Zobrazují se záznamy 10277-10296 z 41805

    • Inovace a její ekonomické dopady 

      Sedláková, Soňa (Jihočeská univerzita, 2017)
      Cílem diplomové práce je analýza inovační aktivity podniku, jednak s kalkulací nákladů a jednak s podnikovou výkonností. První část práce se zaměřuje na teoretické pojetí, které slouží k hlubšímu porozumění dané problematiky. ...
    • Inovace chovu larev candáta obecného (Sander lucioperca L.) při použití vířníků druhu Branchionus plicatilis 

      Imentai, Aiman (Jihočeská univerzita, 2020)
      Candát obecný (Sander lucioperca) je jedním z perspektivních druhů ryb pro světovou akvakulturu. Technologie průmyslového a stabilního chovu ryb candáta obecného je v současné době limitována celou řadou chovatelských ...
    • Inovace informačního systému školy z hlediska správy dat a zabezpečení 

      Musil, Josef (Jihočeská univerzita, 2015)
      Cílem bakalářské práce je analyzovat současný stav a nedostatky počítačové sítě v prostředí konkrétního školského zařízení v rámci informačního systému. Zpracuji návrh komplexního řešení pro modernizaci informačního systému, ...
    • Inovace marketingového mixu 

      Honsa, Milan (Jihočeská univerzita, 2014)
      Cílem práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu ve vybraném podniku. Na základě analýzy navrhnout vhodná opatření na zlepšení v oblasti nástrojů marketingového mixu.
    • Inovace marketingového mixu 

      Nováková, Pavla (Jihočeská univerzita, 2015)
      Cílem této bakalářské práce "Inovace marketingového mixu" bylo analyzovat a zhodnotit současný stav marketingového mixu vybrané společnosti a navrhnout jeho změnu. Nejprve byla vybrána a představena účetní firma. K pochopení ...
    • Inovace marketingového mixu 

      Lacinová, Eliška (Jihočeská univerzita, 2017)
      Bakalářská práce analyzuje současný marketingový mix vybraného podniku. Hlavním cílem práce je analyzovat vnější a vnitřní prostředí firmy. Na základě zjištěných informací jsou navrženy vhodné inovace, které vedou ke ...
    • Inovace marketingového mixu vybrané firmy 

      Novák, Martin (Jihočeská univerzita, 2014)
      Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingového mixu vybrané firmy a navrhnout vhodná řešení inovace marketingového mixu.
    • Inovace mzdového systému ve vybraném výrobním podniku 

      Rypáček, Luboš (Jihočeská univerzita, 2005)
    • Inovace nabídky produktu CR v oblasti Táborsko 

      Pospíchalová, Monika (Jihočeská univerzita, 2014)
      Cílem bakalářské práce byla specifikace nabídky produktu služeb v oblasti Táborsko, analýza produktu zařízení ZOO Tábor Větrovy a komparace s konkurenčními zařízeními. Z dotazníkového šetření, které se týkalo spokojenosti ...
    • Inovace podnikatelského plánu vybrané společnosti 

      Podhora, Radek (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem diplomové práce bylo inovovat podnikatelský plán pro firmu Domitruck, s. r. o., resp. vypracovat veškeré potřebné podklady, které by sloužily jako součást žádosti o úvěr na realizaci projektu rozšíření opravárenských ...
    • Inovace produktového portfolia cestovního ruchu 

      Volfová, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2012)
      Hlavním cílem diplomové práce je provedení analýzy cestovního ruchu na Písecku z hlediska trhu cestovního ruchu. Na základě zjištěného stavu připravit inovace produktu cestovního ruchu, včetně jeho uvedení na trh. Důležitou ...
    • Inovace produktového portfolia cestovního ruchu na příkladu Kraje Vysočina 

      Čutková, Veronika (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem bakalářské práce je zhodnocení stavu kempů v Kraji Vysočina. Součástí je situační analýza, tedy STEP a Porterův modelpěti sil zaměřená na jeden konkrétní kemp v kraji. Terénní výzkum probíhal prostřednictvím dotazníků, ...
    • Inovace produktového portfolia cestovního ruchu pro segment 55+ na příkladu Českobudějovicka 

      Zíková, Veronika (Jihočeská univerzita, 2015)
      Tématem diplomové práce je inovace produktového portfolia cestovního ruchu pro segment 55+ na příkladu Českobudějovicka. Hlavním cílem práce bylo prostřednictvím analýzy zhodnotit současnou nabídku produktů cestovního ruchu ...
    • Inovace produktového portfolia cestovního ruchu v zázemí Voticka 

      Vokrouhlíková, Andrea (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem práce je prostřednictvím analýzy produktů cestovního ruchu v zázemí Voticka poukázat na nedostatky v nabídce a následně navrhnout projekt, který by inovoval produktové portfolio cestovního ruchu ve zvoleném regionu.
    • Inovace produktového portfolia na příkladu Jihomoravského kraje 

      Vejvalková, Lenka (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit primární a sekundární nabídku destinace, dále zhodnotit nabídku cestovního ruchu pro handicapované osoby se smyslovým postižením, a to konkrétně pro osoby s poruchou sluchu. Dalším ...
    • Inovace produktu cestovního ruchu pro skupinu 55+ na Českobudějovicku 

      Zíková, Veronika (Jihočeská univerzita, 2013)
      Tématem bakalářské práce je inovace produktu cestovního ruchu pro skupinu 55+ na Českobudějovicku. Hlavním cílem práce bylo prostřednictvím analýzy zhodnotit současnou nabídku produktů pro vybraný segment - skupinu 55+ na ...
    • Inovace produktu cestovního ruchu pro žáky škol na Strakonicku 

      Štěpánková, Lenka (Jihočeská univerzita, 2012)
      Práce pojednává o cestovním ruchu dětí a mládeže, konkrétně žáků druhého stupně základních škol a studentů středních škol. Cílem bylo inovovat produkt cestovního ruchu v podobě školního výletu na základě dotazníkového ...
    • Inovace produktu cestovního ruchu pro žáky škol na Třebíčsku a Jihlavsku 

      Veselá, Jana (Jihočeská univerzita, 2012)
      Tématem bakalářské práce byla inovace produktu cestovního ruchu pro žáky škol na Třebíčsku a Jihlavsku. Hlavním cílem bylo zjištění preferencí mezi žáky pro organizaci školních výletů, podle kterých se měl navrhnout produkt ...
    • Inovace produktu cestovního ruchu se zaměřením na Dark tourism v Jihočeském kraji 

      Brabencová, Petra (Jihočeská univerzita, 2015)
      Práce pojednává o poměrně novém trendu v cestovním ruchu - Dark tourismu a jeho předpokladech pro cestovní ruch a jeho rozvoj. Tento trend je blíže popsán na příkladu jižních Čech. Na základě výsledků provedených šetření ...
    • Inovace produktu penzionu U Studeného potoka 

      Pulkrábová, Adéla (Jihočeská univerzita, 2013)
      Diplomová práce se zabývá poskytovanými službami vybraného ubytovacího zařízení, konkrétně penzionu U studeného potoka. Cílem práce je analyzovat současnou nabídku vybraného ubytovacího zařízení a nabídku konkurenčních ...