování marketingového plánu Školícího centra Oáza. Jedná se o konkrétní reálnou firmu Oáza Říčany spol. s r.o., která ve svém stávajícím areálu vybudovala a v roce 2009 otevřela nové ... -
Marketingový plán vybraného podniku
(Jihočeská univerzita, 2020)Cílem diplomové práce je zanalyzovat a zhodnotit současný stav marketingových aktivit ve vybraném podniku a navrhnout pro něj marketingový plán pro další období. Práce vychází z potřebných analýz a předkládá návrh řešení ... -
Marketingový plán vybraného podniku
(Jihočeská univerzita, 2018)Diplomová práce se zabývá způsobem sestavení marketingového plánu, podle kterého by firma ACR auto,a.s. mohla postavit svou pozici v konkurenčním prostředí. Výsledkem práce je zhodnocení současného marketingového plánu ... -
Marketingový výzkum při realizaci nákupního centra Černý Pelikán
(Jihočeská univerzita, 2009)Diplomová práce ''Marketingový výzkum při realizaci nákupního centra Černý pelikán'' se zabývá problematikou využití marketingového výzkumu v přípravné i provozní fázi projektu obchodní vnitroměstské pasáže Černý pelikán ... -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pro firmu Biogena CB s r.o.
(Jihočeská univerzita, 2011)Zjištění spokojenosti odběratelů cateringových výrobků společnosti Biogena. Bylo provedeno dotazníkové šetření pomocí marketingového výzkumu, vyhodnoceny stanové cíle a následně zhodnoceny výsledky výzkumu. -
Marketingový výzkum trhu pro vybranou firmu
(Jihočeská univerzita, 2009)Cílem diplomové práce bylo odkrýt požadavky spotřebitelů a možnosti, které poskytuje trh s vybranou komoditou tak, aby mohly být využity pro marketingová rozhodnutí firmy. Práci jsem zpracovávala pro výrobní podnik HBSW, ... -
Marketingový výzkum u spotřebitele pro textilní firmu
(Jihočeská univerzita, 2008)Tato diplomová práce se zabývá odhalením preferencí spotřebitelů při rozhodování se o koupi textilního výrobku, prostřednictvím marketingového výzkumu. V praktické části jsem nejprve představila vybranou firmu JITEX a její ... -
Marketingový výzkum u spotřebitele pro vybranou firmu
(Jihočeská univerzita, 2008)Téma této diplomové práce bylo: Marketingový výzkum u spotřebitele pro vybranou firmu. Výzkum jsem vypracovával pro supermarket Albert. Cílem mé práce bylo zjistit, jak otevření obchodně dopravního centra ''Mercury centrum'' ... -
Marketingový výzkum ve vybrané firmě
(Jihočeská univerzita, 2009)Cílem této diplomové práce bylo zjistit současnou úroveň využívání geografických informačních systémů ( dále jen GIS) na úřadech měst a obcí České republiky. Dále bylo úkolem na základě výsledků výzkumu navrhnout opatření ... -
Markowitzův model optimalizace portfolia
(Jihočeská univerzita, 2018)Diplomová práce se zabývá moderní teorií portfolia. V teoretické části přibližuje historický vývoj optimalizace portfolia a představuje základní teoretická východiska Markowitzova modelu, Tobinova modelu a modelu CAMP. V ... -
Matematické modelování kurzu koruny
(Jihočeská univerzita, 2015)Tato diplomová práce je zaměřena na matematické modelování kurzu koruny vůči americkému dolaru v letech 1991 až 2014. Časová řada byla rozdělena do pěti částí. Nejprve byly zkoumány modely Boxovy-Jenkinsovy metodologie, ... -
Mehrsprachigkeit in multinationalen Studiengängen am Fallbeispiel eines trinationalen Masterstudiengangs
(Jihočeská univerzita, 2018)Seit gut zwei Jahrzehnten wünscht sich die Europäische Union die Mehrsprachigkeit ihrer Bürger und Bürgerinnen. Dieser Wunsch ist seit 2002 in einem konkreten Ziel, dem sogenannte Barcelona-Ziel ausformuliert. Diese ... -
Metoda lokálního multiplikačního efektu ve vztahu k využití a produkci obnovitelného zdroje energie (OZE)
(Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce se zabývá vlivem bioplynových stanic na lokální ekonomiku venkova. Pro zachycení vlivu bioplynové stanice na lokální ekonomiku byla použita metoda lokálního multiplikačního efektu. Byla provedena analýza ... -
Metodické postupy při rekonstrukci účetního systému
(Jihočeská univerzita, 2012)Anotace Tato diplomová práce je zaměřena na rekonstrukci účetního systému podniku v souladu s platnými právními předpisy. V literární rešerši budou stručně popsány základní právní předpisy, kterými se musí řídit každá ...