Zobrazují se záznamy 1065-1084 z 2449

    • Nákladové účetnictví v konkrétním podniku 

      Ficová, Barbora (Jihočeská univerzita, 2012)
      Diplomová práce je zaměřena na vedení nákladového účetnictví v podniku KAMENOLOMY ČR s. r. o. V práci je zhodnocen systém vedení nákladového účetnictví, způsob sestavení prodejní cen kameniva. Dále je ukázáno jakou metodu ...
    • Nákladovost podniku v souvislosti s podnikovou výkonností 

      Kubík, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem této diplomové práce je zhodnotit nákladovost podniku v souvislost s podnikovou výkonnosti. Teoretická část této práce se zabývá základními pojmy, které se týkají nákladů, finančním a manažerským pojetím nákladů a ...
    • Nákladovost, zpeněžování a rentabilita podniku 

      Kopečková, Michaela (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem diplomové práce je provést analýzu výnosů, nákladů a výsledku hospodaření zvoleného výrobního podniku včetně podrobnější analýzy nákladovosti, zpeněžování a rentability vybraných výrobků podniku. Pro tuto analýzu je ...
    • Náklady a změna objemu výroby 

      Horejšová, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2011)
      Diplomová práce se zabývá vztahem nákladů a objemu výroby. Na úvod je charakterizován vybraný podnik z jihočeského kraje a to z hlediska výsledku hospodaření, počtu zaměstanců a velikosti aktiv. Dále je znázorněn vývoj ...
    • Náklady na kapitál 

      Lacinová, Dana (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato diplomová práce má za cíl určit cenu jednotlivých složek podnikového kapitálu a posou-dit přístupy k nákladům na kapitál včetně jejich vlivu na měřítka výkonnosti podniku. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V ...
    • Náklady na lidský kapitál z podnikového hlediska 

      Koucká, Silvie (Jihočeská univerzita, 2011)
      Cílem diplomové práce bylo posouzení významu nákladů na lidský kapitál v obchodní společnosti dm drogerie markt s.r.o., zhodnocení jejich účinnosti a navržení případných kroků vedoucích k zefektivnění prostředků na lidský ...
    • Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru 

      Cinádrová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem této diplomové práce je zhodnocení nákupní atmosféry ve vybraném obchodním centrum v rámci terénního výzkumu a vytvoření návrhů na zlepšení aktuální situace nákupní atmosféry. Teoretická část práce bude zaměřena ...
    • Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce 

      Fidlerová, Žaneta (Jihočeská univerzita, 2017)
      Hlavním cílem této práce je zhodnocení nákupní atmosféry ve vybrané maloobchodní jednotce na základě výsledků z terénního výzkumu a vytvoření návrhu na zlepšení její nákupní atmosféry.
    • Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce 

      Golková, Iveta (Jihočeská univerzita, 2013)
      Diplomová práce se v závislosti na svém hlavním cíli zabývá analýzou nákupní atmosféry vybrané maloobchodní jednotky. V rámci první části práce - literární rešerše - je zpracován teoretický základ dané problematiky. Druhá ...
    • Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce. 

      Milan, Jan (Jihočeská univerzita, 2017)
      Hlavním cílem diplomové práce je provedení analýzy nákupní atmosféry u vybrané maloobchodní jednotky z pohledu českého spotřebitele a zpracování doporučení pro její případné zlepšení. Hlavní metodou zvolenou pro sběr dat ...
    • Nákupní atmosféra ve vybrané obchodní jednotce 

      Kavanová, Klára (Jihočeská univerzita, 2018)
      Hlavním cílem této práce je určit nákupní atmosféru vybrané obchodní jednotky a vytvořit návrhy pro zlepšení zjištěné situace z marketingového výzkumu. První části prác je určena literární rešerši, kde jsou definovány ...
    • Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky 

      Böhmová, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem diplomové práce na téma "Nákupní chování a postoje zákazníků vybrané maloobchodní jednotky" bylo zhodnotit nákupní chování zákazníků, jejich postoje a poskytnout návrhy na zlepšení. Literární rešerše byla sepsána na ...
    • Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky 

      Vítková, Nikola (Jihočeská univerzita, 2013)
      Práce je zaměřena na analýzu nákupního chování a postojů zákazníků maloobchodní jednotky. Teoretická část práce se snaží objasnit specifika spotřebního a nákupního chování. Marketingový výzkum se zaměřoval na způsob plánování ...
    • Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky 

      Marešová, Petra (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem diplomové práce bylo na základě analýzy nákupního chování a postojů zákazníků vybrané maloobchodní jednotky - Flop Diskont Mladá Vožice, navrhnout konkrétní opatření na zlepšení. V teoretické části práce jsou nejprve ...
    • Nákupní chování obyvatel Jihočeského kraje při výběru dovolené 

      Švecová, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2019)
      Tato diplomová práce se zaměřuje na nákupní chování obyvatel Jihočeského kraje při výběru a v průběhu dovolené. Cílem diplomové práce je analýza a zhodnocení nákupního chování obyvatel Jihočeského kraje při výběru a v ...
    • Nákupní chování při výběru dovolené 

      Kadlecová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2017)
      Předložená diplomová práce se zabývá analýzou nákupního chování spotřebitelů při výběru dovolené v roce 2016. Práce se skládá ze šesti kapitol. První kapitoly se zaměřují na definici cíle práce, stanovení hypotéz a metodického ...
    • Nákupní chování při výběru dovolené obyvatel kraje Vysočina 

      Kroupová, Monika (Jihočeská univerzita, 2019)
      Diplomová práce je zaměřena na analýzu nákupního chování při výběru a v průběhu dovolené obyvatel kraje Vysočina v roce 2019. Práce má dvě základní části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části je vysvětlena ...
    • Nákupní chování v oblasti internetového nákupu potravin 

      Pincová, Markéta (Jihočeská univerzita, 2017)
      Cílem diplomové práce je na základě provedeného výzkumu navrhnout postup pro vybraný internetový obchod s potravinami. Pro tuto práci byl vybrán internetový obchod s potravinami Plná taška, který působí v Jižních Čechách. ...
    • Nákupní chování v oblasti m-Commerce 

      Fedorková, Tereza (Jihočeská univerzita, 2015)
      Téma mé diplomové práce se týká nákupního chování spotřebitelů v oblasti m-Commerce. Cílem této práce je na základě analýzy nákupního chování a postojů spotřebitelů zhodnotit potenciál tohoto prodejního kanálu na českém ...
    • Nákupní chování zákazníků online supermarketu 

      Klein, Robert (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem práce je zjistit nákupní chování spotřebitelů ve vztahu k vybranému online supermarketu působícímu v jižních Čechách a navrhnout kroky ke zlepšení jeho marketingové komunikace. Pro tuto práci byl vybrán e-shop s ...